IV.

0 0 0
                                    

Vrátili jsme se na základnu, ostatní co jsem tak slyšela tak ški na další navazující misi, jenže u mě našli v krvy trochu toho plynu tak řekli, ať si jdu lehnout, kdyžtak ať zajdu za medikem.

Takže jsem šla "k sobě" jakože tam nespí třeba další 20 lidí aleok. Lehla jsem si na postel a zkusila spát.

-

Šla jsem obří chodbou, nic nešlo vidět, všude byla temnota, slyšela jsem z venku, nebo z jinačí místnosti křik, po zdech byla vidět krev, a to bylo tak nějak všechno, byli modré zdi s pozlacenými motivy. Plus tedy ta krev. Šla jsem dál jenže najednou to nešlo, slyšela jsem výstřel.

Spadla jsem nazem a něco mi vypadlo z ruky, podívala jsem se co to bylo a byla to injekce, s popisovacím lístkem a na něm stálo "G". Někdo si přede mnou stoupl a vzal si tu injekci.

???" I will gladly take that. Farewell.

Pak jsem jen zase slyšela výstřel.

-

Vzbudila jsem se, a slyšela jak mi zvoní mobil. Podívala jsem se kdo volal a bylo to soukromí číslo, ze zvědavosti jsem to zvedla.

Adéla: Anoooooo?
???: Hello, Ada-
Adéla: A ty táhni-

Zavěsila jsem to a chtěla jsem jít zase spát, ale to mi došlo že nejsem na základně. NO DO PÍ-

Vzala jsem si ten mobil s sebou a zkusila jsem jít ven, jenže ty dveře byly zamčený.
Otočila jsem se a najít jinou cestu jak se dostat pryč, ale to mě někdo musel chytit zezadu kolem krku.

Dupla jsem mu na nohu, a odstrčila ho do tich dveří, u tý postele kde jsem se vzbudila jsem našla okno, bylo rozbitý a mělo v sobě takový mřížky kovový, vyrvala jsem ten kus toho rámu. Pevně jsem to chytla a šla k tomu chlapovi co mě napadl, už vstal, vzala jsem tu svoji rádoby zbraň a dala mu tim ránu do obličeje, no, bylo to krvavý. Když spadnul tak jsem mu dala jednu do zad a pak jsem mu dupla na hlavu, která se pak rozprskla všude. No super podívaná potom co se vzbudíš.

Když jsem se podívala kdo to byl tak jsem viděla Konni nášivku, měk u sebe pistol, vzala jsem si jí a ten můj útočnej rám. Proskočila jsem tím oknem, byla už tma a nikde nikdo nebyl. Nebo takhle, jen hlídači nebo lidi co měli I guess noční šichtu.

Vzala jsem tu pistol a namířila to na jednoho z dvou vojáků co stáli u vozidla, když jsem střelila jednoho ten druhý se začal dívat všude kolem a začal i střílet taaaakže to ostatní slyšeli, ale rychle jsem střelila i potom druhym.

Zdrhla jsem do tmy aby mě neviděli, najednou mě opět někdo chytil ze zadu a prostěi dal nějakej hadr přes pusu a basically mě uspal.

Ale když jsem se vzbudila tak jsem byla zase na základně a v kasárně takže, UF.
Zvedla jsem se, ale až moc rychle, takže jsem spadla zpátky na tu postel.

Adéla: Ty vole že já se na to nevyseru už teď.

Zvedla jsem se, s tim že se mi tak nějak furt točí hlava a šla jsem do chodby, problikla mi vize a najednou jsem viděla všide po stěnách a po zemi krev a pak to bylo zase v normálu. Zhluboka jsem se nadechla a šla dál, tady byla už taky bylo po říkejme tomu večerce takže nějaký chodby byly zhasnutý takže mým schízám tohle moc nepomáhalo.

Hledala jsem koupelnu nebo něco protože jsem chtěla vedět jestli ta osoba co mě sem dotáhla něco udělala.

Když jsem se dostala tam kam jsem chtěla, podívala jsem se do zrcadla a nikde nic, jen od krku se mi začaly zjevovat takivý malý černý žilky. Supeeeeeer tyvole víc vhod tohle přijít nemohlo.

No nic, šla jsem prostě zpátky a šla spát, protože co jinýho dělat v tuhle dobu?








-------

DOBREEEEEEJ VOLE

Btw jestli si nedokážete představit ty černý žily tak here art je od Kay na twt/x

Bro- nebojte já mám tady actually příběh už vymyšlenej jen já nemám moc času takže ty chaptery budou pořádně vycházet až zase někdy o prázdninách😭😭😭

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Bro- nebojte já mám tady actually příběh už vymyšlenej jen já nemám moc času takže ty chaptery budou pořádně vycházet až zase někdy o prázdninách😭😭😭

ᖴIᑎᗩᒪE - 𝐌𝐖𝟑Kde žijí příběhy. Začni objevovat