09

210 19 4
                                    

Nort Carolina i nije toliko loša.Ali ne prođe ni dan da mi ne nedostaje Cameron,moja kuća moji prijatelji moja i Cam-ova kućica.Sve.Ali najviše Cameron.

Prvi dan škole prošao je jako čudno i već na prvo času upoznala sam nekoliko prijatelja.

Tifani Loks.
Ona je navijačica i to glavna.Možda sada svi mislite da je ohola i zla kučka ali nije.Jako je fina i društvena.Druži se sa svima tačnije svi nju poznaje a ona se druži sa malo grupicom čudno zar ne?Jako je lijepa i visoka.Građena je atlecki sigurna sam da svaki dan vježba i trenira više od 2 sta.Prozračne kafene oči kosa do bokova i velik širok osmjeh.

Andree Rox.
Simpatična cura,dosta smo slične.Nije toliko popularna i ne voli da se promoviše ali je čudno što se druži sa glavnom navijačicom.Prilično lijepa.Kratka plava kosa i plave oči. Barbika zar ne?

Sa njima ima uglavno sve časove.Nastavnici u mojoj staroj školi bili su dosta strožiji nego ovdje.Većinu gradiva koje sada radimo ja znam..to će se dobro odraziti na moje ocjene jer ipak prve ocjene su najvažnije.

....

Dogovorila sam se sa Andree-om i Tifani da oko dva sata ižađemo negdje.Rekle su mi da je desetak minuta iza škole neki novi restoran i da će me čekati tamo.

Obukla sam svoje crne helanke i Cameron-ov stari duks koji mi je pokloni.I naravno moje otrcane starje koje je majka namjeravala da baci ali neće naravno!

Hodam već pet minuta i nigdje ne mogu da pronađem taj prokleti restoran.Moraću nazvati neku od njih dvije.Andree

Andree hodam već 5 minuta i ništa.Kako se zove to mjesto?

Da Bella 5 a ne 10.Zove se RollKing vidjećeš crveni šešir sa velik osjehom.

Crveni?

Da da...

Ah vidim eto me.

Bye.

Konačno.Ušla sam i spazila njih dvije kao sjede i pričaju i već jedu svoja jela.

-Hej cure

A-Hej brzo si došla?

-Pa da kada sam te pozval bila sam preko puta ulice.Uh nego gdje je konobar?

T-moraš tamo da odeš da naručiš.

-Zaista ?Brzo ću.

A-ee uzmi mi jedna jogurt molim te.

T-Andree to ti je treći!

A-pa?donesi mi još jedan!

-Hahaha oću.

Stala sam u red u kojem je bilo 5-6 ljudi.Ja sam bila zadnja kad odjednom neko me udara u lakat.Okrećem se i vidim..Andree?!

-Šta?

A-od jagode molim.

-Hahahah uredu.

Haha zar ih toliko voli.Vraćam se u red da mi neko ne zauzme mjesto kad opet osjećam kako me neko 'vuče' za lakat...

-Andree ne moraš me vući uzeću...

X-Oh izvini nisam ovaj ispalo mi je izvini ...Bella?

-Da li je moguće.

-Bella?Otkud ti u North Carolina?

-Kim pa zar ti Caneron nije rekao došla sam ovdje prošle nedelje.

-Cameron?

-Da da..

-On nije dolazio u školu danima...

-Kako šta?

-Mhm

-Zaista?

-Da

-O Bože.Otkud ti ovdje?

-Pomažem tetki oko posla pa sm došla da uzmem nešto da pojedemo.

-Pa drago mi je da sam te vidjela pozdravi Karen.

-Oću ćao Bella.

-Ćao Kim.

Uzela sam svoje parče pice i Andree-in jogurt i sjela kod njih.

A-Bell šta ti je?

T-Sva si bijel?


Hej piplsLJUDI NASH GRIER JE LAJKOVAO MOJU SLIKU NA IG.Mogu da umrem sada.

Ovo je nastavak nadam se da vam se sviđa

Crawling Back To YouWhere stories live. Discover now