chapter eleven

124 22 34
                                    

Gün tabağı gibi bölüm,gün tabağımı oylayın kızlar ✨

Yoongi zihninin yavaş yavaş uykudan uyanması ile gözleri hâlâ kapalıyken kollarını yukarı doğru kaldırıp bedenini esnetti. Olduğu yerde biraz daha bedenini küçültüp uyumaya çalışacağı sırada aklına gelen şeyle gözlerini açmış ve karşısında ona gülümseyerek bakan alfa ile göz göze gelmişti. Dudakları hemen yukarıya doğru kıvrılmış ve yanakları Hoseok'un tabiriyle tekrardan bir mantıya benzemişti.

Hoseok elini kaldırmış ve Yoongi'nin gözlerinin üzerine dökülen siyah perçemleri geriye doğru iterken "Günaydın." demişti.

Yoongi cevabını ise gözlerini tekrardan yumup yüzündeki gülümseme eşliğinde vermişti,"Günaydın Jung."

Aklına gelen şeyle gözlerini tekrardan açmış ve parıldayan gözleriyle Hoseok'un gözlerinin içine bakıp ona doğru daha çok yaklaşmıştı, Hoseok merakla onun gözlerine bakarken yanına yaklaşan omeganın beline kolunu sarmayı da ihmal etmemişti.

"Yeni yılın ilk günü."

Yoongi'nin heyecanla söylediği bu cümleye Hoseok onun gibi heyecanla karşılık verdi,"Birlikte geçireceğimiz ilk yeni yılın ilk günü."

Yoongi diş etlerini göstererek gülümsediğinde Hoseok hızlıca onu öpüp geri çekilmişti, Yoongi bozuntuya vermeyerek yatakta oturur pozisyona gelmiş ve ellerini çırpmıştı. Siyah saçları tahmin ettiği gibi kabarmıştı ama bunu umursamayarak karmakarışık saçlarla Hoseok'a baktı.

"O zaman ilk yeni yılımız kutlu olsun!"

Hoseok yattığı yerden onu bir süre izledikten sonra o da yatakta oturmuş ve Yoongi'nin çenesini iki eliyle de yavaşça kavramıştı.

"Teşekkür ederim."

Yoongi soru sorarcasına kaşlarını havaya kaldırmış ama yüzündeki gülümsemeyi göstermeyi bir an bile bırakmamıştı. Hoseok onun yüzünün ifadesini çok tatlı bulduğu için dudaklarını birbirine bastırıp gülümsemiş ve Yoongi'nin burnunun ucuna işaret parmağı ile dokunduktan sonra açıklamasını yapmıştı.

"Yanımda olduğun için."

Yoongi anında kaşlarını çatmış ve burnunun kırışmasına sebep olmuştu,"O nasıl söz öyle! Tabii ki yanında olacağım! Niye olmayayım?"

Hoseok'un buna verebileceği bir sürü cevabı vardı elbette ama o susmayı tercih etti. Sustu ve yüzündeki gülümseme ile Yoongi'nin yüzündeki her bir ayrıntıya tek tek saniyelerce baktı. Bakmaya devam etmeyi çok istiyordu. İstiyordu ama Yoongi, onun bakışlarındaki anlamı fark ettiği için bunun uzamasına izin vermek istemedi.

"Hadi kahvaltı hazırlayalım, çok ama çok acıktım!"

Elini karnının üzerine koyup kafasını da aşağıya eğmişti, gözlerini ise biraz yukarıya kaldırmış ve Hoseok'a bakmıştı.

Hoseok onun siyah saçlarını sanki Yoongi ufak bir çocukmuş gibi karıştırdıktan sonra "Ben çoktan hazırladım." dedi.

Yoongi'nin ağzı "o" şeklini almıştı,"Ne ara? Yataktan kalktığını bile hissetmedim."

Hoseok yataktan kalkmak için hareketlenirken onun yanağını öpmeyi de ihmal etmemişti,"Misler gibi uyuyordun,tabii hissetmezsin."

Hoseok odadan çıkıp giderken Yoongi kızarmaya başlayan yanaklarını sanki Hoseok görebilirmiş gibi saklama ihtiyacı duyarak yüzünü kucağına doğru eğmişti. Resmen ilk defa kaldığı bir evde deliksiz bir uykuya dalmıştı!

attack on wolvesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin