Ο Αγγελιοφόρος τώρα έφτασε στην Άγκυρα και άρχισε να ψάχνει τον Σουλτάνο του και τους άντρες του . Μετά από αρκετά λεπτά, είδε τα ίχνη από τα άλογα ,και χωρίς να τον δει ο Κεμάλ, ο οποίος ετοιμαζε το άλογο του ,ακολούθησε τα ίχνη και βρήκε τον Μωάμεθ.
Ο Μωάμεθ μόλις τον είδε, τον φώναξε να έρθει γρήγορα κοντά του .
Μωάμεθ: Τι θέλεις;. Ποιος είσαι;.
Αγγελιοφόρος: έχω γράμμα για εσάς Σουλτάνε μου
Μωάμεθ: από ποιον είναι:
Αγγελιοφόρος: από την γυναίκα σας ,την Χασεκί Μαχιντεβράν Σουλτάνα.
Μωάμεθ: Σε ευχαριστώ, έλα μαζί μας ,θα γράψω και εγώ ένα γράμμα για την γυναίκα μου ,για να το πας πίσω, εντάξει;.
Αγγελιοφόρος: Εντάξει Σουλτάνε μου
Ο Μωάμεθ πήρε το γράμμα που του είχε γράψει η γυναίκα του και το άνοιξε για να το διαβάσει. Μόλις το διάβασε δάκρυσε για λίγο και μονολογησε μόνος του.
Μωάμεθ: Και εγώ σε αγαπάω Μαχιντεβράν μου
Μπήκε μέσα στην σκηνή του για να γράψει και εκείνος,ένα γράμμα για την Μαχιντεβράν του .
Γράμμα Μωάμεθ Ζ προς την γυναίκα του, την Μαχιντεβράν του :
Αγάπη μου, γυναίκα μου ,πανέμορφη μου Σουλτάνα ,Μαχιντεβράν μου διάβασα το γράμμα σου και συγκινήθηκα πάρα πολύ. Και εγώ σε αγαπάω πολύ Μαχιντεβράν μου ,κάθε ώρα και λεπτό που είμαι μακριά σου μου λείπεις ακόμα πιο πολύ. Μου λείπεις και εσύ αλλά και οι κόρες μας . Ελπίζω να σας προσέχει ο Ζουλφικάρ και η οικογένεια μου . Είμαι καλά και θα γυρίσω νικητής, στο υπόσχομαι καρδιά μου . Σε αγαπάω πολύ έρωτα μου, γυναίκα της ζωής μου, σε αγαπάω πολύ Μαχιντεβράν μου, με αγάπη ο Σουλτάνος σου ,ο Άντρας σου ,Σουλτάνος Μωάμεθ Ζ.Ο Μωάμεθ το σφράγισε και βγήκε έξω από την σκηνή. Το έδωσε στον αγγελιοφόρο ,για να το πάει στην γυναίκα του, στην Μαχιντεβράν του ,στο παλάτι στην Κωνσταντινούπολη.
Μωάμεθ Ζ: παρτο και πήγαινε το πίσω στην γυναίκα μου ,στο παλάτι στην Κωνσταντινούπολη, εντάξει; . Και προσεχτικά πάντα στον δρόμο, εντάξει;.
Αγγελιοφόρος: Εντάξει Σουλτάνε μου και έγινε καπνός .
Ο Μωάμεθ συγκινήθηκε πολύ με το γράμμα της Μαχιντεβράν του . Του λείπει πολύ και εκείνη αλλά και οι κόρες τους ,αλλά πρέπει να κερδίσει και να σκοτώσει τους προδότες της Αυτοκρατορίας τους . Θα κερδίσει όσο πιο γρήγορα μπορεί και θα γυρίσει πίσω στην αγκαλιά της Μαχιντεβράν του .
YOU ARE READING
Τι και αν η Οθωμανική Αυτοκρατορία δεν έπεφτε ποτέ?
Historical FictionΗ Ιστορία του Σουλτάνου Μωάμεθ Ζ'. Η Οθωμανική Αυτοκρατορία δεν έπεσε ποτέ.