yedi

485 39 12
                                    

Böyle hızlı geçişleri sevmiyorsunuz evet ama benimde beynim basmıyor böyle uzun uzun yazmaya affedin😭😭 ama arada sırada eski zamanlardan bölümler atacağım.

2024

Yaklaşık bir buçuk yıldır barışla bir ilişki içerisindeydik ve gayet mutluyduk. Beraber şampiyonluk kutladık arada maçlarına gidiyordum.
Ancak halen kimse ilişkimizi bilmiyordu. Elif, Hande, Berkan, Kerem ve Yunus dışında.

Sevgili olduğumuz günden hemen sonra gidip Elif'e anlatmıştım. Elifse sadece "dengesiz mi bu çocuk" demişti ama benim için sevindiğini biliyordum.

Ben iki hafta kadar önce olimpiyatlardan dönmüştüm. Barışta bir ay önce Euro 2024'ten dönmüştü. İki takımda çeyrek finalden sonra elenmiştik.

Ha birde Euro'dan sonra barışla şeyma subaşı adında bir fenomenin haberleri çıkmıştı. O gün sabah magazinde gezerken gördüğüm haberle olduğum yerde kalmıştım. Hemen barışa yazdım. Konuştuğumuzda öyle birşey olmadığını o gün Rize'de olduğunu söyledi. Ona güvenmiştim.

Dün tatilim bittiğinden İstanbul'a döndüm ve sağlık kontrolünden geçtim. Bugünde antrenmanlara tekrar başladım.

Molaya girdiğimizde telefonun titremesiyle gelen mesaja baktım.

Barış alper 💕
Sevgilim kramponlarım senin evinde kalmış eğer müsaitsen getirebilir misin.

Aslında bugün antrenmanlara başlayacağımı biliyordu ama unuttu galiba. Telefonu elime alıp yazmaya başladım.

Siz
Barış ben antrenmandayım nasıl getireyim

Barış Alper💕
Ya ben onlarsız yapamam😭😭

Siz
Gerizekalı koskoca Stadyumda bir tane bile krampon yok mu.

Barış Alper💕
Var ama onlar bana uğur getiriyor.

Siz
Üzgünüm barış molam da bitecek zaten imkansız getirmem bugünlük idare et.

Barış Alper💕
Tamamm😭😭

Attığı mesajla gülümsedim. Salak çocuk derdini emojilerle anlatmaya çalışıyordu. Ama bir yönden gerçekten üzüldüm çünkü o kramponlar olmadan birşey yapası gelmiyordu. Buda böyle bir salak.

Aklıma Elif'in bugün boş olduğu geldi. Belki biraz yalvarsam o götürürdü. Hemen Elif'in numarasını tuşladım ve kulağıma götürdüm.

Biraz çaldıktan sonra açıldı.

"Alo?"

"Naber kankaların birtanesi güzeller güzeli arkadaşım Elif"

"Uzatma ne istiyorsun"

"Aa çok ayıp ya sanki normalde hiç iltifat etmiyoruz sana, hiç yakıştıramadım"

"Tabi tabi. Neyse ne istiyorsun?"

"Ya elif lütfen hayırr demeee"

"Tamam söyle bir önce"

"Ya elif benim evde barışın kramponları var ya nolur onları ona götürsen lütfennnn"

Kaybolan Yıllarım | İlkin•BarışHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin