Ne pripadam ti

104 5 0
                                    

Laura

Probudio me je neki jak prasak, kao da je nesto puklo. Secam se da sam sanjala mamu. Ahhh,jak bol mi je prostrujao glavom, oh covece migrena. Pomislila sam vukuci se ka kuhinji da popijem neke lekove za bolove. Mrzim bol, bilo kakav.
"I love you like a love song baby..."  Cula se Selena Gomez sa mog telefona. Boze samo neka prestane, aah.

"Halo."

"Laae."

"Oh boze Baz, sta zelis?"

"Budi fina Lae, imas pola sata da se spremis idemo u novu diskoteku u gradu."

"Totalno mi se ne ide Baz, drugi put."

"Hahahaha nemoj me zasmejavati Lae, nemas nikakvog izbora shvati to."

Spustio je slusalicu.
Naravno da sam pocela da se spremam, znam kada smem da se zezam a kada ne.

Baz

Nakon sto sam Lauri spustio slusalicu,poceo sam i sam da se spremam. Ovo je bilo to. Njen kraj... Nije mi je zao. Nikada mi nikoga nije zao. Uostalom glavni su odlucili da veceras preuzmu svoj poklon. Moje je samo da ga upakujem, a ona ni ne sluti sta je ceka. Jebiga, losa sudbina.
Secam se kako je kao klinka sanjala o mestu gde je zasticena, gde je nista ne moze dotaci i gde ce biti srecna. Veceras ce uz pomoc droge stici na to mesto, uostalom nece je kostati ni dinara. Oni samo zele njeno telo. Kada se budu pozabavili, prodavace je. Oni ce lepo zaraditi a ona ce tad vec biti navucena i imace ako bude dobra, dovoljno da se uradi, naravno koliko joj dozvole. Svi su na dobitku, posebno ja. Dobicu nadoknadu za nju i bonus jer nema ko da je stiti, takodje napokon cu je osetiti.

Kucka me je pre pet godina odbila, sada ce da me moli da je posedujem. Nakon sto oni zavrse sa njom, proklinjace to sto nije moja. Napokon ce biti na kolenima predamnom i radice sve sto pozelim. Zaboravice na svu prgavost i ponos a ja cu uzivati u njenoj patnji.
Da me je samo poslusala, sada bi bila kraljica. Ionako je lepsa od svih kurvi tamo.

Secam se da sam jos kao klinac bio zaludjen njom. Trcao sam kao ker, i radio sve za nju. Kada su joj smaknuli caleta i dosli do mene, zeleo sam da je spasim, ali me je odbila i sada ce platiti, posle toliko vremena znace kako sam se osecao kada mi je rekla ne. Znace kakav je osecaj kada te neko ostavi kao govno na kisi, a ja cu biti tu i smejacu joj se u facu. Vec sam potpuno napaljen i spreman. Ovo ce biti divno vece.

*~~**~*~*~~**~~*

Usla je u auto sa nekom ocajnom facom.

-Izgledas jebeno ocajno, znas li sta znaci srediti se!!!-

Viknuo sam besno, nije se cak ni potrudila da izgleda lepo.

-Ja nisam tvoj jebeni trofej. Izgledacu kako god ja jebeno zelim. Shvati ja i moj zivot ti ne pripadamo. I ako zelis barbiku unajmi neku od tvojih kurvi da ti bude pratnja jer ja to nisam!-

Nisam ocekivao da ovako burno reaguje dodjavola. Ne smem sada sve da upropastim. Stiskao sam volan u nastojanju da obuzdam bes. Vestacki sam se nasmesio.

-Izvini Lae, mnogo nevolja mi dise za vratom. U pravu si ne smem na tebi da se iskaljujem. Moram da iskuliram. Zao mi je.-

-Cudi me kako se vec nisi ispraznio...-

Laura

Gledala sam kako pokusava da iskontrolise bes i kako se primorava da bude dobar sa mnom. Nesto nije u redu. Obicno bi se posvadjali i otisao bi bez mene, da ga ne poznajem mislila bih da se vraca na starog dobrog Marka, ali ja ga poznajem. I on nikada vise nece biti Marko sada je Baz, kralj bande. Ne znam kada smo ni zasto tacno pukli, a ni zasto je odlucio da ode u kriminal. Mada nisam znala ni zasto sam i ja krenula tim putem, sa njim... Uz njega. Vise nas nista nije spajalo, nismo bili dobri prijatelji kao pre.

U klubu nas je cekala cela ekipa, i neka nova dva lika. Primetila sam kako im je Baz neprimeno klimnuo i kako su uzvratili. Obojica su nosili kozne jakne i tamne farmerke. Onaj koji je sedeo desno me je kratko i bezobrazno odmerio. Bio je osisan na celavo i sa kvarnim zubima. Ovaj levo je oblizivao usne uporno me skenirajuci, nekako jezivo. Imao je kratku zuckasto-ridju kosu koja je strcala na sve strane. Za razliku od prvog imao je sve zube. I cigaretu u ustima. Kako smo im prilazili osecala sam strah i jezu koji su se pojacavali iz koraka u korak...

Baz

Nakon sto sam ih ugledao bilo mi je tesko da ostanem smiren i pri sebi. Imao sam zelju da joj se narugam u facu, da joj se smejem ali za sve ima vremena. Polako ce sve doci na svoje. Osetio sam kako okleva i analizira ih, mada nastavila je da hoda. Znao sam da im se svidela odmah. Zadivljeno su je odmeravali, a ona se izvestaceno smejala. Mario i Saj su joj se predstavili, steta sto nije znala ko su oni.
Mariu se izgleda vise dopala, covek je bukvalno balavio gledajuci je. To je mozda izgledalo naivno ali ja sam znao koliko je bolestan u seksu sa ribama. Mario je neko vreme drzao za ruku, potom se ponudio da donese pice sto smo svi naravno prihvatili. Znao sam da ce joj sipati nesto, i da to nije ni slutila. Polako i opusteno je zapalila cigaretu i uvlacila dim. Nisam znao da pusi, ali mi sve jedno nije smetalo. Mario se vratio sa picem i svi smo nazdravili. Gledao sam kako uzima prvi gutljaj, i bio sam prokleto napaljen. Znao sam da je upala u moju klopku ali sada je napokon gotovo, i ja sam jedva cekao da se poigram sa njom.
Zurka napokon moze da pocne...

Kristijan

Cekao sam ga u kolima ispred kafica na uglu. Bilo je vreme da dobijem neke odgovore. Nije dugo potrajalo kada je njegova tamna prilika izronila iz senki i zaputila se ka autu. Nosio je kacket u nastojanju da sakrije lice. Izrazena vilica mu je bila stisnuta, znak da nije najbolje raspolozen. Secam se kako mi je pricao da ce doci dan kada nece morati da se skriva iza kacketa i kapuljaca i kada ce moci da seta ulicama ponosno. Izgleda da taj dan jos nije dosao.

-Kristijane.-

-Gospodine.-

-Koliko sam upoznat ovo je privatan razgovor.-

-Da gospodine.-

-Onda me zovi po imenu Kristijane.-

-Alekasandre. Dugujes mi objasnjenje.-

-O cemu?-

-O celoj situaciji, hocu da znam sve.-

-Zao mi je to nije po protokolu.-

-Zajebi protokol, ni ovo nije po protokolu pa postoji!-

Uzviknuo sam gadjaju ci ga slikom. Nekoliko trenutaka je samo posmatrao. Na sekundu sam pomislio da sam mu video suze u ocima, ali sam ipak shvatio da ih nema. Zatim se nasmesio pre nego sto je progovorio.

-Mogao sam pretlostaviti da ces shvatiti. Previse si bistar Kristijane. Ali istina je vise nego ocigledna zar ne? To je moja cerka.-

Nisam bio zatecen. Kao da sam negde u dubini duse znao da je tako. Ocekivao sam to. Ali sada moram da je spasim. Dugujem mu to. Bilo je tako ocigledno kako nisam ranije shvatio?
"Mozda da nisi bio toliko obuzet mislima o njoj..."
Javila se misao koju sam istog trena ugusio. I dok sam razmisljao on je otisao, kao i uvek ne primetno.

*~~*~~~*~~~*~~*

Prvo sto sam primetio je bilo ugaseno svetlo, zatim sam shvatio da nije tu. Moram da se smirim, bez panike. Sta joj se moze desiti uopste? Shvatio sam da je to zaista pogresno pitanje. Zatim sam primetio cedulju zakacenu na frizider. Da li se setila da mi ostavi poruku?
Prisao sam i brzo je procitao.

" Na otvaranju diskoteke sam. Molim te ne zakljucavaj vrata. L"

Ne znam zasto ali imao sam taj uzasan osecaj kao da ce se nesto lose desiti uskoro. Zgrabio sam kljuceve i otrcao do auta. Znao sam srecom gde je bila, i nimalo mi se nije dopalo. Zatvorio sam oci na sekund. Oh da, idemo iz pocetka....

____________________________________

Izvinjavam se za gramaticke greske. Pisem na telefonu a nemam vremena da popravljam. Kako vam se svidja sada pocinje malo uzbudjenja i akcija :) Molim vas komentarisite i glasajte...

Spasi meWhere stories live. Discover now