kırmızıların...

784 65 25
                                    

Ancak bölüm atabildim malum sınavlar yaklasıyo😭 o yüzden bölümler artık 1-2 gün arayla gelebilir. Beklemede kalınnn💖💖💖

İyi okumalarrr

-

Jungkook

Odada inleme seslerimiz ve seksin o çarpışma dolu çıkan tok sesi karışırken sonlara yaklaştığımı hissettim. Penisim ufak ufak sızdırmaya başlarken Taehyung elini penisime götürdü.

"Bo-Boşalacağım..."

Penisimi çekip bana yardımcı olacağını zannederken bir anda penisimin ucundan geçirilen aletle çığlığı bastım. Gözlerim kocaman açılmış, bakışlarım hızla penisime inmişti. Siktir! Olamaz! Penis yüzüğü!

"Sen öyle san güzel şeytanım."

Penisimdeki büyük acıyla titremiştim iliklerime kadar. Zaten boşalacak kadar şişmişken bir anda penis yüzüğünü ve onun soğuk temasını hissetmek çok tuhaf hissettirmişti. Acıtıyordu ama...

"Boşalmana izin vermeyeceğim."

... İnanılmaz bir zevk de veriyordu. O zevki iliklerime kadar hissedebiliyordum. Boşalmak için delik arayan ben, şu anda onun hakimiyeti altına girip, kalın tonunun baskınlığına ittaat etmekle savaşıyordum.

Onun sahibim olmasını istiyordum.

Bir anda sızlayan penisime karşın hırçınca içime dolarken çığlık çığlığa inledim. Sesim her inleyişimde boğazımı yarıp geçiyor, orada acı dolu bir sızlama ortaya çıkartıyordu. Akşamına kısılacağını bile söyleyebilirdim. Ama umrumda değildi. Şu anda tek isteğim şu mükemmel herifin beni dibime kadar becermesiydi.

Öyle ki düşüncelerimi okumuş gibi, içime daha da köklenmiş, kavuran sıcaklığıma rağmen kendini hâlâ salmamıştı. Çok dayanıklıydı. Sert, hızlı ama fazlasıyla dayanıklı...

İki elini de belime sarmalarken, biriyle bel oyuntumu çökertti ve kalçamı ona doğru olabildiğince kaldırmamı sağladı. Bunun hemen ardından ise sanki hiç köklenmemiş gibi biraz daha girdi içime.

"Ahm! Ah~ ta-taehyung... "

Deliğim onun hakimiyetinde her saniye daha da genişliyordu. Adını inlediğim an, sanki onun ince çizgisiymiş gibi son derece hızlanmaya başlamasının da başladığı an olmuştu. Resmen bir şeytanın hızıyla kökleniyordu içime. Durmadan beni zevk üstüne zevke getiriyordu. Küfürlerle kirlenen hırıltılı inlemeleri kulağıma dolduğu her an hakimiyeti daha da kaybettiğimi hissediyordum. Onun büyük penisi, sert ve son derece hızlı hareketleri yetmiyormuş gibi bir de; dolgun kalçalarımı hareketlendirerek onu orta yolda karşılamaya başladım.

Ne zaman yumduğumu bilmediğim gözlerimi -içime az az sızdırmaya başlayan penisinin hissiyatı ile- yavaşça araladım. Kaşlarım havalanmış, ağzım yaşadığım zevk ile kapanmak bilmemişti.

Doğrusu penisim son derece sızlıyordu ama bu sızlama bana -ilk saniyelerin aksine- acıdan çok zevk veriyordu. Bu zevk öylesine büyüktü ki, artık sadece gözlerimin yavaş yavaş akıtmaya başlamasından çok, çığlık çığlığa ağlamaya başlamıştım. Taehyung ise bunun zevkten olduğunu biliyor, kendinden geçmiş gibi doruklarda yaşıyordu bedenimi.

Boşalmaya yakındı. Öyle ki çıplak yapılı göğsünü sırtıma dayanmış, kamburu çıkarken bir anda belimdeki sağ elini çeneme çıkartıp yüzümü kendine döndürmüştü.

Dudakları ağzımın ortasına sertçe kapanmıştı aniden.

"Mmhm.."

Dili, yaşadığım zevkin eseri olan kapanmayı bilmeyen dudaklarımdan sızarken, pürüzünü dilimde gezdirdi. Dudaklarımı ağzının içerisine ilerletip yaramaz dilini emdim usulca. Diline sakso çeker gibi gelgit yaparken kalın inlemesini duymuştum.

Şeytanını Nasıl Eğitirsin? |taekook|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin