Bölüm 2

144 95 62
                                    

Bu kitapta geçen kişiler ve kurumlar tamamen hayla ürünü olup her ayrıntısıyla kurgudan ibaretdir.

Şarkılar : Evdeki saat - Uzunlar

Keyifli okumalar! 

*****

Aramadan iki gün sonra: 

Sabah erkenden uyanmıştım. Ee malum hukuk okuyoruz, kolay iş değil. Dişlerimi fırçaladıktan sonra derslerimi yapmaya başladım. Hira daha uyanmamıştı.  

Balkondaki çiçekleri sulamak için balkona çıktım. Masanın üzerinde bir zarf duruyordu. Bu zamanda kim kime mektup gönderirdi ki? İlk önce çiçekleri suladım. Daha sonra balkondaki sandalyeye oturup zarfı açtım. Zarfın içinde siyah kağıt vardı. Beyaz kalemle küçük bir not bırakılmıştı: 

'Beni hafife alıyorsun küçük hanım. Başına gelecekleden habersizsin' 

Bunu buraya kim koymuş olabilirdi. Her zaman bizim kapımız kilitli olurdu. Bunu yapan manyakın tekiydi. Benim kiminle ne işim olmuştu da, benden intikam almaya çalışıyordu.  

Hemen Hira'nın odasına gidip onu uyandırmaya yelteniyordum ama daha sonra bu fikirden vazgeçtim. Boşu-boşuna onu endişelendirmek istemezdim. Zarfı odamdaki komodinin içine bıraktım. 

Kahvaltı hazırlamak için mutfağa gittim. Sofrayı kurduktan sonra masanın üzerine bir baktım ne eksik diye. Sofrada bir tek kuş sütü eksikti.  

Saate baktım 08:30'u gösteriyordu. Hiranın şimdiye kadar uyanmamasına çok şaşırmıştım. Normalde saat sekizde ikimizde uyanık olurduk. Hemen odasına gittim. Kapıyı yavaşça açtım. Hira hala yatağındaydı ama uyanıktı telefonu kurcalıyordu. Beni görünce telefonu bırakıp ayaklandı. Sonra saçını taramaya başladı. 

"Günaydın" diye söze başladım. 

"Günaydın"  

"Sofra hazır" dedim ve odadan ayrıldım. 

Beş dakika sonra Hira artık mutfaktaydı.  

"Bunların hepsini sen mi yaptın?" 

Gülümseyerek "Evet" dedim. 

Sofraya oturduktan sonra Hira bana bir teklif sundu. 

"Akşam restorana gidelim diyorum, ne dersin" 

Bu teklifi ilk önce reddetmek istedim. Ama Hiranın hevesini kırmamak için onayladım. 

"Olur. Hem şehri tanımış oluruz." 

Kahvaltımızı yaptıktan sonra evi toparladık. Ben yatak odalarını, Hira ise mutfağı toparladı. İşimiz bittiğinden sonra saate baktım, 11:03 gösteriyordu. Hira hala odadan çıkmamıştı. Şimdiye kadar işlerini bitirmiş olmalıydı.  

Hemen Hiranın odasına gittim. 

Yoktu. 

Sonra kendi odama gittim. Hira yatağın üzerinde oturmuş komodinimi düzenliyordu. 

Hemen karşı çıktım. 

Esrarengiz şehirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin