Bu tuzaktı. Silah sesiyle Akgünun Berili önüne geçmesi bir oldu. Anlamamıştım ne diye Berilin önüne geçti ne alakaydı bu öyle koruma içgüdüsyle önüne siper olmuş bir görüntü değildi. Daha fazla takılmadım. Önüme döndüm. "Burayı boşaltmalıyız" dedi Akgun demesiyle bir kurşunun başımızın üstünden geçmesi bir oldu. Hepimiz arabaların arkasına geçtik. Kurşunlar havada uçuşuyordu. Silahımı belimden çıkardım. O sırada Beril ve Akgün sıkmaya başlamışlardı. Derin bı nefes alıp bıraktım. Tek bir kurşun bile çok önemliydi. Boşa harcanmamalıydı.
Yanımda Beril ve Akgün vardı. Diğer aracın yanında ise Baran ve Ali.Beril önüme geçip adamlara baktı.
Bende hemen arkasından Ayağa kalkıp tetiğe basmaya başladım.
"Birde bir, ikide iki" geri çömeldim. Ardımdan Beril kalktı 3te 3 yapmıştı. Akgün Berile bakıyordu. Tekrar ayağa kalktım. Duvarın arkasındaki adamı, arabanın arkasına geçmiş adamı, tam sivile silah doğrultmuş adamı ve son olarak ayağa kalmış bana silah dogrultan adamı vurdum. Geri eğildim. Baranın mermisi bitmişti. Etrafıma baktım.
"Siktir" diyip elindeki silahı fırlatmıştı Baran. "Beril koru beni" dedim. Beril tamamdır anlamında başını hafif eğdi. Etrafıma bakıp Baran ve Ali'ye fogru koştum.Arabanın arkasına yaslandım hemen. Ardından eteğimin altındaki silahı çıkartıp Barana uzattım. Ali ve Baran bana şaşırmış bir şekilde bakıyordu. Tekrar kalkıp silahın son mermisine kadar sıktım. Geri eğildim. "Sen napacaksın?" Diye sordu Baran. Beril Akgün ve Ali bana bakıyordu. Elimi çizmeme götürdüm. İçinden çıkardım bir tane daha "Walter p99 mu o komutanım" dedi Ali başımı evet anlamında sallayıp ayağa kalktım benimle beraber Baranda
Kalktı. Aynı anda ateş etmeye başladık.
Tekrar eğildik. "fnh fnp 9mm de varmı komutanım?" Diye sordu Ali gülerek. "Motorumda kaldı be Ali" dedim. Başımı yana atarak."Komutanım motorda herkese yetecek cebhane var" dedim Barana dönerek. "Ali arabada da varmı?" Diye sordu Baran Ali'ye dönerek. Ali evet anlamında başını salladı. "Var komutanım" dedi. Baran Akgüne seslendi. "Komutanım" gelen kurşunla geri çekildi. Akgün ona baktı. "Arabada silahlar var biz Serayla motorun yanına gideceğiz orda da varmış ayrıca sivilleri de çıkarmamız lazım yoksa yaralanacaklar" dedi Baran. Akgün izin verince Baranla beraber arka taraftan çıktık. Etrafı kolluyorduk bir yandan da Baranın konuşmasını bekledim. Hiç konuşmuyordu Akgün gibi Ali dışında kimsenin onla konuşma gibi bir cesareti yoktu. Hiç bir zaman eğlencesine bile olsa konuştuğunu görmedim. Konuşmayı açan ben oldum." Siviller tehlikede komutanım napacağız?" Diye sordum. "Her zaman yaptığımızı" diyerek tok bir cevap verdi.
"Ne istiyorlar komutanım sivillerin ne suçu var?" Diyerek başka bir soru yönelttim. O arada bir kişiyi de yere serdim. "Taraf seçmelerini" dedi bu sefer.
Anladım dercesine başımı salladım. Onların istediği herkesin kendi saflarında olmasıydı bu sayede güçlenecek ve kendilerine imparatorluk dediği tek kişilik yönetim şekli kuracaklardı ama bunun için sivillerin taraf secmesi bizlerin ise ölmesiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gölge Timi
ActionHayallerinin peşinden koşan iki kız çocuğu istedikleri hedefe ulaşırlar.Kendi canlarını vatan uğruna vermeye hazırlardır. Bunun uğruna herşeyi göze alır ve özel tim kurulur .bu timbir çok kişiyi gölge altında bırakacaktır. Kimisi gurur duyar onlara...