Lica u senci

337 11 4
                                    

Kristijan

Posmatrao sam je iz daljine. Zapalio sam cigaretu i ispijao svoj viski. Mislim da me nije primetila bila je u sredistu kafane, na osvetljenom delu, gde je svako mogao videti. Bitno joj je da je glavna. Trudila se da bude najglasnija, najupadljivija bilo sta sto ce privuci paznju na nju. Ali nije shvatala sta ja vidim... Video sam kako se polako trosi, deo po deo svoje licnosti, kako se vestacki smeje i ispija najjeftiniji alkohol dok zamahuje dugom crnom kosom i sepuri se vestackim noktima. Ima lepe tamne oci, ali su ispunjene tugom i bolom, usne su joj polu napucene, pune i oblikovane, kao da su uvek spremne za poljubac, prosto te primorava da zamisljas kako je ljubis. Sta je to sa njom? Igra sama sa sobom dok je drugi posmatraju, cekajuci pogodnu priliku da je uniste. Preletela me je pogledom ali mislim da nije shvatila da je posmatram. Nije se okrenula ni jednog trenutka. Uzivaju u njenom ludilu, cekaju da je stigne alkohol da je mogu iskoristiti, zar ne vidi to? Zele da je dodiruju, da se poigraju sa njenim srcem i da je slome. Imao sam dosta ovakvih situacija, nekada dobijes, nekada izgubis... Znam kako to funcionise, znam da sklonim osecanja po strani i da se ne vezujem previse za takve osobe. U pocetku mi je bilo tesko, ali sada sam se vec navikao. Ipak ima nesto u njoj sto me nervira, neverovatno mi ide na zivce. Drugacija je samo ne znam kako, kao da ne primecuje da je na dnu, kao da sve ovo zapravo zeli. Mozda samo misli da je ovo ono sto zeli. Poput deteta koje se igra, mozda misli da moze izaci iz kruga kada god pozeli, ne zna da joj oni nece dozvoliti. Takvi ljudi te ne pustaju tako lako, bar ne zivog... Nije mi stalo do nje, nemam ni zrno osecanja, samo... samo je previse mlada za sve. Voleo bih da je zastitim,da je izvucem iz svega toga, ne pripada tamo. Zato su me i poslali uostalom. Samo se nadam da ce sa njom biti lako... Mrzi me da se zamaram oko tamo neke klinke, ionako nije posebna ni po cemu.

Uostalom izgledam smesno dok ovde sedim, svestan sam toga. Jedini sam u pristojnom odelu i priseban. Srecom, retko ko me je i mogao videti, sedim sam u najudaljenijem, najmracnijem cosku, trudeci se da ne budem upadljiv. Ne zelim je uplasiti, to nikako ne bi valjalo. S'toga joj se necu jos pribliziti. Bar ne jos uvek...

