★4★

11 3 1
                                    

Stan:

Nie wiem która godzina jasno obudziło mnie jasno. Gdy moje oczy się już przyzwyczaiły do światła które kąsało w oczy zobaczyłem że jestem do kogoś przytulony hmmm... O KURWA JEGO MAĆ CO SIĘ WCZORAJ ODJEBAŁO wsm tak jak mówiłem nic nie pamiętam.
ALE CO JA ROBIE Z NIM W ŁÓŻKU CHUJ WIE GDZIE !?!? I CZEMU GO PRZYTULAŁEM !?!?

Po tym jak ,że głębokim monologu wewnętrznym z moich ust wydobyło się ciche.

-o kurwa...

Na szczęście na tyle ciche  że rudy się nie obudził offf fart. Zdiołem swoją rękę z rudego i uwolniłem ją też z jego uścisku a potem przeglądałem sobie nowe foty na insta z impry. Ooo Kenny coś dodał.
Na zdjęciu jest on pokazujący znak pokoju a w tle Kyle niosący mnie po schodach niczym szmacianą lalkę no nie ładnie nie grzeczy Kyle xdd.

W sumie może go przeproszę zachowywałem się ostatnio jak chujek.Dziwięk powiadomienia (xddd dop.autor) O załadowały mi się powiadomienia na messie (jak by co miał wyłączony tel powerem czy jakoś tak)

Wendy❤️ zmieniła twój nik ze sanuś na Stan.

Wendy❤️: zrywam

wysłane 4h temu

Stan: oke

W sumie co mam jej napisać to już 6 roztanie w ciągu 3 miesięcy chyba już do niej nie wruce wkurwia mnie trochę.

OOOO KYLE SIĘ BUDZI.

-mmmmm już wstałeś.

Powiedział zaspanym głosem kurna jak on to robi że nie wygląda po wstaniu jak gówno ???

-tsa chcesz mi powiedzieć co się wczoraj stało bo coś nie bardzo pamiętam.

Powiedziałem trochę nie miło :((

- No w sumie to poszłem se zrobić drina a ty tam już bękoczesz no to dzidzie trzeba położyć spać zanim sama zaśnie na ziemi w kuchni.

Powiedział rudzielc.

- Aha e myślałem że coś odjebałem albo się z tobą przelizałem xdd.

- Japierdole debil xd.

-ej wgl sory za to że byłem dupkiem mam nadzieje że mi wybaczysz.

Powiedziałem.

- Japierdole jak z dupy to powiedziałem xd.

Powiedziałem też ja.

- W sumie to ci wybacze ale nie myśl że wszystko będzie jak dawniej tak odrazu.

- JEJJJJ.

Wkrzyknąłem.

-debili sklej się dopiero się obudziłem.

★★★★★

Jej nowy rozdział.
330 słów
o 100 więcej progres :3

dobranoc

miłego dnia

twoje oczy| stan x kyleOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz