Ο Μωάμεθ Ζ έφτασε στο Στρατόπεδο του Κεμάλ. Ο Μωάμεθ θέλει να τον τρομάξει λίγο και είναι σίγουρος ότι θα το πετύχει.
Μωάμεθ Ζ: Κεμάλ Ατατούρκ είμαι ο Σουλτάνος Μωάμεθ Ζ. Θέλω να μιλήσουμε, δεν σε φοβάμαι, θα σε τσακισω παλιό προδότη.
Ο Κεμάλ απάντησες αμέσως.
Κεμάλ: Έλα μέσα Σουλτάνε ,θέλω και εγώ να μιλήσουμε.
Οι στρατιώτες του Κεμάλ άνοιξαν τις πύλες και ο Μωάμεθ με τους δικούς του μπήκαν μέσα.
Ο Κεμάλ έγινε έξαλλος γιατί είδε ότι μαζί με τον Κεμάλ είναι δύο σύμβουλοι του πατέρα του , ο Ντενβέρ Πασάς και ο Μαχμούτ Πασάς.
Μωάμεθ Ζ: παλιό προδότες, προδωσατε την Αυτοκρατορία και τον πατέρα μου .
Ντενβέρ: Συγνώμη Σουλτάνε μου, αλλά η Αυτοκρατορία είναι ξοφλημενη
Μαχμούτ: όπως και ο πατέρας σας
Μωάμεθ Ζ: την προδοσία θα την πληρώσετε με την ζωή σας . Κεμάλ θέλω να μιλήσουμε ιδιαιτέρως
Κεμάλ: και εγώ, Σουλτάνε Μωάμεθ. Πάμε στην σκηνή μου
Μωάμεθ Ζ: Πάμε
Ο Μωάμεθ και ο Κεμάλ μπήκαν στην σκηνή.
Μωάμεθ Ζ: άλλαξε συμπεριφορά. Θα σε κερδίσω και θα σε σκοτώσω
Κεμάλ: ποτέ, η Δημοκρατία είναι το μέλλον του τόπου
Μωάμεθ Ζ: Αυτό είναι στο όνειρο σου . Επανέφερα τους Γενίτσαρους και είναι πάρα πολλοί και έτοιμοι να σε πολεμήσουν.
Ο Κεμάλ μόλις άκουσε για τους Γενίτσαρους αγχώθηκε και δυστυχώς το έδειξε.
Κεμάλ: τους Γενίτσαρους;
Μωάμεθ Ζ: Ναι, να είσαι έτοιμος γιατί θα έρθουν για εσένα, θα έρθω για εσένα.
Ο Κεμάλ άρχισε να ιδρώνει και δεν απάντησε .
Μωάμεθ Ζ: Θα τα ξαναπούμε προδότη
Ο Μωάμεθ βγήκε από την σκηνή.
Μωάμεθ: Πάμε, του είπα αυτά που ήθελα
Ζουλφικάρ: Μάλιστα, Σουλτάνε μου
Κερκουτάι: Μάλιστα
Ο Μωάμεθ ανέβηκε στο άλογο του και έφυγε με τους άντρες του από το στρατόπεδο του Κεμάλ.
Μωάμεθ: Πάμε πίσω στην Κωνσταντινούπολη και στο Τοπ Καπί.
Ζουλφικάρ: Ότι πεις Σουλτάνε μου
Κερκουτάι: Μάλιστα μεγαλειοτατε.
YOU ARE READING
Τι και αν η Οθωμανική Αυτοκρατορία δεν έπεφτε ποτέ?
Historical FictionΗ Ιστορία του Σουλτάνου Μωάμεθ Ζ'. Η Οθωμανική Αυτοκρατορία δεν έπεσε ποτέ.