•22•

3.9K 373 89
                                    

|•°•|

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

|•°•|

Kulaklarıma birkaç ses üst
üste geliyordu. Dediklerinden hiçbir anlamıyordum. Adeta beynim işlevini kaybetmişti.

Cecile'in yavaşça beni koltuğa oturttuğunu fark etmiştim. Diego'yu elinde bir çocuk ve tam arkasında bir kadın görünce bütün kanım donmuştu.

Cecile'in bana seslendiğini duymuştum. Hatta Diego'nun da. Ani bir şokla kala kalmıştım.

"Yettim, yenge!" Aniden gözlerimin saniyesinde yaşarması ile burnuma keskin bir koku gelmesi bir olmuştu. Kendime geldiğimde burnumun tam önünde yarım kesilmiş bir soğan vardı.

Tiksinerek elimin tersiyle soğana vurdum. Soğan yere düşerken önümde gözleri sonuna kadar açık duran Necip ile karşılaştım. "Ayıldın mı, yenge?"

"Sence bayıldım mı, Necip?"

"Bayılmış kadar oldun." Aniden asıl konuyu unutarak Necip ile tartışmıştım.

Etrafıma baktığımda Cecile yanımda endişeyle kaşlarını çatmıştı. Diego ise tam karşımdaydı. Gözlerim biraz ötede olan kadın ve çocuğa kaydı. Çocuk kadının kollarında uyuyordu.

"İyi misin, gatto? Neden aniden fenalaştın?" Şok etkisini anlatmıştım fakat şimdi sinir katsayılarım artıyordu. Aniden ayağa kalkarak Diego'nun üzerine yürüdüm. "Kim bu kadın?"

"Ala-"

"Bu çocuk kim? Yoksa evli miydin? Çocuğun mu vardı?" Üste üste sorduğum sorularla Diego'nun yüzü daha da şaşkınlıkla kabarıyordu.

"Saçmalıyorsun, Alara. Yeğenim, Giulia o. Yanındaki de bakıcısı Terra." Diego'nun ellerimi tutarak yaptığı açıklamasıyla biraz da olsa içim rahatlamıştı.

"Öyle mi?" Diego kısık sesle konuştuğumda güldü ve ellerime birer öpücük kondurdu. "Öyle. Evli değilim. Bir çocuğum da yok."

Biraz sert bir şekilde koluna vurdum. "Beni korkuttun. Yalnız geleceğini sandım. Bir an kucağında bir çocuk ile gelince..."

Diego güldü ve belimden tutarak beni kendisine çekti. Çenem ile boynum arasındaki noktaya bir öpücük kondurdu. "Sence ben senden başkasına bakar mıyım?"

"Bilemiyorum, erkeksin sonuçta." Diego'nun çatık kaşlarını gördüm. Şu an çok rahatlamıştım. Bana kızması umrumda bile olmazdı.

Diego burun kemerini sıktı ve bir elini beline koydu. "Her neyse. Terra ve Giulia bir süre bizimle kalacak. Ortalık sakinleşene kadar."

Kafam karışık bir şekilde onlara baktım. Diego, Gabriel'e başı ile dışarısını işaret etmişti. Gabriel ise kaşlarını çatarak başını sallayıp dışarıya adım atmıştı. Ben ve Cecile birbirimize bakarken Necip'e gözlerim kaymıştı.

IL MIO GATTO • TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin