güzel şeytanım

741 55 50
                                    

Yetişkin İçerik

Yıllar sonra yeni bir bölüm
Lan ben kitabı unuttum amk yazmamaktan
Bir de gittim okudum en bastan ensar
Bölüme gecelim

Bölümle ilgili olarak: JK seytan ve arsız bir karakter. Bölüm onın ağzından olduğu için ne demek istediğimi anlayacaksınız. Sövmeyin bebeğime😭

Oy ve yorum atmayı unutmayın

İyi okumalarrr

-

Jungkook

Kim Taehyung...

Ne taşşaklı adamdı lan. Uf be! Uçurmuştu resmen beni! Bir de sevişmeden!?

Resmen -o Mingyu mudur nedir- o çocuğa yaptığı şovla beni inanılmaz azdırmıştı. Fazla mı açık sözlü oluyordum sanki ya? Sikerler. Doğruydu.

Adam aurasıyla bile koskoca şeytana diz çöktürürdü. Aman Tanrım.

Öpüşürken ağzımı resmen beceren o dili... Dil piercingi vardı ve bu faktör bana inanılmaz bir zevk vermişti. O metal doku dilimde bile beni zevke getirirken, deliğimde kim bilir... Ah siktir siktir siktir!

İçime gir Kim Taehyung! Lanet olsun. Ağzıma aldığımda bile boğulacaktım resmen! Devasa bir şeydi!! Deliğimin ona ihtiyacı vardı. Şimdiden kasılıp ıslanmaya başlamıştım...

Ona hayranlık ve gurur dolu bakışlarımla bakarken bana piç gülüşü atıp bilicime doğru konuştu.

Senin sayende...

Güldüm.

"Evet benim sayemde. Bu yüzden ödülümü verin Komutanım."

Bir kaşı havalandı. Dudağının bir kenarı havalara kalkmışken belindeki elini biraz daha sıklaştırdı.

"Hm? Nasıl bir ödülmüş bu?"

"Bilmem. Bir kaç tur seks daha desek?"

İmamla güldü. Dilini dudakları üzerinde gezdirirken bakışlarım oraya kaymıştı. Tanrım! Çok pis erekte oluyordum şu an!! Elini bornuzumun üzerinden bel oyuntumda gezdirirken yüzünün ciddi bir hâl almaya başladığını fark ettim. Hah. Açık sözlülüğümden etkileniyor olmalıydı.

"Bir kaç tur daha? Sanırım yalanına kendin de inanmışsın çakma melek."

Türüme laf etme lan.

Ama şu ses tonuna bakınca sikerler türümü. Adam yürüyen afetti resmen. Her komutan böyle miydi acaba? Dünyaya sayısız defa gelmiştim ama ilk defa görüyordum onun gibisini. Mükemmeldi.

Tam ağzıma layık.

"Neymiş? Ben sana beklemeni söyleyip gitmişim, seni duşta bırakmışım, bir tur yetmezmiş, hah?"

Boşalmaya ihtiyacım vardı. Hemde hemen. Çünkü güçlerimi kontrol edemiyordum, tam da şu anda. Evet, saçmaydı farkındayım ama doğruydu.

Güçlerimi kullanmam lazım, boşalmam lazım.

Güldü. Anlamlandıramamıştım bu arsız gülüşü. Bir anda bornuzumun altına girip kalçamı okşaya okşaya ilerleyerek deliğimi bulan kemikli parmaklarla irkildim.

"Demek boşalamazsan... güçlerini kullanamıyorsun, öyle mi güzel şeytan?"

Deliğimin etrafında kışkırtıcı halkalar çizerken dudağımı dişleyerek kısıkça inledim. Siktir! Güçlerimi gerçekten kontrol edemeyerek onunla bilinç akışı yapmıştım ve isterse hor kullanabileceği bir bilgi edinmişti hakkımda.

Şeytanını Nasıl Eğitirsin? |taekook|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin