Arda sınıf öğretmenlerinden Ali Hoca ile konuşmuş ve Arin ile eşleşmek istediğini söylemişti. Ali Öğretmen maçlar yüzünden Kenan'la bozulduğunu sandığı için üstelemeden izin vermişti. Karadeniz Turunda Arda ve Arin birlikte olacaktı. Kenan yüzünden..
Arda huzursuzdu. Böyle bir şey olsun istemiyordu. Ona alçakça geliyordu. Bir de yalandan kıza kur yapmak zorundaydı. Lakin caz geçmek de istemiyordu nedense. Kenan'a bu konuda yenilmektense ölmeyi tercih ederdi.
Arda'dan:
Aynadan yüzümü incelerken gördüğüm kusurlarla ofladım. Neyime güvenerek bu iddiaya girmiştim ki ben ? Ya kız birini seviyorsa, ya tipi değilsem de reddederse? Nasıl tavlayacağım? Ben bir tek kişiden başkasına aşık da olmadım ne yapacağımı da bilemiyorum. Her flört hareketi hem tanıdık hem de bir o kadar yabancı. Kimseyle değil sevgili olmak kur bile yapmadım.
Ben gerçekten hem sıçmış hem de Kenan'a seni bile etkilerim diyerek sıvamıştım.
"Seni aptal!"Aynaya karşı kendi kendime konuşmaya başladım:" Eğer etkileyebilseydin böyle bir iddia içinde olmazdın. Seni bile bile bir başkasına itiyor. Aman Allah'ım ya kızı kendime aşık edeyim derken ona ben aşık olursam?
Saçmalama Arda, ayran gönüllü müsün sen?
Ya öyleysem? Daha önce aşık gözlerle sadece ona baktım. Arin'e de öyle bakacağım ya...
Hayır hayır öyle bakmayacağım sadece bakmaya çalışacağım. Sevmediğin kişiye aşık gözlerle bakmak alçaklıktır. Onu sadece karakterimle etkilemeliyim. Lan Allah'tan süre koymayı akletmedi. O zaman boku yerdim işte.
Ben ne yapacağıııımmmm."
Başımı ellerimin arasına aldım ve lavabonun önüne oturdum.
Ağlamak istediğimde veya stresli olduğumda lavabonun önünde oturur ayaklarımı da karşı duvara yaslardım.
Arin neleri severdi, nelerden hoşlanırdı?
Önceden bilip ortak zevkimizmiş gibi dümen çevirebilirdim. En iyisi yarın Ayşe'yi bulmak. Ayşe sıra arkadaşı olduğu için bazı huylarını biliyor olmalı. Nasıl ki Kenan sadece sıra arkadaşı olduğumuz halde sadece vişneli meyve suyu içtiğimi biliyorsa o da Arin'i biliyordur o hâlde.
Bunda kesin karar kılıp lavabodan çıktım. Kapıyı açmamla babamla burun buruna geldim.
-İki saattir ne yapıyorsun orada? Yoksa tuvalete telefonla mı girdin?
-H-hayır baba sadece şey.. Sadece karnım kötü.
-Ceplerini göster.
-Baba söyledim ya. . .
Karşı çıkmaz olaydım. Niçin söylediğini yapmak yerine her seferinde kendimi ifade etmeye çalışıyordum ki? Yanağıma inen sert tokatla sesim kesildi zaten.
Elleriyle ceplerimi yokladı. Telefon eşofmanımın cebindeydi. Ama düşünmekten açmadım bile biliyorsunuz.
Babam diğer yanağıma da bir fiske allık attı.
Güzelleştirme yapıyorum tabi, iki yanağım da domates değil patlıcan gibi oldu.
Babam ensemden tutup odama fırlattı.
-Sana ne diyorum ben ha? Lise sınavlarında zor bu liseyi kazandın şimdi en iyi ortalama ile mezun olacaksın oradan duydun mu beni?
Boş vakitlerinde o it sürüleri ile yazışma. Boş işlerle meşgul olma. Eğer bir daha o telefon her anında yanında olursa telefonuna denetim indirtirim. Beni buna mecbur etme. Emin ol nefes alamazsın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Arken Taşı ☀️⭐
FanficYaşamak ve nefes almak arasındaki farkı bana o öğretmişti... Herkes hosgeldiii✨⭐ Arda Güler ~ Kenan Yıldız Barış Alper~ Ferdi Kadıoğlu Kerem Aktürkoğlu ~ Altay Bayındır Semih Kılıçsoy (Tüm hak...