Sabah uyandığımda aklıma ilk Barış gelmişti. Ne oluyordu bana??
Söylenerek kalkıp banyoya gittim elimi yüzümü yıkadım. Saat 8 di. 9 da stajım vardı. Hemen kendime bir kahve yaptım. Ve duş aldım. Ama bunları nasıl hızla yaptım bende bilmiyorum. Sonra hemen dolabıma yöneldim . Birkaç parça seçtim makyaj yapacak zamanım yoktu maskara+ ruj işimi görürdü.
(Saça ve yüze takmayın önemli olan kombin 🫶🏻)
Çantamı hazırlayıp hemen dışarı çıktım taksi çağırdım. Taksi gelince hemen büroyu tarif ettim. Büro nün önünde inince hemen saate baktım saat 8.55 ti yetişmiştir hemen koştura koştura yukarı çıktım. Kaan Bey in yanına gittim.
" Kaan Bey ben geldim. İstediğiniz bir şey varmı?"
" Teşekkürler Kumsal geçen hafta verdiğim raporları çıkarttıysan verebilir misin ?"
Hemen çantamdan aldım ve uzattım .
" Buyrun."
" Teşekkürler. Çıkabilirsin ben sana gmail üzerinden yollayacağım yeni raporları."
Başımı salladım ve aşağı çalışma odasına indim burda kütüphane ortamı vardı staj görenler genellikle burda olurdu.
O sırada yanıma Enes geldi.
" Kumsal naber?"
" İyidir Enes sen ?"
" İyi diyelim iyi olalım."
Gülüştük. Enes benim üniversite arkadaşımdı beraber hayaller kurardık şuan bile bir hayalimiz var beraber büro açmak.
Telefonuma bir bildirim geldi
"Tuğçemm"
- Kumsall naber kız.
Söylemeyi unutmuşum Tuğçe benim en yakın kız arkadaşım kendisiyle Yunus aracılığıyla tanışmıştık Kerem ile Yunus arkadaşlardı. 2 senedir arkadaştık bizde Tuğçe ile hemen cevap yazdım.
+ İyidir Tuğçem sen naber?
- İyi valla ne yapayım akşam mekana gidelim mi diye soracaktım sana
+ Kerem ??
- Oda gelicek. Barış ta geliyormuş. Ben Yunus Beko fln işte geliyon mu??
Barış adını duyunca biraz heyecanlandım
+ Olur olur gelirim.
Barış olurda gelmez miyim?
Kaan Bey ' in çağırmasıyla daha doğrusu mesajıyla hemen işe başladım.·
·Stajım yeni bitmişti. Taksiyle eve vardığımda
Saat 19.15 di hemen kendime bir çorba pişirdim . İçtim ve duş aldım hazırlanmaya başladım saat 10 gibi geçecektir mekana . Yarın cumartesiydi o yüzden staj yoktu.
Bir elbise seçtim ve giydim. Bıraz abartılı bir makyaj yaptım. Ve evet takılarımı taktım. Hazırdım. Tuğçeyı aradım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kumral Kelebek ||• Barış Alper Yılmaz •||
FanficAbim gibi olan bir adamın arkadaşına aşık olmak ne kadar doğru? @barisalperyilmaz @kumsaldemir Tamamen hayran kurgu olup kişilerlerle alakası yoktur.