evin hizmetçisi

397 41 16
                                    

Selamlar uzun süre sonra tekrar buradayım

Bana kalırsa ficin son bölümünün üzerinden aylar geçtiği çok fazla bir okunma gelmeyecek ya da etkileşim almayacak ama sadece bir kaç istek olduğu için öylesine yazdığım ve fici düzene sokmak istediğim için tekrar bir aradayız.

Önceki bölümlerden doğrusu pişmanım çünkü karakterler bir smutshotta gibi fazla hızlı yakınlaştılar. Fakat aklımda güzel fikirler var. Eğer yeterli etkileşim alırsak ve isteğim gelirse güzel bir kurguya dönüşecek.

Oy ve yorumları unutmayın. Kısıtlama yaparak sizi baskı altında bırakmak istemiyorum. Beni üzmeyin lütfen:(

Neyse lafı uzatmayalım

İyi okumalarr

Ağzını penisimde ileri geri savurmaya devam ederken arsızca gülümsedi. Dilini çarpık hareketlerde deriye çektiğinde nefes nefese inledim.

"Kırmızıların,

Hayatım boyunca gördüğüm, göreceğim en güzel şeyler..."

Sözleri içime bir hançer misali saplanırken, anın tadını kaçırmaktan uzaklaşıp, yaşadım onu ve taşlaşmış yüreğimi yakmadan ısıtan güzelliğini.

Penisimi ucundan dibine kadar ağzına çekerken dayanamayarak saldım kendimi.

Sonunda o güzel ağzına patlamıştım.


Uzun bir seksten sonra sonsuz hayatımda ilk defa bu kadar rahatlamış hissediyordum. Açıkçası bu tuhaftı. Evet, baya tuhaftı. İlk defa insan bir partnerim ölmemişti ve bu beni şaşırtıyordu.

Belli ki, zamanla güçlerimi daha da kaybediyordum ve buna alışmak zor olacaktı. Ama ben Jeon Jungkook'tum, illahaki bir şerefsizlik yapıp güçlerime kavuşurdum.

"Hey."

Yatağın bir ucunda anadan doğma şekilde, çoktan duştan çıkmış ve pantolonunun kemerini bağlayan Taehyung'un şu dakikalarda biraz öncesi kadar dikkatini çekmiyordum sanırım. Benim içimde tuhaf bir sızı olsa da, o sikine bile takmıyordu. Sekste duyguya bakmayanlardan olmalıydı.

"Hey, sana diyorum alt tabaka insan."

"Ne var?"

Piç.

"Nereye? Kiliseye günah çıkartmaya mı?"

"Yok, taş toplamaya amınakoyayım. Şeytan taşlayacağım." dedi özellikle gözlerime bakıp.

"Pislik..."

Seksi ve keskin hatlara sahip üst vücuduna beyaz renk bir gömlek geçirirken, bakışlarım kıvrımlarında geziniyordu. Sadece bir kaç dakika önce deliğimi sarmalayan uzun parmakları, düğmelerini teker teker takarken pek de özen gösteriyor gibi değildi.

"Siz insanlar hep böyle misiniz?"

Hâlâ siklenmediğim gerçeği yüzüme çarparken ben de aynı şekilde siklemeyip konuşmaya devam ettim. Çünkü kimse beni umursamayacak kadar önemli değildi. Ben vardım burada yani!

"Yani... Hep böyle bırakıp gider misiniz? After sex-"

"Toplantıya gideceğim Jungkook."

"Ne toplantısıymış bu?"

Gömleğini tamamen giyindikten sonra çekmecede uzandığı koyu siyah bir kravatı boynundan geçirdi ve düğümlemeye başladı.

"Kilise toplantısı." dedi hâlâ dalgaya alarak. Neyseki odağım boş laflarında değildi.

Şeytanını Nasıl Eğitirsin? |taekook|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin