JULIA'S POV
Ik loop de trap op. Robbie heeft mijn koffer in zijn hand, want de jongens zijn bang dat ik van de trap val met mijn koffer. Ja, ik ben slap, maar niet zo slap. Milo en Raoul hadden de slaapkamer beneden geclaimd, dus ga ik boven kijken welke kamer ik en Robbie gaan claimen. Het maakt mij dus niet heel veel uit waar ik slaap, maar de jongens willen dat ik kies. Ik loop de eerste kamer binnen en zie een groot tweepersoonsbed. Ik draai me om en zie dat eer een grote glazen wand voor de douche hangt. Nou, daar ga ik echt niet douchen, dan ziet iedereen mij. Ik loop weer naar de gang waar Robbie net aankomt met onze koffers. "Ik ga hier niet slapen, want er is een grote glazen wand in de kamer waar je de ander kan zien douchen" zeg ik. Robbie kijkt me aan en knikt. Ik loop de volgende kamer binnen en zie twee aparte bedden staan. Dit is al een stuk beter. Robbie komt binnen lopen. "Juul er is nog een kamer, dus als je wilt, kun je ook je eigen kamer krijgen" zegt Robbie. Ik kijk hem twijfelend aan. "Het hoeft niet hoor" zegt hij. "Als je dat oké vind" zeg ik. "Tuurlijk, je moet doen wat jij fijn vindt" zegt Robbie. Ik kijk hem dankbaar aan en loop naar mijn koffer toe. Ik heb de andere kamer niet eens bekeken, maar ik vind het allemaal wel best.
Ik leg mijn koffer op het ene bed neer en trek hem open. Ik pak mijn bikini eruit en loop naar de badkamer aangrenzend aan de kamer. Ik kleed me om, zodat ik kan zwemmen. Ik was heel moe, maar ik wil echt zo graag zwemmen. Na 5 minuten ben ik helemaal ready en loop ik naar de gang. Koen en Robbie komen de eerste kamer uitlopen. "Ga je zwemmen?" vraagt Koen. Ik kijk hem aan van onder naar boven. "Nee, ik ga de vissen uitlaten" zeg ik. Robbie begint te lachen. Ja, als je zo'n domme vraag stelt, krijg je ook een dom antwoord. "Gaan jullie daar slapen?" vraag ik. "Ja, dan kan Matt daar slapen" zegt Robbie terwijl hij naar de laatste kamer wijst. Ik loop naar beneden. Raoul heeft ook zijn zwembroek aan getrokken en zit op de bank te wachten op mij.
Ik loop naar het zwembad en ga bij de rand staan. Dom idee, want ik word het zwembad in geduwd door Raoul. "Roel, waarom doe je dat nou" schreeuw ik. Raoul begint te lachen en Milo en Matthy komen ook naar buiten lopen om me uit te lachen. Raoul neemt een aanloop en springt ook het water in. Ik spetter water in zijn gezicht waardoor ik een enorme plens water terug in mijn gezicht krijg. Ik klim boos het zwembad uit. Zo kan ik ook nooit van hem winnen. Ik loop weer naar binnen, omdat er water pistolen in de spa liggen. Ik pak er een en vul die met water. Voorzichtig sneak ik naar buiten en spuit iedereen nat, want Koen en Robbie zitten nu ook buiten. Ik krijg allemaal gejammer naar me toe, maar ik vind dit echt fantastisch. Gewoon even de jongens terugpakken.
MATTHY'S POV
Ik merk aan Juul dat alles steeds beter gaat. Ze is echt weer gelukkig. Ik ben vooral blij dat ik mijn kleine zusje terug heb. Deze week gaat gewoon een week lang Klotten worden en dat Juul erbij is, maakt het nog duizend keer beter.
Raoul is inmiddels begonnen met eten koken. Ik en de jongens zitten een beetje bier te drinken, terwijl Juul aan het douchen is. "Gaan we vanavond nog uit?" vraagt Robbie. "Ja, absoluut" zegt Milo. "En Juul dan, ik ga haar hier toch niet alleen laten" zeg ik. Ik denk dat het beter is dat ik dan maar thuis blijf. Ik ga toch niet mijn 14-jarige zusje meenemen naar de club. Ik denk dat ze het zelf wel zou willen, maar ik vind het onverantwoordelijk. "Wil je niet aan haar vragen of ze mee wil?" vraagt Raoul. "Ze is wel 14 he" zeg ik. "Ja, nou hier zijn veel meer minder jarige in de club, ze wil vast wel mee" zegt Raoul. Ik vertrouw hem wel. Hij denkt er wel echt overname of het verstandig is, dus ik ga het maar gewoon vragen.
JE LEEST
Angst
FanfictionMatthy heeft een zusje van 14 genaamd Julia. Ze heeft het heel moeilijk de laatste tijd en gaat steeds verder achteruit. Zo heeft ze haar leven geprobeerd te beëindigen. Net als Matthy is ze een beetje mensenschuw. Om haar te helpen heeft Matthy ger...