Κεφάλαιο 22

16 1 0
                                    

2/11/1922
Το επόμενο πρωί ο Κερκουτάι έφτασε στην Κωνσταντινούπολη και πήγε στο παλάτι. Οι Φρουροί του άνοιξαν αμέσως. Μπήκε μέσα και συνάντησε τον Ζουλφικάρ.

Ζουλφικάρ: Τι θέλεις εσύ εδώ;

Κερκουτάι: Ο Σουλτάνος με έστειλε. Νικήσαμε, έπιασε αιχμάλωτους τον Κεμάλ, τον Ντενβέρ και τον Μαχμούτ. Θέλω να τα πω στην Χασεκί Μαχιντεβράν Σουλτάνα.

Ζουλφικάρ: δόξα τον Αλλάχ κερδίσαμε. Έλα θα σε πάω εγώ.

Κερκουτάι: Σε ευχαριστώ Ζουλφικάρ.

Ο Ζουλφικάρ πήγε τον Κερκουτάι στην
Μαχιντεβράν Σουλτάνα.

Μαχιντεβράν: τι έγινε Ζουλφικάρ;. Ο Κερκουτάι τι θέλει εδώ;.

Κερκουτάι: Σουλτάνα μου Ο Σουλτάνος κέρδισε. Έπιασε αιχμάλωτους τον Κεμάλ, τον Ντενβέρ και τον Μαχμούτ.

Μαχιντεβράν: αλήθεια;

Κερκουτάι: Ναι Σουλτάνα μου ,αλήθεια σας λέω.

Μαχιντεβράν: δόξα τον Αλλάχ. Ο Σουλτάνος είναι καλά;.

Κερκουτάι: ο Σουλτάνος μας είναι μια χαρά και θέλει να γυρίσει πίσω σε εσάς.

Μαχιντεβράν: Σε ευχαριστώ και πάλι, Ζουλφικάρ πηγαίνετε στην αυλή, πες σε όλους να είναι εκεί, θα ανακοινώσω τα νέα.

Ζουλφικάρ: όπως θέλετε Σουλτάνα μου.

Την ίδια στιγμή στην Άγκυρα ο Μωάμεθ έχει αποφασίσει την τιμωρία των προδοτων.

Μωάμεθ: Ισκεντέρ ετοίμασε τα άλογα και τον στρατό, γυρίζουμε πίσω στην Κωνσταντινούπολη. Εκεί μπροστά στον κόσμο θα πάρω τα κεφάλια των προδοτων.

Ισκεντέρ: Μάλιστα Σουλτάνε μου

Κεμάλ: Δεν έχει τελειώσει τίποτα Μωάμεθ.

Μωάμεθ: νομίζεις Κεμάλ, όλα τελείωσαν, κέρδισα τον εμφύλιο.

Μαχμούτ: Θα επιστρέψουμε. Έχουμε πολλούς υποστηρικτές.

Ντενβέρ: αυτούς τι θα τους κάνεις;.

Μωάμεθ: όσοι σας υποστήριξαν θα πεθάνουν.

Κεμάλ: θα μου το πληρώσεις αυτό.

Μωάμεθ: σκασε προδότη και του έχωσε ένα δυνατό χαστούκι, ο Κεμάλ λιποθύμησε.

Τι και αν  η Οθωμανική Αυτοκρατορία δεν έπεφτε ποτέ?Where stories live. Discover now