23

677 133 41
                                    

(beomgyu-taehyun) 2 gün sonra

beomgyu: neredesin

taehyun hyung🍭🍥🌼🤍: baktığım dosyayla alakalı bi durum var
müvekkilimleyim
neden
bi sıkıntı mı var

beomgyu: hayır
merak ettim
ofiste misin yani

taehyun hyung🍭🍥🌼🤍: hayır
acil işi olduğu için geçerken kafeye uğradı

beomgyu: iyi bakalım

taehyun hyung🍭🍥🌼🤍: ne olduğunu söyle

beomgyu: sinirliyim

taehyun hyung🍭🍥🌼🤍: noldu

beomgyu: noldu mu
dosyalar senin önünde duruyo ama kadın ağzının içini yiyo
ne garip iş değil mi
ilahi😀

taehyun hyung🍭🍥🌼🤍: ne
beomgyu
bekle bi dakika
burada mısın sen

beomgyu: niye rahatsız mı ettim
bölmem sizi merak etme
kahve alıp çıktım
devam edin siz

taehyun hyung🍭🍥🌼🤍: gördüğün gibi değil
gerçekten dosya için gelmiştim ben
kadın bi anda öyle davrandı
yeterince şaşkınım zaten
çekildim geri

beomgyu: bu ne biçim iş amınakoyayım ya
her isteyen öpebilicek mi seni böyle
sen de hiçbi şey söylemeden dümdüz suratla karşılarında oturucaksın

taehyun hyung🍭🍥🌼🤍: sen sadece öptüğü kısmı gördün yani
beomgyu düşündüğün gibi ilerlemedi ki
geri çekildim ve gerekenleri söyledim zaten yüzüne
sandığın gibi sessizce oturmadım yani

beomgyu: aynen öyle olmuştur taehyun

taehyun hyung🍭🍥🌼🤍: nasıl inandırabilirim ki seni buna

beomgyu: yazma bana
çok sinirliyim bi şeyleri iyice yıkmak istemiyorum

taehyun hyung🍭🍥🌼🤍: neredesin
yanına gelicem

beomgyu: istemiyorum gerek yok
sinirlendim ama senin için önemli bi davaydı biliyorum
hallet sen

taehyun hyung🍭🍥🌼🤍: sikmişim davasını
neredesin

beomgyu: ne

taehyun hyung🍭🍥🌼🤍: çıktım bile
iki dakika içinde nerede olduğunu söylersen çok iyi olabilir
hava soğuk
seni arayıp bulana kadar donarsın

beomgyu: amk gel de azma piç herif|
kafenin iki arka sokağında
yürüyorum

taehyun hyung🍭🍥🌼🤍: yürüme
gitme bi yere
geliyorum

beomgyu: iyi

**


Ona gitme bir yere denildiği için oturup bekleyecek biri değildi. Özellikle de sinirliyken söz dinleyen biri olmanın çok ötesine geçiyordu. Bu yüzden Taehyun onun gerçekten bekleyeceğini düşünüyorsa, yanılıyordu. İçinden geçirdiği düşünceler buydu.

Kendi kendine düşündüğü şeylere kendi içinden onaylar verirken, elindeki kahvesinden bir yudum aldı ve ayaklarını öne doğru uzattı. Kaldırımda oturmaktan kalçası acımaya başlamıştı.

"Beklemişsin." dedi hemen tepesinde bir ses. Dönüp bakmasa bile kim olduğunu bilecek kadar tanıyordu onu. Kafasını kaldırıp arkasına baktığında nefes nefese kalmış Taehyun'u görünce nefesini tuttu. Hava beklenmedik şekilde soğuk olduğundan burnu kızarmıştı ve dudakları da yavaş yavaş kızarıyordu. Güzelliği büyük bir tuzak olduğu için yumuşamamak adına bakışlarını gerisin geri yere indirdi Beomgyu.

"Beomgyu?" diye seslendi Taehyun. Ancak cevap alamayınca gülümsedi ve tıpkı Beomgyu gibi kaldırıma çöküp oturdu. "Böyle oturacağız o zaman, o da olur." dedi boğuk sesiyle. Neden bu kadar soğuk olduğunu bilmiyordu ancak hava iyi hissettiriyordu. Beomgyu için aynı şey geçerli değildi ve Taehyun bunun farkındaydı.

Beomgyu'nun sıktığı ellerinden kendi tarafında olanını tuttu ve montunun cebine soktu. Bunu yapmasıyla Beomgyu nutku tutulmuş bir şekilde Taehyun'a baktı ve hızlanan kalbi yüzünden nefesi de hızlandı. Eli Taehyun'un cebindeydi ve Taehyun'un eli içeride hemen onun elinin üzerine kapanmıştı.

"Sen haklısın." dedi Taehyun bir süre sonra. Beomgyu şaşkınca ona baktığında gülümsedi. "Kadının bana yaklaştığını fark edip önceden çekilmeliydim ama kafam olaylarla o kadar meşguldü ki fark edemedim. Yine de nasıl hissettirdiğini tahmin edebiliyorum, hiç hoş değildir."

Taehyun'un sakinlikle seçerek kurduğu cümlelerine, kocaman açtığı gözleriyle yanıt veriyordu sadece. Öyle özenli düşünüyordu ki, Beomgyu oracıkta can verebilirmiş gibi hissediyordu. Elinin cebinde olması da bunu ayrıca etkiliyor olabilirdi.

"Ama benim bilerek yaptığım bir şey yok biliyorsun değil mi? Böyle bir şey söz konusu bile olamaz."
"Biz sevgili değiliz." dedi Beomgyu en sonunda konuşmaya yeltenebildiğinde. İçi acısa da kendini zorlayarak söyleyebilmişti bunu. "Yani mantıken bana hiçbir açıklama borçlu değilsin."

Her ne kadar içinden gelmiyor olsa da konuşmaya devam ediyordu. "Seni defalarca kez öpen biri olarak bunu yapmaya borçlu olduğumu düşünüyorum." tam olarak bu cümleleri duyduğu an kalbi durdu duracak gibi oldu ve Taehyun'a baktı sessizce.

"Ayrıca," diye devam etti söze Taehyun. "Seninle bir şeylere başlamak istiyorum." Beomgyu'nun gözleri büyüdükçe büyüdü. Bu durum Taehyun'u güldürmeye yetmişti. "Senden hoşlandığımın farkındayım ve sen benden daha da önce farkındaydın. Şaşırılacak ne var?" dedi gülerek.

Beomgyu donup kalmış gibiydi bu yüzden Taehyun gözlerinin önünde elini salladı. Yanıt alamayınca parmağını şıklattı ve Beomgyu sessice gözlerini kırpıştırdı. "Soğuktan beynim dondu da yaşamımın son saniyelerinde bana oyun oynayıp istediğim şeyleri mi gösteriyor?"

Beomgyu'nun söylediği şey Taehyun'u kahkahaya boğarken, onun gülmesiyle Beomgyu uzun uzun izledi yanındaki bu manzarayı. Bir komedyen olup dünyadaki tüm insanları güldürse bile hiçbir şey onu tek bir kişiyi böylesine güldürebilmek kadar etkileyemezmiş gibi geliyordu.

"Başlayalım mı peki?" diye sordu Taehyun, beklentiyle bakan gözlerle. Belli etmese de bir yanı gergindi. "Saçma sorular sorma da beni öp be adam." bunu demesinin ardından Taehyun'u beklemeden kendisi öne atıldı ve Taehyun'u yakasından tuttuğu gibi kendisine çekip öpmeye başladı.

Bu soğukta onun dudakları içini ısıtmaya yetmişti. Gözlerini yumdu Taehyun. Beomgyu'dan gelen tatlı şampuan kokusu ve onu öperken aldığı kahve tadı içinin gitmesine neden oluyordu. Elleri Beomgyu'nun ensesine ulaştığında oradaki tutamları okşadı nazikçe. Beomgyu'nun elleri ise hala yakasındaydı.

Birkaç saniyenin ardından nefes almak için geri çekildiklerinde, Taehyun alnını Beomgyu'nun alnına yasladı ve yakasındaki elleri tutarak cebine soktu. Bu sefer iki cebi de doldu. Geri çekilip yüzüne baktı Beomgyu'nun. Gülümseyerek izledi her bir noktasını. Sonra yüzünde soğuktan dolayı kızaran yerlere birer birer öpücükler bıraktı.

"Daha fazla donmadan kalanını arabada devam ettirmek ister misin?"

Beomgyu'nun gözleri parladı ve Taehyun bunu fark ettiğinde bir kahkaha patlattı. "Arsız düşüncelerinden arın sadece öpüşmekten bahsediyordum."
"Asıl sen arın, ben de öpüşmeyi düşünüyordum."























__________________

sonunda su ikisini de evlendirdim ölürsem gözlerim acık gitmicem artık😔😔😔😔 aslında bölümün basında sizi süründürmek gibi bi düsüncem vardı ama sonra kendi kendime konusurken lan bosver oglum diyerek vazgectim bu düsünceden🙏🏻

kaos iyi akardı da 23 bölüm yapmısız artık biraz daha evlenmeselerdi beomgyuyu baskasıyla evlendiricektim o derece.

glue song • taegyuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin