Kilka dni później Damon i Vivian umówili się na spotkanie z Haroldem Blake'em, księgowym, który kiedyś zajmował się finansami ojca Damona. Mężczyzna, choć już starszy, nadal prowadził biuro w centrum miasta.
Gdy weszli do niewielkiego biura, Blake przywitał ich z lekkim niepokojem, jakby domyślał się, po co przyszli. „Damon, prawda? Syn Jamesa Davisa?” — zapytał, przyglądając się młodemu mężczyźnie.
„Tak, to ja” — odpowiedział Damon, siadając na krześle naprzeciwko biurka. „Potrzebuję pana pomocy, panie Blake. Chciałbym dowiedzieć się więcej o interesach mojego ojca. Znalazłem dokumenty, które wskazują, że zarabiał dużo pieniędzy, ale nie wiem, skąd te pieniądze pochodziły.”
Blake westchnął, przecierając dłonią czoło. „James zawsze był dobrym klientem, ale nie zawsze dzielił się szczegółami swojego biznesu. Wiedziałem, że miał różne kontakty i układy, ale nigdy nie wnikałem w szczegóły, dopóki płacił swoje podatki.”
„Czy pamięta pan jakiekolwiek nazwiska lub firmy, z którymi współpracował?” — zapytała Vivian, starając się pomóc Damonowi w zdobyciu informacji.
Blake zamyślił się na chwilę, a potem skinął głową. „Pamiętam jedno nazwisko, które często pojawiało się na dokumentach: Markus Hargrove. Był to człowiek, który zdawał się mieć duży wpływ na Jamesa. Spotykali się kilka razy w moim biurze, choć nigdy nie byłem świadkiem ich rozmów.”
Damon i Vivian wymienili zaniepokojone spojrzenia. „Czy ma pan jakieś informacje, gdzie możemy znaleźć tego Markusa?” — zapytał Damon z nadzieją.
Blake pokręcił głową. „Niestety, nie. Ale jeśli znajdziecie Markusa, być może dowiecie się więcej o swoim ojcu. Bądźcie ostrożni. Ten człowiek nie wyglądał na kogoś, kto prowadzi czyste interesy.”
CZYTASZ
Whispers Of The Heart
Romansa--- Witaj w świecie pełnym namiętności, tajemnic i nieoczekiwanych zwrotów akcji, gdzie miłość i ambicja splatają się w jedną, fascynującą opowieść. Damon Davis, wysportowany i tajemniczy mężczyzna o ciemno-brązowych włosach i niebieskich oczach, ni...