Pierwsze kroki ku prawdzie

0 1 0
                                    

Następne dni były dla Damona pełne refleksji i niepokoju. Nie wiedział, co robić z informacjami, które zdobył. Vivian, jak zawsze, była dla niego wsparciem, ale Damon czuł, że musi zrobić coś więcej. Musiał dowiedzieć się więcej o przeszłości swojego ojca, a jedynym sposobem na to było zgłębienie starych kontaktów i znajomości Jamesa Davisa.

Damon postanowił odwiedzić stary magazyn ojca, który od lat stał zamknięty. Był to zrujnowany budynek na obrzeżach miasta, pełen kurzu i pająków, ale Damon wiedział, że może tam znaleźć odpowiedzi, których szukał.

Vivian nalegała, żeby pójść z nim, i Damon w końcu się zgodził. Dotarli tam po południu, a Vivian drżała lekko z niepokoju, gdy wchodzili do ciemnego wnętrza. „Myślisz, że coś tu znajdziemy?” — zapytała szeptem.

„Nie wiem, ale muszę spróbować” — odpowiedział Damon, zapalając latarkę i przeszukując stare biurka i szuflady. Po godzinie bezowocnych poszukiwań Vivian natrafiła na coś, co przykuło jej uwagę.

„Damon, chodź tutaj” — zawołała, wskazując na starą, zardzewiałą skrzynkę schowaną pod stosem papierów. Damon podszedł do niej i otworzył skrzynkę, w której znalazł stos dokumentów, listów i zdjęć.

Jedno ze zdjęć przedstawiało grupę mężczyzn stojących obok luksusowego samochodu. Damon rozpoznał na nim swojego ojca, Jamesa, uśmiechającego się szeroko, z ramieniem owiniętym wokół innego mężczyzny, którego nie znał. Na odwrocie zdjęcia widniał napis: „James i Victor, 1992”.

„Kto to może być?” — zastanawiał się Damon, spoglądając na Vivian.

„Może to ktoś, kto wie więcej o twoim ojcu” — zasugerowała Vivian, wpatrując się w zdjęcie. „Powinniśmy spróbować go znaleźć.”

Damon skinął głową. „Tak, muszę się dowiedzieć, co się naprawdę stało. Może Victor ma odpowiedzi, których szukam.”

Whispers Of The HeartOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz