Στον δρόμο τώρα για την Κωνσταντινούπολη ο Κεμάλ ξύπνησε και όταν είδε ότι του είχαν κόψει τα δάκτυλα έγινε έξαλλος και θύμωσε πάρα πολύ.
Κεμάλ: πώς τόλμησες και μου έκοψες τα δάκτυλα μου, ξέρεις ποιος είμαι εγώ;.
Μωάμεθ: Είσαι ένας προδότης. Ήσουν ένας από τους καλύτερους πασαδες μου και εσύ με προδωσες, όπως και οι άλλοι δύο, ντροπή σας .
Κεμάλ: Σουλτάνε σε προδωσαμε γιατί η Αυτοκρατορία παραπεει, δεν είσαι σαν τους προγόνους σου δυστυχώς.
Μωάμεθ: αν μου έδινες λίγο χρόνο, θα έβλεπες τι είμαι ικανός να κάνω. Θα ξανά κάνω την Αυτοκρατορία μεγάλη, αν δεν με είχες προδώσει θα σε ήθελα μαζί μου ,είσαι πανέξυπνος.
Κεμάλ: Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, αλλά δεν ξέρω αν έχεις χρόνο. Έχουμε χάσει όλα τα εδάφη μας .
Μωάμεθ: το ξέρω, αλλά θα τα πάρω πίσω με πόλεμο, αλλά θέλω την υποστήριξη και την βοήθεια όλων σας .
Κεμάλ: Σουλτάνε και εσύ είσαι πανέξυπνος, θέλω να βοηθήσω αν με αφήσεις.
Τότε πήρε τον λόγο ο Ισκεντέρ,ο οποίος έχει γίνει έξαλλος με τον Κεμάλ.
Ισκεντέρ: Μην τον ακούτε Σουλτάνε μου, σας ρίχνει στάχτη στα μάτια.
Ο Μωάμεθ του είπε κάτι στο αυτί και ο Ισκεντέρ ηρέμησε.
Μωάμεθ: Κεμάλ θα το σκεφτώ και θα σου απαντήσω, όμως μέχρι τότε θεωρείστε προδότες και θα μπείτε φυλακή.
Κεμάλ: όπως θέλεις Σουλτάνε, εγώ θα περιμένω την απάντηση σου ,ελπίζω να δεχθείς την βοήθεια μου .
Ντενβέρ: Θα κερδίσουμε Σουλτάνε όλοι μαζί.
Μαχμούτ: Θα τους τσακισουμε τους άπιστους.
Μωάμεθ: σκασμός, θα το σκεφτώ είπα. Ισκεντέρ προχωράμε.
Ισκεντέρ: Μάλιστα μεγαλειοτατε.
YOU ARE READING
Τι και αν η Οθωμανική Αυτοκρατορία δεν έπεφτε ποτέ?
Historical FictionΗ Ιστορία του Σουλτάνου Μωάμεθ Ζ'. Η Οθωμανική Αυτοκρατορία δεν έπεσε ποτέ.