chapter twelve(m)

164 22 111
                                    

Of uyarı vermeyeceğim demiştim ama maalesef ben hiçbir zaman o havalı yazarlardan olamadım ☹️

‼️+18 ve mastürbasyon sahnesi içerir‼️

Ve lütfen bol bol satır arası yorum yapın!!! Tepkilerinizi okurken o kadar çok keyif alıyorum ki... Bu bölümdeki tepkilerinizi ise çooook merak ediyorum!!!!

"Vibratör istiyorum."

Evet,Yoongi bunu gerçekten de demişti ve Hoseok ise onun lafını ikiletmeden hemen ayaklanmıştı.

Ama belirli şartları olduğunu dile getirmişti,"Omegaya engel olmayacaksın ve orgazma izin vereceksin." demişti net ve uyarıcı bir sesle. Yoongi ise uslu bir omega olacağını ve kendini rahatlatacağını,sadece Hoseok'un hemen gelmesini bir de Hoseok'un üzerindeki siyah tişörtü istemişti.

Bütün şartlar belirlendikten sonra Hoseok üzerindeki siyah tişörtü çıkarıp omegaya verdikten sonra yenisini giymiş ardından arabasının anahtarını alıp en yakın seks shopa gitmişti.

Ne yaptığını, Yoongi ile olan ilişkisinin ne ara bu evreye geldiğini sorgulamak istemiyordu.

Sadece Yoongi'yi iyi hissettirmek istiyordu.

Yoongi'nin tam olarak hangi türden hoşlandığını bilmediği için onun rahat etmesini istediğinden mağaza çalışanının önerisi ile birkaç versiyonunu almıştı. Yoongi hangisini isterse onu kullanırdı.

Arabadan inmeden önce yan koltuğa bıraktığı kağıt çantayı almıştı, arabayı kilitleyip baldırlarına kadar gelen karın üzerinde hiç zorlanmadan büyük adımlar atarak yaşadığı binaya girdi.

Dairesinin kapısını açmak için montundan anahtarı çıkarırken evin dışından bile zambakları net bir şekilde aldığında istemsizce binanın içerisinde gözlerini dolaştırdı, omeganın kokusunu başkasının almasını istemiyordu. Görünürde kimsenin olmadığına emin olduğunda dairenin kapısını açıp içeri girdi.

Ama içeriye girdiğinde birkaç saniyeliğine gözlerini yummak zorunda kalmıştı çünkü zambaklar o kadar baskındı ki bütün vücudu titremişti.

"Sakin ol." Hoseok bunu, omegayı arzulayan ve çıldırmış gibi davranan alfasına söylemişti. Daha çok emir gibiydi, alfasına kontrolü vermek istemiyordu. Kızgınlığının ön ısınmasındaydı ve eğer işler hızlanırsa Yoongi'ye yardım etmek için kullanacağı bütün odağı kayabilirdi,buna şu anlık izin veremezdi.

Elindeki kağıt çantayı daha sıkı kavramış ve omeganın kaldığı yere, yatak odasına hızlıca ilerlemişti. Omegayı daha fazla bekletmek istemiyor ve onun acısını geçirmek için elinden geleni yapmak istiyordu.

Aralık olan kapıyı yavaşça ittirip içeriye girdiğinde gördüğü manzara karşısında sesli bir şekilde yutkunmuştu.

Yoongi,Hoseok'un giderken bıraktığı siyah tişörtü üzerine giymişti. Hoseok giderken Yoongi'nin üzerinde olan siyah eşofman yere rastgele bir şekilde atılmıştı. Loş ışıkta Yoongi'nin beyaz bacakları parıldıyor,siyah tişört kalçalarına kadar geliyordu. Siyah saçları terlemiş ve bukleleri alnına yapışmıştı, gözleri sımsıkı kapalı ve dudakları hafif aralıktı.

Bacaklarının arasında topladığı yorgana kasıklarını hızlı bir ritimle sürtüyordu.

Arzu dolu ve muhtaç feromonlar bütün odayı sarmış;Yoongi,Hoseok'un yatağını yuva haline getirmişti.

Hoseok titrek bir nefes alıp hızlıca inip kalkan göğsüyle kafasını sağa sola salladı, feromon salgıladığının farkındaydı ve buna engel olmak için de uğraşmıyordu.

attack on wolvesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin