Od "otce" snažící se mě zabít k blbnutím s kamarády a pagitechnice po dalších parazitů a debilů co to chtěj přenášet nějak svým kultem.
Nešla jsem do školy, hrála jsem, že jsem nemocná i když byla pravda, že mi nebylo úplně nejlíp, ale to bylo spíš v hlavě.
Když jsem se vzbudila tak jsem byla ovšem zase v nějakých kasárnách. Podívala jsem se kolem a pokud si pamatuji, tak by tu měl být Price.
Zvedla jsem se a podívala se do tašky, jistli tu vůbec mám svoje věci. Našla jsem tam v malý tašce modré krystaly a ty jak se sem dostaly?
Někdo mi poklepal na rameno, když jsem se otočila tak naproti mě nějaký chlap.
???: You're Ada Graves?
Ada: Yes?
???: Then go outside, you're coming with Captain Price and the others.
???: Okay...?Šla jsem rychle pro věci jako vesta apod. vyšla jsem ven a tam bylo taový to vojenský letadlo. Viděla jsem Price, Soapa, Gaze, Ghosta a ještě nějaký vojáky.
Ada: Hey-
Price: It's good to see you again, Ada.
Ada: So what's going on?
Soap: That damn bastard Makarov is happening.
Gaz: Laswell's got intel that someone will try to get Makarov out of gulag.
Ada: Oh...Vešla jsem do toho letadla a sedla si někam na ty sedadla, měla jsem překřížený nohy takže jsem tam celkem balancovala, abych nespadla.
Vytáhla jsem si nůž z pouzdra na vestě a prostě jsem si s nim tak nějak hrála, i trochu házela. Ovšem že mi ho ale někdo musel vzít z ruky.
Gaz: Stop playing with a knife, it's not a toy. And where did you even get that?
Ada: A gift from someone.Jen kývnul a dal mi zpátky ten nůž trochu větší a měl u rukojeti vyřezanýho malýho hada.
Po hodině byla už tma a byli jsme blízko tý věznice/gulagu.
To letadlo se už začalo otevírat, všichni jsme dostali padáky a šli pomalu j tomu "východu", ale to by nebylo ono kdyby se něco nepokazolo. Price se totiž najednou zastavil.
Laswell: Watcher-1 to Bravo-6... Watcher to Bravo, over.
Price: Laswell, go for 6.
Laswell: John- Makarov is out!
Price: Say again, Laswell.
Laswell: Makarov is OUT! He's on the move, John.
Price: ABORT!
Price: Turn us around! Turn us around, NOW!A najednou Price byl u kokpity. Všichni jsme se otočili a dívali se na Price,ten vypadam hodně šťastně. Šli jsme za ním a vlastně tím nám to skončilo. Letěli jsme zpátky na základnu.
Když jsme byli zpátky, tak jsem šla ven a tam byla rodinka koček, jeden se zdržel a díval se mým směrem. Najednou tu kočku někdo střelil do hlavy, podívala jsem se odkud ta střela je, ale nikdo nikde. Další věc, odkud se tu vzaly ty kočky? A to je nějaká novinka, že pokaždý co sem příjdu, tak musí umřít zvíře?
Radši jsem se na to nedívala a šla pryč, dovnitř. Tam jsem potkala Soapa, jen jsem kývla hlavou a on taky
Ada: So...Makarov escaped...
Soap: Don't mention it around me.
Ada: Okay?Jako chápu proč je naštvanej, Makarova měl přímo na mušce. Šla jsem radši pryč. To mi ale zazvonil mobil, podívala jsem se na něj a mezitím co jsem šla pryč tak jsem zjistila, że mi volá Týna, zvedla jsem jí to a začala mluvit.
Adéla: Čau, co je?
Týna: Víš jak si nám tenkrát posílala, nebo mluvila o tom papíře jak si našla s našimi jmény?
Adéla: No...asi jo?
Týna: Jsme tu a máme jít po nějakým Makarovi.
Adéla: Jak jako "jsme"?
Týna: Je tu i Miloš, ale ten se tu nezjevil docela slouho.
Adéla: A víte, že Makarov je terorista a že ta Konni groupa je s nim, že jo?
Týna: Ne.
Adéla: Chci tim říct, že je mrtvej, nebo ho unesli.
Týna: No do prdele...
Adéla: Přesně.
Týna: Co teď?
Adéla: Odjelo třeba nějaký auto?
Týna: Jo- a teď slyším jak se někdo baví o nějakým Fortune's Keepu. Víš kde to je?
Adéla: Jo, asi. Kdyžtak pomůže přítel na telefonu.
Týna: Cože?
Adéla: Google.
Týna: Aha. Mám ti jít pomoct?
Adéla: A ty máš volno?
Týna: Ne.
Adéla: Tak proč se ptáš?
Týna: Je nás tu asi aspoň třicet když jeden zmizí tak to tak nevadí ne?
Adéla: No nevim, mě by asi přerazili.
Týna: Mám ti jet naproti?
Adéla: To by bylo asi dobrý no. Sejdeme se....kde že ty vůbec jsi?
Týna: Někde v Pripjati.
Adéla: Aha, tak možná někde v Moskvě?
Týna: Tak jo. Já si jdu hrát na tajnýho špióna tak ahoj.
Adéla: Čaaaau.Týna to típla a já si dala mobil zpátky do kapsy a šla hledat Price a hlavně Nikolaie.
Price jsem našla v kanceláři, vyplňoval nějaký papíry, zaklepala jsem na dveře, on se na mě podíval a promluvil.
Price: Come in.
Ada: Hello again. I hope I'm not disturbing you.
Price: Not really. What is it, Ada?
Ada: Few of my friend's got here, and one dissappeard after they met Konni group.
Price: So Makarov escapes and right after kidnaps a kid? Sorry, but I think he's already dead.Pípnul mi mobil, že Týna mi poslala něco.
Ada: Excuse me-
Podívala jsem se na zprávy a tam bylo video. Byl tam Miloš s Konni group, docela zmlácenej. V autě byli a mířili mu na hlavu pistolemi. Já jsem se na to dívala a myslela, že mi mrdne.
Vzala jsem ten mobil a otočila ho na Price.
Price: What exactly do you want me to do? I can't just send you somewhere alone when it's not even out soldier on top of that.
Ada: I'm not gonna be alone, few people from his team will be there.
Price: How do you even want to do that? You're a kid.
Ada: Their plan is to get him to Fortune's Keep ans probably torture him to get information, about everything honestly.
Price: Is that a problem?
Ada: Well, he has access to hex-crystals. When you throw them, they make bigger explosion than five bombs combined. If Konni gets hands on them then yes, it IS a problem.
Price: So it's serious.
Ada: I need to get to Moscow so I cam get to him.
Price: ...Fine, go to Nikolai and say that I send you.
Ada: Thank you.Kývnul a já šla do prčic. Bylo mi divný, že se neptal na ty krystaly, a já mám štěstí že jsem se nezmínila že ty krystaly mám tady jinak bych byla asi v prdeli.
Buď si asi myslí že to je výmysl a chtěl se mě už nějak zbavit, a nebo prostě mi věří a ví co dělám, asi to bude spíš to první.Nebudu lhát byla jsem celkem z toho všeho nervní, přeci u člověku, kterýho znám nějakou tu dobu, mu hrozí smrt tak jako aby člověk z toho nebyl nervní. Jen doufám, aby se nic nepokazilo.
Ahoj, tady zase já s novým dílem do Modern Warfare story, tentokrát to nebude vycházet všechno naráz, ale postupně. Prosím nedivte se kdyby nevycházeli kapitoly jelikož škola a.k.a. prvák mi bude zabírat většinu času.
Jak bude probíhat konec tohoto příběhu když v MW2023 nezemře Makarov?
(Trochu spoilery takže bacha)Jednoduše, ten příběh bude končit kde hra končí, a pokud do nějakýho toho roka Activision neoznámí Modern Warfare 4, tak se budu řídit originální Modern Warfare 3 z roku 2011
ČTEŠ
ᖴIᑎᗩᒪE - 𝐌𝐖𝟑
FanfictionPo Barkovově smrti Rusko přestalo okupovat Urzikstán a jeho kolega, Makarov byl zatčen a poslán to gulagu. Mezitím co Makarov vymýšlel plán jak se dostat ven, TF141 se spojilo se Shadow Company a Los Vaqueros, aby zastavili Hassana. Jenže mezitím Sh...