Asansör olayından sonra barış tekrar eskisi gibi davranmaya başlamıştı bana. Sabahları evden çıkarken karşılaştığımız zamanlar sadece bir merhaba diyordu ve anlamlandıramadığım bir duyguyla bakıyordu.
Olayın üzerinden yaklaşık bir ay geçmişti. Sabah antrenmandan döndüğümde çok sıkıldığımdan dali'yi de alıp sahile gitmeye karar verdim.
Üstüme siyah bir tişört altıma da beyaz bir kot şort giydim. Saçlarımı yukardan bağladım ve ördüm bu saç stilini yakıştırıyordum kendime.
Hafif bir makyaj yaptım ve sürdüğüm ruju çantama attıktan sonra dalinin tasmasını aldım ve bağladım
Air force'larımı giyip asansörün tuşuna bastım. Asansör yarım saniyeden az bir sürede gelince kapılar açıldı.
Asansöre bindiğimde Tufanla karşılaştım.
"Bu ne güzellik İlkin hanım. Bir yere mi gidiyorsunuz?"
"Evet" dedim gülümseyerek.
"Öyle bir sahile gideyim dedim, sen nereye gidiyorsun?"
"Bir mekana uğruyayım dedim"
Tufan Caddebostan'da güzel bir mekan işletiyordu. Arada sırada uğrar işler nasıl diye kontrol ederdi. Tufanı severdim ama nedense ona çok fazla güvenmiyordum. Kendisini hergün başka bir kızla gördüğümden olabilirdi.
"Ufaklık ne yapıyor?" Diye gülerek daliyi sevmeye çalıştı. Ancak dali tufan daha ona elini uzatmadan ona doğru havlamaya başlamıştı. Dali tufandan tabiri caizse nefret ediyordu.
Asansör zemin katta durduğunda ikimizde çıktık ve açık otoparka doğru yürümeye başladık. Arabaları park ettiğimiz yerler birbirine yakın olduğundan beraber gidiyorduk.
"İlkin"
Soru sorar bir tonlamayla konuştuğunda yüzümü ona döndüm.
"Efendim?"
"Acaba bir gün benimle yemeğe çıkar mısın, seninle bazı şeyler konuşmak istiyorum da"
Ne? Benimle ne konuşabilirdi ki?
"Ne konuşacaksı-"
Sözümü bölerek konuşmaya başladı
"Lütfen itiraz etme benim hatrım için?"
ekte bir hatrın olduğunu düşünmüyorum ama.
"İyi peki"
"Ne zaman uygun olursun?"
"Yarın akşam boşum"
"Tamam ben sana saati ve konumu atarım"
"Tamam, iyi günler"
"İyi günler"
O arabasına bende sitenin çıkışına doğru yürüdüğümüzde yollarımız ayrıldı.
Aslında buluşmayı pek istemiyordum ve beklemediğim bir teklif olmuştu ancak ne konuşacağı hakkında da meraklanmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaybolan Yıllarım | İlkin•Barış
Fanfiction"Korkaksın İlkin ben bizim için herşeyi yapabilecekken sen aptal bir spor uğruna beni sattın"