08

212 24 2
                                    

Daj Bell svidje će ti se tamo.Sigurna sam.-govorila mi je majka utješno.

Nije u tome stvar.Nebitno.-odbacivala sam zelene slatkiše koje mi je Nikolas dobacivao.

To je zbog Camerona!-dobacio je Nikolas.

Ima načina da ostanete u kontaktu znaš?Sreća pa ti otac nije vidio onu scenu na početku ulaza.-rekla je tiho kako je ni Nikolas ne bi čuo jer ni on nije bio tu.

Tada sam se zacrvenjela i stavila slušalice u uvo.Pustila sam moju 'fave plej-lista' i zaspala.

.....

Da li bi izašla?-trljajući svoje oči vidjela sam Nikolas-a kako mi pruža moj prtljag.

Uh evo.Nego kakva je kuća?-..

Ne znam.Nisam bio.Ali znam da je 10 minuta vožnje.

Uh odlično.A je li tata tamo?-..

Ne Bell.On je u bolnici.-..

Ispustila sam jedno 'oh' krenula sa njim da izlazim.Sišli smo sa aerodroma i zapratili majku ka kolima.Kao što je i Nikolas rekao za 10 minuta smo se našli ispred velike kuće sa malim prednjim dvorištem ukrašenim baštom ruža čiji se samo pupoljci vide sa magistrale kao i zelena ograda cvjetnih dizejna.Dominirala je velika garaža u kojem se nalazio auto našeg oca.

Bell ovo je tvoja soba.-rekla je majka otvarajući velika vrata.Soba je bila prostrana i dosta veća od moje stare sobe.Zidovi su bili bjeli i prekriveni tapetama oblika lavande.Uvjek sam to željela staviti u staroj sobi ali uvjek bi nešto iskrslo pa nisam.Imala sam svoje kupatilo veliki krevet i za divno čudo svoju posteljinu na njemu,sigurno je majka ovdje već dolazila.Kamioni su dolazili i odlazili i tek oko 8 uveče sve stvari su bile .Moja soba izgedala je lijepo i prostrano.A i Nikolas nije zaostajao.

Posle večere sam se na brzinu istuširala i odlučila sam da se javim Cameronu.

Hej Cam...došli smo.

Hej Bell,znaš kako je dosadno bez tebe sjedim sa Natalli.

HAHAHA ZAISTA HAHAHA..ŽAO MI JE.Da vidiš kako je meni soba velika.North Carolina nije toliko loša.

Pa kada ćeš doći u postetu?

Ne znam posle prvog tromesječa.

Tek tada?Ao

Znam ali ipak i to je nešto.Idem sad leći laku noć Cam.

Noć Bell.

Zatvorila sam kompjuter i zaspala.

Hej ljudi znam kasno sam nastavak napisla + baš je kratak ali trenutno sam na plaži a nastavak trebam.Sledeći će biti odličan garantujem!

Love ya all

Crawling Back To YouWhere stories live. Discover now