Κεφάλαιο 24

4 1 0
                                    

Αφού ο Κεμάλ είχε λιποθυμήσει ο Μωάμεθ αποφάσισε να βασανίσει λίγο ακόμα τον Κεμάλ και τους δύο προδότες πασαδες .

Μωάμεθ: Ισκεντέρ έλα εδώ

Ισκεντέρ: αμέσως Σουλτάνε μου, πείτε μου .

Μωάμεθ: Δεν ξεκινάμε ακόμα για την Κωνσταντινούπολη. Έχω μια ιδέα, θέλω να τους βασανίσω λίγο ακόμα. Θέλω να τους ξεφτειλισω.

Ισκεντέρ: Τι σκέφτεστε να κάνετε Σουλτάνε μου ;.

Μωάμεθ: θέλω να τους πλακωσετε στο ξύλο, αλλά προσοχή να μην πεθάνουν.

Ισκεντέρ: μείνετε ήσυχος Σουλτάνε μου, θα το φροντίσω εγώ προσωπικά.

Μωάμεθ: Καλώς, και θέλω να κόψετε τα δύο από τα πέντε δάκτυλα του Κεμάλ, και από τα δύο χέρια όμως, εντάξει;.

Ισκεντέρ: Μάλιστα Σουλτάνε μου, ξεκινάω τώρα.

Μωάμεθ: Καλώς, ξεκινα

Ισκεντέρ: Μάλιστα

Ο Ισκεντέρ πήρε τέσσερις άνδρες και πλησίασαν τον λιποθυμο Κεμάλ.

Μαχμούτ: Τι θα του κάνετε ρε ;

Ισκεντέρ: Αυτό που του αξίζει παλιοπροδοτη.

Ντενβέρ: Θα μας το πληρώσετε, θα το δείτε.

Ισκεντέρ: Δεν το νομίζω, σκασε παλιοπροδοτη. Ο Σουλτάνος μας κέρδισε, σας κέρδισε. Τώρα άσε μας να κάνουμε την δουλειά μας .

Ο Ισκεντέρ και οι άντρες του Σουλτάνου άρχισαν να χτυπάνε αγρια τον Κεμάλ. Αφού τον χτύπησαν αρκετά, ο Ισκεντέρ έδωσε άλλη εντολή.

Ισκεντέρ: από το αριστερό χέρι να του κόψετε δύο δάκτυλα, το ίδιο και από το δεξί, εντολή του Σουλτάνου.

Γενίτσαροι: Μάλιστα

Οι Γενίτσαροι έκοψαν τέσσερα δάκτυλα του Κεμάλ, δύο από κάθε χέρι.

Ισκεντέρ: Ωραία, βάλτε τα σε αυτό το σακούλι και μετά θα τα πάω στον Σουλτάνο μας .

Γενίτσαροι: Μάλιστα

Τα έβαλαν μέσα στο σακούλι που τους είπε ο Ισκεντέρ.

Ισκεντέρ: Τώρα ήρθε η ώρα σας Προδότες.

Ντενβέρ: Όχι, σας παρακαλώ

Ισκεντέρ : Τώρα θα δείτε τι θα παθετε, που τολμήσατε να προδωσετε τον Σουλτάνο μας . Πλακωστε τους στο ξύλο.

Γενίτσαροι: Μάλιστα

Ο Ισκεντέρ με τους άντρες του πλάκωσαν στο ξύλο και τον Ντενβέρ Πασά και τον Μαχμούτ Πασά.

Ισκεντέρ: Ωραία, τώρα αφήστε τους έτσι, δεμένους και μισό πεθαμένους.

Γενίτσαροι: Μάλιστα

Ο Ισκεντέρ πήρε το σακούλι με τα δάκτυλα του Κεμάλ και τα πήγε στον Σουλτάνο.

Ισκεντέρ: εδώ μέσα Σουλτάνε μου είναι τα δάκτυλα του Κεμάλ, δύο από κάθε χέρι.

Μωάμεθ: Καλώς, έκανες καλή δουλειά Ισκεντέρ, μπράβο σου .

Ισκεντέρ: σας ευχαριστώ Σουλτάνε μου

Μωάμεθ: τώρα θα ξεκινήσουμε για το παλάτι, δεστους τα χέρια και μετά δεστους σε μια ουρά από ένα άλογο μας ,για να ξεκινήσουμε επιτέλους για το σπίτι μας .

Ισκεντέρ: Μάλιστα μεγαλειοτατε.

Τι και αν  η Οθωμανική Αυτοκρατορία δεν έπεφτε ποτέ?Donde viven las historias. Descúbrelo ahora