"Bebeğim?" saçlarında küçük dokunuşlar hissettiğinde gözlerini açtı ve şapşalca etrafına bakındı. "Hm? Ne oldu?" diye sordu boğuk sesiyle. Bakışları karanlık odayı aydınlatan televizyonu bulduğunda gözleri acıdığından gözlerini kıstı ve Taehyun'un kıkırtısını duydu. "Uyuyakaldın." dedi Taehyun. "Uyumadım ben bir kere."
Kendisi de olan şeyi biliyor olmasına rağmen sırf Taehyun'u haklı çıkarmamak için inatlaşıyordu. "Hadi yatağına götürelim seni." Taehyun yavaş hareketlerle Beomgyu'yu kucaklayıp koltuktan kaldırdığı sırada Beomgyu kafasını iki yana salladı. "Uyumak istemiyorum." diye mızmızlandı.
"Gözlerini açık tutamıyorsun Beomgyu." omuz silkti ve kollarını Taehyun'un boynuna sardı. "Oturup seninle konuşacağım. Hayır, seni izleyeceğim." hala uykusu olduğundan cümle kurmada ufak tefek sıkıntılar yaşayabiliyordu ve bu durum Taehyun'u eğlendiriyordu. "İzleyeceksin demek? Neden?"
Beomgyu'nun dudakları büzüldü ve bir süre düşündü. Bu sırada Taehyun'un kendisini yatak odasına götürdüğünün bile farkında değildi. "Sana bakmak çok hoşuma gidiyor." dedi Beomgyu, konuşmanın ortasında kapanan gözlerini bir anda geri açarken. Taehyun kıkırdadı ve yanağını öptü. "Bana istediğin kadar bakabilirsin ama şimdi uyuman gerekiyor."
Boynuna yapışan bedeni nazikçe yatağa bıraktı ve yorganın altına girmesine yardımcı olduktan sonra üstünü örttü. Kendisi yatağın kenarında oturuyordu. "Sen benimle uyumayacak mısın?" diye sordu Beomgyu, ardından yattığı yerden uzanıp Taehyun'un beline yapıştı.
"Çalışmam gerekiyor güzelim." kollarında tüy kadar hafif dokunuşlar hissediyordu. Taehyun parmaklarını gezdiriyor olmalıydı. Beraber geçirdikleri zamanın içerisinde Beomgyu'nun kollarının okşanmasını sevdiğini ve bunun onu rahatlattığını fark etmişti. Daha kolay sakinleşiyor, bu durum onu uykuya itiyordu.
"Ben çok çalışıp bize bakarım sen gel benimle uyu." güldü ve Beomgyu'nun saçlarını okşadı. Kelimenin tam anlamıyla mis gibi kokuyordu. "Yarım saat sonra geleceğim söz." Beomgyu'nun belindeki kollarını geriye çekti ve yorganın altına soktu. Ardından yataktan kalktı ve tam odadan çıkmak üzereyken duyduğu burun çekme sesiyle adımları durdu.
"Beomgyu?" dönüp arkasına baktığında hiçbir farklılık yoktu. Gerisin geri Beomgyu'nun yanına döndü ve gözlerinden akan yaşları fark edince endişelenip yeniden yatağın ucuna oturdu. "Ne oldu?" diye sordu elleri anında Beomgyu'nun saçlarını bulup okşamaya başlarken. Beomgyu gözlerini açtı ve yeniden Taehyun'un beline sarıldı.
"Tek uyumak istemiyorum, yine hırsız girecek."
Olayın üzerinden biraz zaman geçtiğini hesaba katarsa, Beomgyu'nun artık daha iyi olduğunu düşünmüştü. Ancak belli ki bunu düşünmekle hata etmişti.
"Kimsenin sana zarar vermesine izin vermeyeceğim." diyerek fısıldadı hemen yanındaki bedenin kulağına. Sırtını sıvazladı ve sakinleşmesi için sessizce bekledi. Bu sırada onu rahatlacak şeyler söylemeyi de ihmal etmemişti.
Beomgyu en sonunda uykuya daldığında, Taehyun hemen yanına kıvrıldı ve kollarını beline sarıp Beomgyu'yu kendime yapıştırdı. O ise sanki bunu bekliyormuş gibi uykuda olmasına rağmen kollarını Taehyun'un vücuduna sardı ve kafasını Taehyun'un göğsüne gömdü. Onun kokusu rahatlamasına yardım ediyordu.
"Güzelce uyu, ben hemen yanı başında olacağım." bir eliyle Beomgyu'nun kafasını geriye çektikten sonra burnuna küçük bir öpücük bıraktı ve tekrar göğsüne çekti.
**
(beomgyu-taehyun)
bebeğim: AVUKAT BEY
cübbeli fotoğraf gelir mi.taehyun: uyandın mı sen
bebeğim: hayır hala uyuyorum ve rüyamda seninle konuşuyorum
taehyun: bak ya
sabah uyandıracaktım ama
çok tatlı uyuyodun
not bıraktımbebeğim: gördüm😔😔😔😔😔😔aşığım ya camdan atlicam aşkımdan
taehyun: yok.
şu dava bitsin ararım ben seni
o zamana kadar RİCA ediyorum uslu durbebeğim: aşk olsun ya
sen bana ne demek istiyosun avukat adam
ben gayet efendi uslu bi çocuğum
bu arada yine kalemini çaldımtaehyun: çalıyosan söylememen gerekmez mi beomgyucum
hırsızlık böyle yapılıyo ya hanibebeğim: ben söylicem
gelenekleri reddet moderniteye sahip çık mottosu olan bi hırsızım
yeni jenerasyon yanitaehyun: SHQHSHWHZH
anladım.
telefonu kapatıyorum şimdi
ben davadayken
bi sıkıntı olursa eğer acil bi şeyse
soobini ara
o ilgilenirbebeğim: koca adamım ne sıkıntım olucak
hallederim oğlum ben
ana kuzusu yaptın sen de beni😠😠😠taehyun: tamam canım halledersin sen.
gidiyorum
aklım sende
dikkat etbebeğim: aşık olmuş ya salak
😔😔😔💗💗💗💗💗
hadi kazan da gel
kötü adamlarla fight atıyo aşkımmmmmm
(13.45)taehyun: beomgyu
(16.30)bebeğim: YA NEREDESİN SEN
soobinler de sana ulaşamadığı için beni aradı
sms attım bi sürü ona da bakmadın
noldu davataehyun: bugün gecikicem eve
merak etme tamam mı
bi sorun yokbebeğim: ama niye ki
işin bitmedi mitaehyun: bitmedi güzelim
bebeğim: of😔
tamam
beklerim bentaehyun: bekleme uyu sen
bebeğim: o kadar mı
?????
taehyun???
nereye gittin
YA TAEHYUN
ulan avukat**
optimus primela rakı balık
beomgyu: işkolik biriyle evlenmeyin.
winter: hayırdır
boşandın mıbeomgyu: SAÇMALAMA
davası vardı bugün
çok geç kalmicaktı ama şimdi geç kalıcam diyo
ALDATIYO OLMASIN BU BENİyeonjun: abartma tozu musun amk
adam seni aldatsa aldatsa max criminal case oyunuyla aldatır
işi vardır iştejay: teksen gelsene bana
takılırızbeomgyu: aman iyi be
geliyorum
bana pizza alıcaksınjay: NE ALAKA
beomgyu: öyle işte alaka yok.
alcaksın
hadi çıktım✌🏻💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
glue song • taegyu
Fanfictionbeomgyu: az önce mekanda ikizimi bi kızla öpüşürken gördüm bana diyo ki anneme söyleme olur mu...usta asıl sen anneme benim bi oğlanın ağzından tekila shotladığımı söyleme