8

14 2 4
                                    

Stan:

Kurde nudzi mi się skoro mam weekend to zrobię coś fajnego. Wstałem w celu wymyślenia czegoś i zacząłem się ogarniać bo to najlepsiejsza część.
Do zbierania się włączyłem sobie swoją playliste włączyło mi się Polkarama od Wreid Al. No oczywiście buja więc śpiewam.

- Don't cha wish your girlfriend was raw like me?
Don't cha wish your girlfriend was fun like me?
Don't cha?
Don't cha?
Don't cha, don't cha, don't cha?

- SKLEJ RYŁO NIEDOJEBIE.

Kocham mieć rodzeństwo podczas malowania się bo mogę zazdrościcie XDD. Japierdole dziwny się robie. Ogarnąłem że wsm nudne te moje włosy i że bym se pasemka jebnął.

Postanowiłem pójść do rosa kurwa jak ja kocham to miasteczko. Gdy tylko doszedłem pod sklep zobaczyłem że dwie pierwsze literki zostały zajebane. Kolorowa nazwa powstała. Dobra wchodzę do tego sklepu.

To jest momęt w którym odkryłem że gejem jestem kurwa sam bez baby tu wlazłem dziwne dziwne. Wsm każdy tu myśli że gejem jestem bo pomalowany ubrany tak jak by go zgwałcili i do tego sam w rossmanie bez dwóch pierwszych liter. Słabo.

Trudno wziąłem i poszedłem na farby fo włosów znalazłem coś co się rozjaśniacz nazywa i wziąłem najtańsze najwyżej łysy będę.

Gdy wracałem do domu napisałem kennemu żeby przyszedł mi pomóc.

★★★

nwm krótki taki bo siły nie mam życiowo .

220 słów

twoje oczy| stan x kyleOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz