Potom co Shepherd poslal Laswelloví informace o Makarovo bankéřku (?), 141 se vypravila na soukromý ostrov, kdeSoap a Ghost dostali info z Mileny. To mezitím, Generál šel povědět zase něco Konni group o TF141.
Jelikož Konni si mysleli, že to co se stalo na ostrově byla chyba Shadow Company, unesli nějaké vojáky a mučili je, ale zjistili, že oni za nic nemohli.
Andrei Nolan: Даже Shadow можно сломать.(Even Shadow breaks).
Vladimir Makarov: Сломать можно кого угодно. (Everyone breaks).
Andrei Nolan: Если не Shadow добрались до Милены, то кто...? (If Shadow didn't get to Milena, who did...?)
Vladimir Makarov: и вся его . ( and his .)
Andrei Nolan: Не без помощи Shadow. (With a little help from Shadow).
Vladimir Makarov: Это просто взаимовыгодные отношения, уверяю тебя. (That relationship is strictly transactional, I can assure you).
Andrei Nolan: Нам нужно немедленно проработать информацию полученную от пленного... Поручите это мне. (The information we obtained from needs to be actioned immediately... Let me handle it).
Vladimir Makarov: Нет. Ты мне нужен здесь... (latin) Divide et impera... Раз они нашли Милену, то они могут найти и нас. (No. I need you here... Divide and conquer... If they found Milena, they could find ).
Andrei Nolan: А Вы думаете им что-то ещё известно? (You think they know more?)
Vladimir Makarov: Считай, что известно и обезвредь их. (Assume they do and make sure they don't).
Andrei Nolan: Если они придут, то мы их встретим. (If they come, we'll be ready to meet them).
Vladimir Makarov: Я хочу, чтобы все знали, что мы не перед кем не остановимся... Мужчины они, женщины или дети. Ясно?(I want everyone to know that we won't be stopped by anyone... Men, women, or children. Is that clear?)
Andrei Nolan: Предельно ясно. (Crystal clear).
Vladimir Makarov: Если разведданные от нашего друга Shadow подтвердятся -- ты первый об этом узнаешь. (If the intel from our Shadow friend is good-- You'll be the first to know).
Andrei Nolan: А если нет? (And if it isn't?)
Vladimir Makarov: Убей его, блядь... (Fucking kill him...)
Šla jsem kolem briefing roomky, a tam jsem slyšela jak se tam baví o nějaký budově, co se bude dít atd. Přišla mi zpráva od neznámýho čísla. Bylo to jen nějakýmísto, který bylo kousek odtud, asi si dám menší trip no.
Šla jsem na to místo a nikdo nikde, jen to byl nějaký opuštěný park nebo něco, byla tam socha, kterou si převzala příroda a pár rozpadajících se lavic. Na jedný z nich byla taková větší ampůlka se sytě fialovou tekutinou uvnitř. Měla na sobě logo červeno-bílého deštníku ale byl to jakoby pohled zeshora. a na tom byl nalepený štítek "property of: Ko-"
Vzala jsem to do ruky a podívala se na to z blízka, stálo ta "G". dala jsem si tu věc do kapsy a chtěla jít zpátky, jenže mě někdo udeřil a já omdlela.
ČTEŠ
ᖴIᑎᗩᒪE - 𝐌𝐖𝟑
FanfictionPo Barkovově smrti Rusko přestalo okupovat Urzikstán a jeho kolega, Makarov byl zatčen a poslán to gulagu. Mezitím co Makarov vymýšlel plán jak se dostat ven, TF141 se spojilo se Shadow Company a Los Vaqueros, aby zastavili Hassana. Jenže mezitím Sh...