Κεφάλαιο 16

7 1 0
                                    

Χασεκί Μαχιντεβράν Σουλτάνα- Γυναίκα του Σουλτάνου Μωάμεθ Ζ, είναι τρελά ερωτευμένη μαζί του

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Χασεκί Μαχιντεβράν Σουλτάνα- Γυναίκα του Σουλτάνου Μωάμεθ Ζ, είναι τρελά ερωτευμένη μαζί του .

Ο Αγγελιοφόρος έφτασε στην Κωνσταντινούπολη, χωρίς να τον καταλάβει κανείς. Μπήκε μέσα στο παλάτι και συνάντησε τον Ιμπραήμ Αγά.

Ιμπραήμ: Τι έγινε;

Αγγελιοφόρος: έχω ένα γράμμα από τον Σουλτάνο Μωάμεθ για την γυναίκα του,την Σουλτάνα Μαχιντεβράν Σουλτάνα.

Ιμπραήμ: Καλώς, πήγαινε το της

Αγγελιοφόρος: Μάλιστα

Ο Αγγελιοφόρος πήγε αμέσως στο δωμάτιο της Μαχιντεβράν Σουλτάνας.

Μαχιντεβράν: πώς μπαίνεις έτσι στο δωμάτιο μου ;

Αγγελιοφόρος: Συγνώμη Σουλτάνα μου, αλλά έχω ένα γράμμα για εσάς από τον Σουλτάνο μας .

Μαχιντεβράν: φέρτο εδώ και φύγε αμέσως.

Αγγελιοφόρος: Μάλιστα Σουλτάνα μου

Ο Αγγελιοφόρος της έδωσε το γράμμα και έφυγε. Η Μαχιντεβράν άνοιξε το γράμμα και άρχισε να το διαβάζει. Κάποια στιγμή άρχισε να μιλάει μόνη της από την συγκίνηση.

Μαχιντεβράν: Αχ Αγάπη μου, Μωάμεθ μου και εγώ σε αγαπάω πολύ, και εμένα μου λείπεις πολύ. Είμαι ερωτευμένη μαζί σου .

Αφού το διάβασε άρχισε να κλαίει απο την συγκίνηση. Τότε μπήκε μέσα ο Ζουλφικάρ που την άκουσε.

Ο Ζουλφικάρ πήγε και έκατσε δίπλα της και την ακούμπησε στον ώμο.

Ζουλφικάρ: Σουλτάνα μου γιατί κλαίτε;

Μαχιντεβράν: Καλά είμαι Ζουλφικάρ. Απλώς κλαίω από συγκίνηση. Μόλις τώρα έλαβα ένα γράμμα από τον Μωάμεθ μου ,του λείπω πολύ, έλεγε ότι με αγαπάει πολύ και ότι είναι ερωτευμένος μαζί μου . Και εγώ τα ίδια νιώθω ακριβώς. Μου λείπει πολύ Ζουλφικάρ.

Η Μαχιντεβράν τον αγκάλιασε και ο Ζουλφικάρ την καθησυχασε και την έβγαλε από την αγκαλιά του .

Ζουλφικάρ: φυσικό είναι να σας λείπει πολύ, ο Άντρας σας είναι, είσαστε ερωτευμένοι και οι δύο σας . Θα γυρίσει σύντομα, σήμερα ή αύριο θα γυρίσει σε εσάς νικητής.

Μαχιντεβράν: αλήθεια μου λες ;.

Ζουλφικάρ: Είμαι σίγουρος.

Μαχιντεβράν: Σε ευχαριστώ Πολύ Ζουλφικάρ. Θέλω να πάω μια βόλτα στον κήπο, θέλω να πάρω καθαρό αέρα.

Ζουλφικάρ: φυσικά, όπως θέλετε, θα έρθω μαζί σας . Θέλετε να πω και στις κόρες σας ;.

Μαχιντεβράν: Ναι αν γίνεται, θέλω να έρθουν μαζί μας.

Ζουλφικάρ: πάω να τις ενημερώσω και έρχομαι αμέσως.

Μαχιντεβράν: Καλώς

Τι και αν  η Οθωμανική Αυτοκρατορία δεν έπεφτε ποτέ?Where stories live. Discover now