Είναι βράδυ και ο Κερκουτάι μαζί με τον Ισκεντέρ κάνουν περιπολίες.
Κερκουτάι: Ισκεντέρ θα τα καταφέρουμε, ο Σουλτάνος μας είναι αποφασισμένος, θα τους τσακισει τους προδότες.
Ισκεντέρ: συμφωνώ μαζί σου αδελφέ μου ,θα τους τσακισουμε όλοι μαζί. Ήρθε η ώρα η Αυτοκρατορία να ξανά γίνει μεγάλη και τρανή με τον Μωάμεθ στον θρόνο.
Κερκουτάι: Αυτό ακριβώς.
Τότε βλέπουν δάδες να ανάβουν ξαφνικά μέσα στο δάσος.
Ισκεντέρ: ενέδρα, πήγαινε να ξυπνήσεις τον Σουλτάνο
Κερκουτάι: πάω, στρατιώτες οργανωθείτε .
Στρατιώτες: Μάλιστα
Ο Μωάμεθ όμως ξύπνησε από τις φωνές, ετοιμάστηκε για μάχη και βγήκε από την σκηνή του .
Μωάμεθ: Τι έγινε;
Κερκουτάι: ενέδρα Σουλτάνε μου
Μωάμεθ: πάρτε θέσεις, θέλω νίκη.
Κερκουτάι: Μάλιστα μεγαλειοτατε
Ο Μωάμεθ με τον Κερκουτάι πήγαν και πήραν θέσεις.
Μωάμεθ: Κεμάλ αν τολμάς κάνε επίθεση.
Κεμάλ: ήρθε το τέλος σου Σουλτάνε Μωάμεθ, η Τουρκία θα έχει δημοκρατία
Μωάμεθ: ποτέ.
Κεμάλ: επίθεση
Οι Στρατιώτες του Κεμάλ άρχισαν να τρέχουν με μανία προς το στρατόπεδο του Μωάμεθ.
Μωάμεθ: σταθερά, σταθερά, σταθερά, πυρ, σκοτώστε τους όλους, για την Αυτοκρατορια μας .
Ισκεντέρ: πυρ
Κερκουτάι: πυρ
Οι Στρατιώτες του Μωάμεθ άρχισαν να πυροβολούν τους στρατιώτες του Κεμάλ, τους σκότωσαν σχεδόν όλους. Όσοι έζησαν, υποχώρησαν.
Μωάμεθ: Αυτό ήταν μόνο Κεμάλ, αυτό μπορείς να κάνεις μόνο;
Κεμάλ : Δεν τελειώσαμε Μωάμεθ, θα τα ξαναπούμε στο πεδίο της Μάχης.
Ο Κεμάλ αν και δείχνει να μην φοβάται, μέσα του βράζει από θυμό επειδή ο Μωάμεθ τον κέρδισε και ότι μπορεί να αποτύχει στο να κάνει την Τουρκία δημοκρατική.
Ο Κεμάλ με τους εναπομειναντες στρατιώτες του υποχώρησαν και πήγαν πίσω στην Άγκυρα.
Ο Μωάμεθ από την άλλη ανακουφιστηκε που κέρδισε αυτήν την μάχη, όμως θέλει να κερδίσει και τον πόλεμο.
Μωάμεθ: κερδίσαμε την μάχη, όχι όμως τον πόλεμο
Ισκεντέρ: Θα κερδίσουμε και τον πόλεμο Σουλτάνε μου
Κερκουτάι: Αυτό είναι το μόνο σίγουρο
Μωάμεθ: συνεχίστε τις περιπολίες και αύριο πρωί πρωί ξεκινάμε για την Άγκυρα, εντάξει;
Ισκεντέρ: Μάλιστα μεγαλειοτατε
Κερκουτάι: Εντάξει Σουλτάνε μου
Μωάμεθ: καλό ξημέρωμα να έχουμε
Ισκεντέρ: καλό ξημέρωμα να έχεις Σουλτάνε μου
Κερκουτάι: καλό ξημέρωμα Σουλτάνε μου
Ο Μωάμεθ μπήκε στην σκηνή του ,όμως δεν θα κοιμηθεί καθόλου, θέλει να είναι σε εγρήγορση όλο το βράδυ.
STAI LEGGENDO
Τι και αν η Οθωμανική Αυτοκρατορία δεν έπεφτε ποτέ?
Narrativa StoricaΗ Ιστορία του Σουλτάνου Μωάμεθ Ζ'. Η Οθωμανική Αυτοκρατορία δεν έπεσε ποτέ.