Hari Rabu lepas hari jadi anak boss aku. Dengan senang hati dia tutup kedai setengah hari, pekerja-pekerja semua dibenarkan awal.
Aku sangat gembira. Boleh juga berehat sambil marathon drama Korea yang sudah lama tergantung sejak 3 hari lalu. Dahlah aku selalu balik lambat. Balik, mandi terus tidur.
Itu sahaja lah teman aku ketika ini. Sudah 3 hari suamiku Ikram, tiada di rumah. Dia kini berada di Qatar, outstation. Maklumlah, engineer oil and gas.
Dengan sebungkus nasi ayam di tangan, aku membuka pintu rumah aku. Seperti biasa, rumah gelap. Semua lampu telah dipadam. Besar kemungkinan Aidil, anak tiri aku dan juga anak tunggal Ikram, sedang berada di ofisnya.
Dengan langkah longlai, aku mendaki tangga satu persatu untuk menuju ke bilik ku. Tidak sabar mahu menukar baju dan menjamah nasi ayam yang dibeli aku.
Tetapi apabila aku melangkah kaki masuk dalam bilik, jantung aku hampir tercabut. Terbeliak mata aku apabila melihat seorang lelaki berbogel berbaring terlentang di atas katil aku, tangan kirinya memegang sehelai kain untuk menutup mukanya, tangan kanannya khusyuk melancap koneknya.
Menggeletar badan aku tiba-tiba. Hanya tuhan sahaja yang tahu betapa takutnya aku ketika itu. Aku mahu menjerit tetapi entah kenapa tiada suara yang terkeluar dari mulutku.
Aku berdiri tegak di permukaan pintu, kaku, tidak mampu untuk bergerak walau seinci. Aku sangat ketakutan, hampir mahu menangis pun ada. Aku rasa lelaki itu ialah seorang penjahat yang akan merogol aku nanti, tetapi bila aku melirik bentuk badan dan gerak geri lelaki itu, aku sangat pasti akan siapa gerangan lelaki itu. Tidak lain dan tidak bukan, Aidil, anak tiri aku.
Perasaan takut, marah, geram perlahan-perlahan mula surut. Diganti dengan perasaan teruja pula, diikuti oleh satu perasaan yang sentiasa datang tanpa diundang, perasaan ghairah bernafsu.
Aku seperti terpukau. Dengan sangat berhati-hati aku melangkah kehadapan merapatinya. Semakin lama, semakin jelas kain yang digunakan untuk menutup mukanya. Kain itu adalah panties aku yang di pakai semalam. Warna putih berender.
Barangkali aku tertinggal di atas lantai setelah membukanya. Barangkali dia masuk kedalam bilik aku, terjumpa panties aku dan menggunakannya untuk melancap.
Aku semakin bernafsu, keghairahanku melonjak tinggi. Tidak sangka lelaki tampan itu sangat berminat dengan panties aku. Tidak sangka lelaki bertubuh kekar itu boleh berahikan aku. Boleh menginginkan aku, seorang perempuan berumur 44 tahun, sehingga masuk kedalam bilik aku untuk mencari bahan.
Bukannya rumah aku takde WiFi. Malah, lengkap semuanya. Mudah untuk dia melayari sebarang laman Web lucah. Tetapi, panties aku jugak menjadi sasarannya. Aku melihat sekeliling bilik, tiada sehelai pun pakaiannya di situ. Sah dia berjalan masuk kedalam bilik aku berbogel. Apabila aku memikirkan tentang itu, pepek aku mula berdenyut.
Dengan jantung berdegup kencang aku mengalihkan pandangan aku ke koneknya. Rancak dia melancap, tangannya bergerak ke atas dan bawah dengan laju. Aku perasan perut dia turun naik dengan laju. Mungkin dia sedang merasai kesedapan yang sangat ketara.
Aduh! Panjang, besar dan...dan tiada bulu sehelai pun. Tidak disangka anak tiri aku itu mempunyai aset yang sangat menyelerakan.
'Kenapa aku tidak tahu tentang ini? Kenapa dia harus sembunyikan dari aku? Kenapa?'
Nafsu aku semakin membuak. Semakin bernafsu dengan apa yang berlaku di hadapan aku. Tanpa aku sedari, aku panjangkan tanganku untuk menyentuh...
"Eh! Mak?!"
Aku menoleh dan melihat mata Aidil terbeliak merenungku. Belum sempat aku berkata apa-apa, dia mencampakkan panties aku ketepi dan melonjat dari atas katil untuk melarikan diri, tetapi aku sempat berdiri di hadapannya untuk menghadangnya.
YOU ARE READING
Teringin 2: Amira
FantasyAmira yang telah menjanda lebih setahun ditinggalkan arwah suaminya akibat kanser. Wanita itu pasrah menjalani hidup berseorangan, keinginan seksnya hilang bersama setelah kematian suami. Akan tetapi semua itu berubah ... ...dengan kehadiran seoran...