keyifli okumalar...♤YEKTA KAYA'NIN ANLATIMINDAN:
Bugün polatla şehir dışındaki şirkete gidicektik. biz yokken bir iki sıkıntı olmuş onu halletmemiz gerekiyordu.
iki gün kendimizle ilgilenelim dedik hemen bir şeyler olur zaten.burdan direkt havaalanına geçecektik ama yol biraz daha uzayacaktı çünkü polat daha ayılmamıştı ve bunun için evden geç çıkmıştık.
nedem polat geliyor dersenizde polat benim kuzenim olur. ne kadar kuzen olmak istemesemde tek kuzenim o ve küçüklüğümüzden beri beraber büyüdük. o benden iki ay büyüktü ve bana hiç abi demiyosun diyip birde beni öfkelendiriyo.
şirketlerin çoğunda %50 hissedar olunca onunda gelmesi gerekiyordu tabi.
"ya yekta, allah aşkına ne diye saat dokuzda yola çıkıyoruz? biz şirket sahibiyiz farkındasın dimi! istediğimiz zaman gidebilirdik."
" sonra şirket nasıl batıyo? dimi, polat"
"ondan mı dedim sence? saatin erken olasına söylendim."
"saat erken değil, polat sen geç uyuyorsun."
"tamam, bir dahakine seninle aynanada uyuyacağım bakalım, uyanırsam."
"bu seferde kış uykusuna dalarsın sen."
"ha-ha-ha! çok komiksin şuan arabadan atlayacağım o derece gülüyorum."
polatla konuşmayı bitirip dosyalardaki evraklara bakıyordum bazı rakip şirketler kendi başlarına yaptıkları şeylerden dolayı bizim başımızada musallat olmuş ve benimde onlardan kurtulmam lazımdı. tabi musallat edenlerede hakettiklerini vermemiz gerekiyordu.
ben evraklarla ilgilenirken polatı birisi aradı o telefonla konuşurken bir anda bana seslendi.
"yekta,"
"noldu polat?"
"hani yengelerin peşine koruma takmıştık ya,"
kafamı kaldırıp polata baktım. bir şey mi olmuştu acaba?
"gevelemeden söyle şunu polat ne olmuş."
"bugün hani büroya gidiceklerini sanıyodukya, aslında bir şirketteki bütoya iş görüşmesine gidiyolarmış."
söylediği şeyle içim rahatladı. bende başına bir şey geldi sandım.
"hangi şirket."
"valla adını hiç duymamıştım ama başarılı bir şirketmiş......."
polat şirketin adını söylediğinde telefondan kenana mesaj yollamıştım şirket hakkında bilgi vermesin diye.
havaalanına gelene kadar polat saçma salak muhabbetler açık kafamı şişirmişti. en sonununda onu tehtit ederek anca susturmuştum.
eee,kim isterdiki elindeki tüm servetin alınmasını.(😈)
arabadan inecekken kenan aramıştı.
"dinliyorum."
" Yekta bey, dediğiniz şirketi araştırdım ve, zaten şirketin sahibi satmak istiyormuş. sizinde isteğiniz üzere işlemleri başlatalım mı."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Kocamdan Bebeğim
Ficção Adolescentekocasından boşanan ezgi,hamile olduğunu öğrenirse neler olur? (Kitapta yazım hataları olabilir kitap bittiği zaman ⏱ düzelticem mantık hatası falanda olabilir,buna göre okuyun yani.🤭)