Bu kitapta geçen kişiler ve kurumlar tamamen hayla ürünü olup her ayrıntısıyla kurgudan ibaretdir.
Keyifli okumalar!
Şarkılar : James Arthur - Train Wreck
*****
Kafama bir kova dolusu buz gibi su dökülmesiyle uyandım. Sandalyeye bağlanmıştım. Ben nefes nefese kalarken Burak bu durumdan keyif almış olacak ki gülüyordu.
"Amma da uykucu çıktın be" dedi gülmesini keserek.
"Neden seni burada sakladığımı sormayacak mısın?" cevap vermeme izin vermeden devam etdi.
"Çünkü senin ailen yüzünden benim ailem asla mutlu olamadı" tam ağzımı açıp söze başlayacaktım ki, yüzüme tokat indirdi. Sonra da karnıma ard arda tekmeler savurdu. Sandalyeyle birlikte yere düştüm. Sonra sandalyeyi kaldırıp beni süzdü.
"Aslında güzel kızsın" deyip bana yaklaşmaya başladı. Bunu görünce karnına tekme indirdim. İndirdiğim tekme ile iki büklüm kaldı. Bu sefer keyif sırası bendeydi.
Doğrulduğunda bana yaklaşıp ilk önce yüzüme yumruk vurdu. Ben yumruğun etkisinden kurtulmaya izin vermeden karnıma bir tekme indirdi ve sonrası yine karanlık...
***
Bu sefer tokatla uyandırıldım.
"Uyan artık" diye bağırıyordu piskopat.
"Bu daha başlangıç. Daha seninle çok eğleneceğiz"
Etrafıma baktım. Kollarımla ayaklarım iple bağlanmıştı. Başıma artık neler geleceğini az çok tahmin ediyordum.
"Başlıyoruz, hazır mısın?" dedi yüzüme sırıtarak.
Ardından yavaş yavaş artan dartınma hissettim. Hafif te olsa inliyordum. Boyun eğmeyecektim. Bir gün ölecektim. Ama o gün bu gün değildi. Burak elindeki kumandayla bu mekanizmanı haraket ettiriyordu.
Aniden mekanizmanı durdurdu. Nefes nefese ve ter içinde kalmıştım.
Sonra mekanizmanı yavaş yavaş yeniden artırmaya başladı. Hafif iniltilerim bağırmalara dönüştü.
"Yapma" dedim bağırmaların arasından "kes şunu"
Hala sırıtıyordu. "Olmaz tatlım, hadi ama biraz daha dayanabilirsin. Biraz daha eğlenmek istiyorum"
Mekanizmanı bir artırıyor bir indiriyordu. Ben de bu sırada ya çığlık atıyor ya da nefes nefese kalıyordum.
Benim bağırmalarımdan biraz daha haz aldıktan sonra mekanizmanı tekrar durdurdu.
"Tamam. Sana 3 dakika süre veriyorum. Sonra yeniden geleceğim" deyip hızlı adımlarla oradan uzaklaştı.
Bu sırada uykuya daldım. Çok yorulmuştum. Her yanım ağrıyordu.
Üç dakika ne ara geçti bilmiyordum. Ama Burak sonra yeniden geldi. Hala uyuyordum.
Beni uyandırma zahmetinde bulunmadan mekanizmanı maksimum ayarladı. Aniden çığlık atarak uyandım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Esrarengiz şehir
Misteri / ThrillerBir aile iş amaçlı başka bir şehre taşınmak zorunda kalır. Ama bu şehir hiç de göründüğü gibi değildir. Evin ikiz çocuklarının başına bir sürü olaylar gelir. Fakat aileleri onlara inanmaz. İkizler gizemi kendileri çözmek isterler.