Laura

Videla sam ga kako me posmatra. Bila sam svesna da me prati pogledom dok igram, cak i dok sedim za stolom. Nisam sigurna sta zeli i sta namerava sa mnom, ali mu necu dozvoliti. Ne deluje zainteresovano. Cak nije ustao ni da me pita za broj. Samo me posmatra...
Vec osecam kako me nervira. Sedi tamo sam u potpunom mraku i posmatra, mene, pa okolinu, pa opet mene... Ima tamnu kosu i taman ten, cak i svom tom mraku isticale su mu se oci krupne, zelene ali mracne, ima izvajanu jaku vilicu i nekako pune usne cak i dok sam igrala nisam ih mogla izbaciti iz misli. Mogla sam videti da je razvijen. Ali bilo je neceg mracnog i iritantnog u njemu. Nisam ga mogla procitati i to je bilo uznemirujuce. Narucila sam ko zna koju votku i resila. Krecem nakon nje, to je poslednja.
-Cutljiva si Lae?-
-Ostavi me Baze. Nije tvoj problem.-
-Ali jeste Lae, ovde si jer sam ti ja omogucio, postuj to.-
Nesmejala sam se vestacki. Mrzela sam sto me zove Lae, to je bila nasa fora iz detinjstva, sada je samo glupo. Baz mi je bio prvi komsija, odrasli smo zajedno. Ali je bio par godina stariji i kretao se u starijem drustvu, znala sam da ne rade legalne stvari, da puse i opijaju se, takodje sam znala da su upetljani sa nekim opasnijim kriminalcima, cija imena nisu spominjali. Postajalo mi je jasno da me nece pustiti da izadjem iz cele price, ali sam im svejedno pristupila. Zelela sam da budem neko u tom drustvu uostalom Baz me je uveo. Svidjalo mi se da "visim" sa starijim, opasnijim likovima, oni su mi pruzali svu podrsku i slobodu. Stitili su me u svakoj situaciji. Uostalom moje godiste me nije razumelo. Nakon pola sata prenemaganja i kukanja Bazu na moju glavobolju, napokon se pokrenuo i sada sam stajala na vetru cekajuci da on i ona njegova devojka dovezu prokleti auto, imala sam ludi predosecaj da to nece biti skoro, a sve je hladnije.
-Halo lutko nis' misla mozdaa da krenes vec?-
Prevrnuh ocima evo ga jos jedan pijanica, bar su bezopasni.
-Bezi dripcino, cekam nekog.-
-Mogu ja da te zabavim dook sacekas tog tvojega.-
Progovorio je i pribio me uz zid. "Dobro ovo svakako nisam ocekivala, samo se smiri i on ce otici ako ga dovoljno jako gurnes." Ali nisam uspela da ga odgurnem stenjala sam i otimala se ali nista. I u tom trenutku sam primetila visoku crnu figuru iza njega i pritisak je nestao, covek je bio uklonjen, e to je bilo olaksanje. Pogledala sam nepomicno masivno telo kraj nogu. Htela sam upitati Baza da li je mrtav, ali kada sam pogledala u priliku ispred sebe, to svakako nije bio Baz, vec onaj lik sto me je celo vece posmatrao.
-Ziv je ako te to brine. Hajde, polazi.-
Nisam bas navikla da slusam ali sam davno shvatila da se sa Bazovim ljudima ne igram, ili ce se lose zavrsiti. A on je verovatno bio neko od Bazovih ljudi za sve. Tako da sam skupila svu snagu i krenula za njim. Cudila sam se zasto je sedeo van grupe, ali on je muskarac, a oni mogu da rade sta god zele, dok god se ne zameraju glavnima i obavljaju ono sto treba. Sela sam u taj njegov auto, primetila sam da je crn i veliki, uglavnom moje poznavanje automobila se na tome zavrsavalo. Nadala sam se da nece traziti protiv uslugu i bila sam svesna da od toga nema nista, stresla sam se na tu pomisao. Tako da sam cvrsto zatvorila oci i molila se da se zaustavi na par poljubaca i dodira. Mada bio je prilicno lep, pogotovo izbliza, i dalje iritantan, ali lep. Samo mi se vise smucilo da se ljubakam sa svakim, zelela sam da pijem i da se smejem, a ne da ispunjavam njihove zelje, bilo da su erotske ili ne.
-Jesi li dobro?-
Potvrdno sam klimnula jer me je mrzelo da pricam.
-Ovde zivis?-
Ponovo sam klimnula. I zamalo se ugusila kada je izasao i otvorio mi vrata pa ne ocekuje valjda da ga vodim kuci.
-Cuvaj se.-
Progovorio je i pre nego sto sam shvatila sta se desava usao je u automobil i odvezao se. Stajala sam i blenula za njim. Ne razumem sta je u pitanju, nisam mu dovoljno dobra riba ili sta?
U tom trenutku Baz se parkirao. Super taman da mu postavim par pitanja. Nisam uspela ni da progovorim, kada mi je on lupio samar...
-Sta ti mislis da radis? Sta mislis uopste ko si ti?-
-Da me u zivotu vise nisi udario jel ti jasno?-
Siktala sam kroz suze.
-Slusaj me dobro droco, nisi postala kurva samo zato sto se ja zalazem za tebe, tako da nemoj nikad vise da ti je palo na pamet da odsetas bez pitanja!-
Uhvatio me je za kosu i odgurnuo zatim je uleteo u zgradu...

*~*~~**~~*~*

Kristijan

Video sam ih kad su krenuli napolje, pa sam krenuo za njima. Shvatio sam da je onaj majmun sto je pratio napolje otsetao sa nekom plavusicom za koju sam shvatio da je neka od onih nocnih pratilja.
Stajala je tako na vetru i smrzavala se. Video sam i kad joj je taj lik prisao i gurao je uz zid pokusavjuci da je poljubi tako da sam prisao i udario ga, dovoljno da ga onesvestim, potom sam je odvezao kuci. Video sam kako gleda za mnom zbunjeno, kada sam se odvezao. Nisam mogao ostati i upoznati se. Nisam mogao jer sam bio besan, zar ne shvata da svaki put kada ide sa tim ljudima rizikuje da je neko siluje i povredi. Dovoljno je slaba da se ne moze odbraniti. Zasto uziva u tome? Sta nije uredu sa njom? Moram definitivno da se saberem, ja nemam osecanja prema njoj, ona je obicna klinka i nemam razlog da besnim zato cu samo da zapalim koju cigaru i lepo da odspavam jer mi do nje ama uopste NIJE STALO. Sem sto me brine to da li je sada dobro... Ali mi nije stalo do nje.

__________________________

Izvinjavam se ako ima koja gramaticka greska jer kuckam na telefonu i ne mogu sve da ispravim. Nadam se da vam se prvi deo svidja, mozda je malo sturo ali dala sam sve od sebe. Dakle volela bih da cujem sta mislite da ce se desiti u drugom delu i sta mislite ko je poslao Kristijana da zastiti Lauru?
Razlikovace se dosta od prvog za pocetak po duzini, i po radnji. I zahvaljujem na ona dva glasa na prvom delu :)
U svakom slucaju ako vam se svidja vi glasajte i komentarisite ;) Puno mi znaciii. Hvala ;*

Spasi meWhere stories live. Discover now