Stare rany

6 1 0
                                    

Następnego dnia Vivian nie mogła przestać myśleć o Damonem. Zastanawiała się, dlaczego wrócił i co to oznacza dla niej. W szkole jej przyjaciółki zauważyły, że jest zamyślona. „Vivian, wszystko w porządku?” – zapytała jedna z nich, Anna, która była jej bliską przyjaciółką od dzieciństwa.

„Tak, tylko... spotkałam kogoś wczoraj na przyjęciu” – odpowiedziała Vivian, próbując się uśmiechnąć. „To Damon Davis. Pamiętasz go?”

Anna skinęła głową, przypominając sobie chłopaka o niebieskich oczach, który był częścią ich szkolnej społeczności przed laty. „Tak, pamiętam. Był zawsze taki... tajemniczy. Co on tutaj robi?”

„Wrócił do miasta z mamą. Wydaje się, że chce zostać na dłużej” – wyjaśniła Vivian, starając się zachować spokój. „Nie wiem, co o tym myśleć”.

„Może to okazja, żebyście się lepiej poznali?” – zasugerowała Anna z uśmiechem. „Słyszałam, że zawsze był tobą zainteresowany”.

Vivian poczuła rumieniec na policzkach. „Nie wiem, Anno. On zawsze był trochę... skomplikowany” – powiedziała cicho, ale w głębi duszy czuła, że może warto dać mu szansę.

Po lekcjach Vivian postanowiła wybrać się na spacer ze swoim owczarkiem niemieckim, Maxem. Przechadzając się ulicami, zauważyła Damona, który stał na rogu jednej z ulic, rozmawiając z grupą znajomych. Gdy ją zauważył, uśmiechnął się i pomachał.

„Cześć, Vivian!” – zawołał, podchodząc bliżej. „Jak mija dzień?”

„Cześć, Damon” – odpowiedziała, starając się ukryć swoje zakłopotanie. „W porządku. Wyprowadzałam Maxa na spacer”.

Damon spojrzał na psa i uśmiechnął się szerzej. „To twój pies? Jest naprawdę uroczy” – powiedział, kucając, aby pogłaskać Maxa.

Vivian obserwowała, jak Damon i Max od razu się zaprzyjaźniają. „Tak, Max jest ze mną od kilku lat. Jest moim najlepszym przyjacielem” – powiedziała, a jej ton zmiękł, gdy mówiła o swoim psie.

„Widzę, że ma szczęście” – powiedział Damon, wstając. „Może moglibyśmy wyjść razem na spacer z Maxem kiedyś? Chciałbym spędzić więcej czasu z tobą, Vivian”.

Vivian poczuła, jak serce zaczyna jej szybciej bić. „Może... Zobaczymy” – odpowiedziała, starając się ukryć uśmiech, który pojawił się na jej twarzy.

Whispers Of The HeartOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz