27/10/1922
Οι Νεότουρκοι έχουν ξεκινήσει επανάσταση εναντίον του Σουλτάνου Μωάμεθ ΣΤ ,με αρχηγό τον Κεμάλ Ατατούρκ. Ο Σουλτάνος Μωάμεθ ΣΤ επειδή είναι μεγάλος σε ηλικία και δεν μπορεί να ανταπεξέλθει δίνει τον θρόνο στον γιο του ,τον Μωάμεθ Ζ.
Ο Μωάμεθ Ζ είναι πάρα πολύ βίαιος και πιστεύει ότι η βία είναι η μοναδική απάντηση και η μοναδική λύση που πρέπει να υπάρξει.
Ο Μωάμεθ Ζ είναι στο παλάτι, στην Τραπεζαρία συγκεκριμένα μαζί με τον πατέρα του, τον Μωάμεθ ΣΤ, την μητέρα του, την Βαλιντέ Σαφιγιέ Σουλτάνα ,τις αδελφές του ,την Ατικέ Σουλτάνα, την Γκιουλμπαχάρ Σουλτάνα, την Γκεβχεράν Σουλτάνα ,με την γυναίκα του ,την Χασεκί Μαχιντεβράν Σουλτάνα και με τις τέσσερις κόρες του ,την Αϊσέ Σουλτάνα, την Χιουρέμ Σουλτάνα, την Χαντάν Σουλτάνα και την Μπαλά Σουλτάνα .
Ο Μωάμεθ Ζ είναι σίγουρος ότι θα σώσει την Οθωμανική Αυτοκρατορία από την ολοκληρωτική διάλυση και θα αποτρέψει την κατάργηση της Μοναρχίας.
Ο Μωάμεθ ΣΤ, ο πατέρας του νεαρού Σουλτάνου όπως και οι υπόλοιποι δεν πιστεύουν ότι θα κερδίσουν.
Μωάμεθ Ζ: Θα κερδίσουμε, θα τους τσακίσω τους προδότες. Θα σώσω την Αυτοκρατορία και θα καταλάβω όλο υον κόσμο.
Μωάμεθ ΣΤ: γιε μου μην είσαι τόσο θετικός. Δεν θα τα καταφέρουμε
Μαχιντεβράν: Αγάπη μου πως θα τα καταφέρεις?. Με τι στρατό και με ποιους συμμάχους?
Μωάμεθ Ζ: Θα τα καταφέρω μωρό μου. Θα δω τι θα κάνω, ευτυχώς είμαι πανέξυπνος . Θα ζητήσω την βοήθεια ενός απογόνου ενός Γενίτσαρου, του Ισκεντέρ. Θα συγκεντρώσει αρκετό στρατό και άμεσα.
Αϊσέ: Μπαμπά μου είναι υπέροχη η ιδέα σου
Χιουρέμ : πόσο σύντομα όμως?
Μωάμεθ Ζ: μέχρι αύριο ή μεθαύριο το πολύ
Χαντάν: Θα τα καταφέρουμε
Μπαλά: Θα τους πάρουμε τα κεφάλια
Σαφιγιέ: Ο Κεμάλ είναι επικίνδυνος όμως
Μωάμεθ Ζ: Εγώ είμαι πιο επικίνδυνος και πιο αιμοβόρος από εκείνον.
Ατικέ: λες να τα καταφέρουμε Σουλτάνε μου?
Μωάμεθ Ζ: Θα τα καταφέρουμε, είμαι σίγουρος
Γκιουλμπαχάρ: μακάρι
Γκεβχεράν: Δεν θέλω να φύγω από την Αυτοκρατορια μας ,δεν θέλω να καταστραφεί η δυναστεία μας
Μωάμεθ Ζ: Δεν θα καταστραφεί τίποτα, στο υπόσχομαι αδελφούλα μου . Θα τους πάρω τα κεφάλια. Ατικέ φώναξε μου τον Ζουλφικάρ και τον Κερκουτάι Πασά,θα πάω τώρα να βρω τον Ισκεντέρ.
Ατικέ: Εντάξει αδελφούλη μου
Μωάμεθ Ζ: Εντάξει Σουλτάνε μου
Ατικέ: Ναι, συγνώμη. Εντάξει Σουλτάνε μου
Μωάμεθ Ζ: Βουδαπέστη, Βιέννη Ρώμη, όλον τον κόσμο θα κατακτήσω. Ζητώ η δυναστεία των Οσμαλινδών, ζητώ η Οθωμανική Αυτοκρατορία
Σαφιγιέ: ζήτω
Μωάμεθ ΣΤ: ζήτω
Γκιουλμπαχάρ: ζήτω Σουλτάνε μου
Γκεβχεράν: ζήτω Σουλτάνος Μωάμεθ Ζ
Μαχιντεβράν: ζήτω ο άντρας μου, Σουλτάνος Μωάμεθ Ζ
Αϊσέ: ζήτω ο μπαμπάς μου
Χιουρέμ: ζήτω η Οθωμανική Αυτοκρατορία
Χαντάν: ζήτω η δυναστεία μας
Μπαλά: ζήτω δυναστεία μας
Ο Μωάμεθ Ζ πιστεύει ότι θα τα καταφέρει και ότι ο Ισκεντέρ θα δεχτεί να τον βοηθήσει.
STAI LEGGENDO
Τι και αν η Οθωμανική Αυτοκρατορία δεν έπεφτε ποτέ?
Narrativa StoricaΗ Ιστορία του Σουλτάνου Μωάμεθ Ζ'. Η Οθωμανική Αυτοκρατορία δεν έπεσε ποτέ.