Kitap hakkında son bilgilendirme

26 15 1
                                    

Merhaba! Nasılsınız?
Bugün bir bölüm yok ama kitap hakkında bir bilgi var. Bu aralarda bir kelimesini çok kullanır oldum. Herneyse, anlatacağım şeylere geçelim.
Şimdi kitap hakkında son bilgilendirmemize geçiyorum.
Yaş aralığı:
Aslında bunu başta belirtmeliydim ama o zaman belirtmek aklımın ucundan bile geçmedi. Yaş aralığı, 11 artı diyeceğim sanırım. Çok fazla tetikleyici unsur yok, Smat da yok ama ne bileyim işte... Belki kılıç vs olduğu için olabilir. Sanki yaş aralığını ben koymuyormuşum gibi konuşman var ya...
Bölüm günleri:
Aslında biliyorsunuz ki pazar günüydü fakat pazar günleri yoğun olduğundan dolayı bölüm günü cuma günü olarak değiştirildi.
Kitabın final bölümü:
Tam olarak planladığım bir şey değil fakat 25/27 olabilir. Çünkü olayların işleyişine bağlı.
Kitabı çok uzatmak istemiyorum, çok abartılacak veya uzatılacak bir kurgu değil çünkü.
Çerezlik, yani tatliş tatliş okuyabileceğiniz bir kitap olsun istiyorum.
Yine boş yaptığıma göre ben gideyim en iyisi!
Cuma günü 12. bölüm ile görüşmek üzere✨👑
Ha, bir şey söylemeden de gitmek istemiyorum. Kitabımıza bir karakter eklenecek hatta ismini buraya bırakıyorum, onun hakkında bir Spoiler vermeyeceğim ama çok şaşıracaksınız.
Eklenecek yeni karakterimizin ismi, Pera. Bakalım Pera hakkında ne düşüneceksiniz?
Oy verip yorum yapmayı unutmayın. Yani bölümlerimize...

SAKLI TAÇ (düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin