Selammm.
Yeni bölümle geldim,
Hoşgeldim.Beraber güzel bir
Bölüm olması dileği
İle.Oylarınızı ve
Pragraf yorumlarınızı
Eksiltmeyin. :)Yazım tarihi;
20 Ağustos, 2024.
Saat; 20:51.******
Biran hızla önünde ki deftere yazmaya başladı. Sıra'nın üstüne kollarını yaslayıp, siyah çeketi'nin kapşonunu iyice kapatıp saçlarını göz önünden çıkaran, Büyük ihtimalle ödevi yapmadığı belli olan ve okulu gram takmayan, uyku'nun ellerine kendini bırakan sıra arkadaşı İdil'i umursamıyordu. Biran Matematik Ödevini yetiştirememişti. Yarısını akşam 3'te yazmıştı yarısını ise Okulda gizli gizli hocası görmeden yazmak gibi düşüncesi vardı. Matematik hocaları sürekli değişiyordu. Bu sefer değişmezdi umarım diyordu. Çünkü şu an ki Matematik Hocası bir hayli yaşlıydı. Ne kadar çekilmez olsa da unutkan yapıları vardı. Mesela dün, bugüne verdiği ödevi bile unutuyordu hocası.
Şansı yüzüne gülmüştü.
Lise 1 olmasına rağmen bu kadar çalışkan olması şaşırtıyordu herkesi. Planlı programlı bir kızdı. Bir çok kişi ona bakarken 'inek' desede o hiç dinlemeden hayatına devam ediyordu. Mesela evde ders çalışırken, Annesi çalışmasın diye en uzun ev işlerini veriyordu. Ama onları da 2 dakika da yapıyordu.
Sonradan ise derslerine çalışmaya devam ediyordu. Annesi kuduruyordu. Hatta ders çalışmamasını söylüyordu ama biran bunu ciddiye almıyordu. Erken evlendirme kafasında olan ailesine rağmen, tıp kazanma hayalleri ile yaşayan bir kızdı.
"Sonunda geberip gitmiş Allah'ın abazası." Dedi seçil elinde simitle sınıfa arkadaşlarıyla girerken. "2 saat onun unutmasıyla, anlamasıyla uğraşıyorduk bide. Çekemem ben öyle şey."
Aslı güldü. "Kızım bu kadar açık sözlü olma ya."
Seçil, eskiden Lise'nin ilk zamanlarında, Lise'nin en zorba ve kötü kız grubuyla takılıyordu. Kendisini zengin göstermek için zengin evinde hizmetçi olarak çalışmaya başlamıştı. Yüzsüzlüğü sınır tanımıyordu. Para gözlü ve egoist bir kızdı. Aslı ve Ece ile yapmacık arkadaşlığı sürüyordu. Herkes eski sevgilisiyle sevgili oluyordu. Veya hemen erkek görünce birbirlerini satıyordular. Biran'ın tiksinti duyduğu özelliklerden biriydi.
"Kızım bugün açık sözlü olmazsak, yarın n'olacak?" Dedi seçil. "Bir kere ben işin açık sözlüsünde değilim. Yeni matematik hocası yakışıklı çıkar mı diye düşünüyorum. Umarım çıkar."
"Eğer yakışıklı, bekarsa ve gençse benim." Dedi Ece hızla. Hemen sıralarına kuruldular. "Sonuçta eski abaza kadar yaşlı olmayacak değil mi?"
"Yani." Dedi seçil. "Birde para babası olması önemli kızım. Düşünsenize, fakir biriyle evleniyorsunuz."
Hepsi aynı anda, "ıyy." Dedi.
"Tabi ıy." Dedi seçil. "Ben erkeğimi dişime göre seçerim."