A gépen ülve Monaco fele vettem észre, hogy milyen régen voltam egyedül, bár az igazat megvallva egy ember hiányzik és a meleg ölelése...
Belegondolva több mint 1 hónapja nem láttam a családom, szóval örülök, hogy végre találkozhatok újra velük. Miután ezeket végig gondoltam, becsuktam a szemem és szunyáltam.
Legközelebb akkor keltem fel amikor már Monaco fölé értünk a géppel. A leszálló pálya mellett ott várt rám Arthur és a ferrarim, várj az a gyökér miért vette el az autóm???? Na jól van ezt visszakapja.- Ciao fratello! ( Szia bátyám!)- köszöntött egy nagy mosollyal.
-Ciao, come stai? ( hogy vagy?)- kérdeztem.
-Grazie, va tutto bene, come è andata a sciare?(köszi minden oksa, és neked milyen volt a síelés?)- kérdezte minthogyha történt volna valami olyan, bár történt is de erről neki nem kell tudni.
-È stato bello( jó volt)- mondtam semmit mondoan- Na és amúgy miért is van nálad a kocsim??
- Hát az úgy volt-kezdtett bele miközben a tarkóját vakarta kínjában- de vezetheted ha szeretnéd!!
- Szerintem ez egyértelmű volt, hogy kivezet- röhögtem.
- Jó na bocs- puffogott- na de menjünk anya már vár otthon nagyon fincsi ebéddel!
- Okés megyünk megyünk.
Hazaértünk és anyu már az ajtóban várta a fiait, aranyosan mosolygott ránk. Megölelgetett engem.
- Szia Charles, örülök, hogy haza jöttél végre!
- Szia anya- pusziltam meg.
Beléptünk a házba és megéreztem a finom illatokat, apa receptje alapján a híres lazacos tészta.
- Köszi anya ez nagyon hiányzott- mondtam már nedves szemekkel.
- Nincs mit drágám! csak, hogy jól teljesíts a versenyen- mondta mosolyogja.
A nap hátralévő részében anyával beszélgettünk,este Maxel fogok találkozni meg Landoval, Oscarral, Yukival, Gaslyval, Annával es Rékával.
Max szervezte úgymond a bulit.Csoport neve: Monaco 🍣 without c
( aki nem értené Monaco lazac - > Monaco laza)Szid: Na skacok most hova menjünk ma? khm khm Charles valami ötlet?
just Monaco: Van egy jó hely egy jachton oda nekem meg a barátaimnak ingyen belépő van, a neve: Whisky on the top
Törpe: Okés ott tali!
Croissant: remélem jó piák vannak...
Crab yoga master: NA VÉGRE EZÉRT JÓ MONACO TOLJUK🫡🍸🥃🍹
Edi: chill Lando majd este elég😆
Crab yoga master:🖕🏻
Kicsi Mo~(Anna): Eees ohm az alkohol ingyenes???
Gömbi🐡(Réka): hogy tényleg csak ez érdekel téged @Kicsi Mo~..🤫
Szid: Amúgy kajak ez a legfontosabb dolog amit tudnom kell nekem is @Kicsi Mo~😎
just Monaco: akk 11 yachtnal👌🏻 és igen ingyenes a pia...🤦🏻
Szid: Yeeee✨🍸🥃🫶🏻
(remélem érthető hogy ki- ki)
11 előtt már a yacht előtt vártam a többiekre, de még senki nem volt itt szóval úgy döntöttem, hogy felhívom azt akit először megtalálok a névjegyzékbe, történetesen Anna lett mert A-val kezdődik a neve.
Csörgetni is kezdtem de nem vette fel épp raktam le a telefont mikor hátulról valaki átöleli a derekam és belepuszil a nyakamba, ami hatására aprót sóhajtok. És megfordulok mert tudom ki az nagyon jól.- Szia Szid ezt most miért kellett amúgy még az előző is látszik anya legerősebb alapozója alig tudja elfedni nem kell nekem még egy- bosszankodtam, de ő csak mosolygott.
- Neked is szia Charliem- és megölelt- tetszett a legutóbbi, többször is megismételhetnénk!- bugta a fülembe.
- Ohm n-normális vagy nyilvános helyen vagyunk- szidtam halkan- ezt nem fogjuk tudni kimagyarázni a médiának ha esetleg lekaptak.
- Miért kéne tagadnunk vagy kimagyaráznunk, amikor ez a valóság Charliee- nézett mélyen a szemembe.
Hálisten nem kellett folytatnunk a beszélgetést, mert megjöttek Annáek, Yukiékkal egymás mellett, nagyon cukin neztek ki mert a két magassabb a két szélén volt és a törpék közepén.
Megbeszéltük hogy várunk még öt percet hátha addig jönnek a Papayák, de nem jöttek, tipikusan hozzák a formájukat mindig elkésnek, mi addig felmentünk szólni a yacht kapitányának, hogy még ne induljunk mert még 2 barátom jön, de először vonakodott eleget tenni a kérésemnek, csak azután fogadta el miután mondtam, hogy a dj késik, igen mert hát megint DJ LANDO lesz ma este. Réka megpróbálta felhívni Oscart, Anna meg Landot de egyik sem vette fel, így még mindig vártunk aztán pár perccel később futva érkeztek meg.- B-bocs elaldutam- lihegte Lando mintha majdnem kiköpné a tüdejét. Oscar annyira fáradt lett a futásttól, hogy fogta magát és lefeküdt a földre és ott próbálta visszarendezni a pulzusát.
És akkor végre elindultunk és kezdődhet a party!
YOU ARE READING
Falling into your smile
RomanceLestappen story SPOILER: ,,-Figyelj Charlie tudom hogy nehéz erről beszélned, de én tényleg szertelek és azt szeretném, hogy ezt te is tudd, de ha neked ez még sok így én tudok várni! Ha tudtam várni rád 9 évet akkor egy kis idő már meg sem kottyan...