Ekim hazırlanmış, son dokunuşlarını yapıyordu. Güzel bir gece elbisesi giymiş, saçlarını da maşayla yapmıştı. Yüzüne de çok ağır olmayan bir makyaj yaparak, güzelliğini daha da ortaya çıkarmıştı.
Bartu'yla ilk kez dışarı çıkmayacaktı ama ilk kez bu kadar özenmişti kendine. Zincir askılı çantasını omuzuna taktı ve duruşunu beğenmeyip zincirleri çıkardı. El çantası gibi kullanacaktı.
Odadan çıktığında, kapıda Bartu'yla burun buruna geldiler. Bartu, onu çağırmak için odasına gelmişti. O da tam o anda kapıyı açmış ve dip dibe kalmışlardı.
"Ben.. şey..." diyerek geri çekti saniyeler sonra Bartu kendini. Ekim'den gelen güzel koku, tüm hücrelerine yayılmaya başlamıştı.
"Hazır mısın diye bakmaya gelmiştim." dedi ve Ekim'e baktı. Gözlerindeki hayran bakışı saklayamadan süzdü Ekim'in bedenini. "Fazlasıyla hazırsın. Çok güzel olmuşsun."
Ekim, sevdiği adamdan gelen iltifat üzerine gülümsedi. Sadece teşekkür edebildi. Kalbi ağzında atıyordu sanki.
Bartu kolunu büküp, Ekim'e doğru tuttu, koluna girmesi için. Ekim, elini Bartu'nun koluna sardı ve odadan çıktılar.
"Bu gece sana sahip çıkmam lazım. İş açacaksın başıma." dedi Bartu. Ekim gülümsedi yine ama Bartu ciddiydi. Ekim'in güzelliğini birileri farkederse, başına iş açılabilirdi.
Evden çıkıp, bahçedeki arabaya bindiler. Emniyet kemerlerini taktıktan sonra, Ekim aklına gelen detayla, Bartu'ya baktı.
"Buradan Cansel'i almaya mı gideceğiz?" diye sordu. Bartu, başını olumsuz bir şekilde salladı.
"O kuzenleriyle gelecek mekana. Orada buluşacağız. Sen hazırlanırken biz konuştuk."
"Kaç tane kuzeniyle gelecek?" diye sordu Ekim. Kalabalıklar ona göre değildi. Bu akşam da, Bartu için gidiyordu. 'Beni yalnız bırakma' demişti Bartu. O yüzden gidiyordu.
"Üç tane. İki kız biri erkek." dedi, Ekim'in gerildiğini farkederek. Ekim'in elini kavrayıp, hafifçe sıktı.
"Rahat ol. Bir şey olmayacak. Sen benim yanımdan ayrılma. Ben her zaman yanındayım." dedi güven dolu bir ses tonuyla. Ekim, Bartu'nun sözleriyle biraz olsun rahatlamış ve gülümsemişti.
Zaten çok uzun zamandır güveniyordu Bartu'ya. Kalbini koşulsuz şartsız teslim ettiği ilk ve tek kişiydi Bartu. Bugüne kadar, ona gelen bütün çıkma tekliflerini reddetmiş, sadece sevdiği adamı düşünüyordu. Bartu onun güvenli limanıydı.
Neler düşünüyorsunuz? Lütfen yorum yapın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EKİM (+18)
RomanceKuzenime aşık olmak benim elimde değildi. Eğer elimde olsaydı, o gece hiç yaşanmasın isterdim. +18 sahneler olacaktır. Rahatsız olanlar hiç başlamasın. 16.08.2024