Geçmiş Zaman
Genç çocuk evinin küçük balkonunda oturmuş, elindeki sigarayla derin düşüncelere daliyordu. Kendisi eskiden bağımlıydı , bu bağımlılık zamanında sadece sigarayla sınırlı değildi, esrar bağımlısıydı , maddeler içiyordu. Yıllar önce takıldığı kötü arkadaşlar yüzünden bu duruma düşmüştü. Eski arkadaşları yüzünden bağımlı olmuştu. İçtiği şeylere madde koymuşlardı, sonuçta İsmail kriz geçiriyordu maddeye bağımlı olmuştu kaçamıyordu.
İsterdi bu boktan maddeden kurtulmak isterdi . Yanında kimse yoktu, küçükken hatırlıyordu . Annesi de sigara içerdi. Annesiyle vakit geçirmeyi sevdiği için annesi balkona gidip sigaraya içmeye gittiğinde oda peşinden giderdi.
Babası annesinin katiliydi . İlk başlarda ruhen öldürdü sonra da bedenen öldürdü. Babası İsmaili oğlu olarak görmezdi sahi 15 yaşındaydı o zamanlar ne yapmıştı adam mı öldürmüştü?
İsmail babasının oğlu olmak yerine annesinin oğluydu.
Babası onun resimle ugrasmasin istemezdi tıp okusun doktor olsun veya makine mühendisi olsun isterdi. Zaten ismailin bütün resimlerini, eşyalarını yakan da o değil miydi?
Hayatına babası karar veriyordu.
15 yaşında annesini kaybetmişti. Kendi gözlerinin önünde öldürdü. Ardından komşular gelen çığlık seslerinden gelmişti. Kadını kanlar içinde görünce başında da annesinin kani içinde olan çocuğu görünce polise haber verip çocuğu sakince kaldırmışlardı . Çocuk hiç bir şey hissetmiyordu.
Bir süre abisinde kalmıştı fakat abisi onunla operasyonlar nedeniyle ona zaman ayiramiyordu. İsmail yalnızdı ve bu dönemlerde hayatının hatalarını yapmıştı.
Pişmandı ama kimse onu sakinleştiremezdi. Esrarı içince annesini görüyordu, sahiden annesi rüyasına bile girmiyordu fakat o maddeyi içtiğin de geliyordu.Abisinin şehit haberini aldığında ona sahip çıkacak birinin olmadığını düşünüyordu. 19 yaşındaydı aslında kendisine bakmayı deniyebilirdi. Yanılıyordu abisi arkadaşına ona sahip çıkmasını söylemişti.
Arkadaşı da İsmaili alıp kardeşiyle yaşadığı eve götürmüştü.
İsmail ferdiyle o zaman tanışmıştı. Ferdiyle yaralarını sarmıştı. Kan bağları yoktu fakat onlar kardeşti.
artık sadece ara sıra sigara içerdi. Maddeyi çoktandır bırakmıştı.
İsmail yüksek buydu, geçmişinin karşısına çıkacağını bilmezdi, geçmişi karşısına çıkar mıydı?
Geçmişinindeki yaralarını göz önüne çıkarırlar mıydı?
İsmail madde bağımlısıydı, geçmişten kaçılmaz arkadaşlar sadece kaçtığınizi dusunursunuz.
İsmailin geçmişi buydu. Uzatma kararı aldım. İsmailin şuan maddelerle alakası bile yok. Sadece kötü yoldaydi.
Bölümü atsam mi diye tereddut ediyorum şimdiden çünkü bunları okuduktan sonra sonun nasıl olabileceği kafanızda sekillendigini düşünüyorum.