07. කොටස

436 65 96
                                    

තුල්‍යගේ මානයෙන්.....

"ම්හ්ක්.."

කවුද අනේ මේ කන අස්සේ කෑ ගහනවා වගේ ඇහෙන්නේ.... නිදා ගන්න දෙන්නෙත් නෑනේ අප්පා....

"තුල්‍ය.... නැගිටිනවකෝ ළමයෝ...."

"ම්හ්.."

ඒ පාර කූරු ගහන්නත් ගත්තා.... අනේ මොන කරදරයක්ද මේක....

ම්ම් ටිකක් ඉන්න.... ඒ කට හඬ නිකන්.. අර ලස්සන අයියගේ වගේනේ.... ඒත් එයා කොහොමද මෙහෙට ආවේ....

මං හිටියේ හොඳට නිදා ගෙන.... මං නිදිකුම්බරයෙක්නේ.... ඒ නිසා පැඳුරට වැටුණ හැටියේ මට නින්ද යනවා.... ආයේ නැගිටින්නේ ඉතින් පහුවදාට තමයි.... ඒත් මං අර ආපු ලස්සන අයියා ගැන හීනයක් දැක දැක ඉන්නකොට මගේ කන ළඟින් මගේ ම නම කියලා කතා කරනවා වගේ ඇහුණා.... ඒකත් අර ලස්සන අයියගේ වගේම කට හඬකින්....

මට තවත් නිදා ගෙන ඉන්න බැරි වුනා.... බැරි වුනා නෙමෙයි අනේ බැරි කරා.... මට දැනුනා කවුරු හරි මගේ කන අත ගානවා වගේ.... කන අත ගානකොට කිචිනේ.... ඉතින් කොහොමද නිදා ගන්නේ.... මං මගේ නොපෙනන ඇස් දෙක හිමිහිට ඇරියා.... ඇස් ඇරියා කියලා ඉතින් මට පේන්න දෙයක් තියෙනවා ඈ.... හැම තැනම අඳුරුයි.... අඳුර විතරමයි.... මං උපන් දා ඉඳන් දකින්නේ මේ අඳුර විතරමයි....

"කොල්ලෝ ඔයා නැගිට්ටද?.."

ආ...

"ෂ්...ෂ්... කෑ ගහන්න එපා හරිද.."

එයා මගේ කට වැහුවා.... මට කෑ ගහන්න එපා කිව්වා....

අනේ ඒ ඇවිත් හිටියේ අර අයියා.... අනේ.... එයා ආයේ ඇවිල්ලා....

ඒත්... උදේ වෙලාද.... මං ඉර පායන්න කලින් නැගිටිනවනේ.... අනේ මට මොකද වුනේ....

"පැටියෝ... බය වෙන්න එපා... මං අර අයියා.. තාම උදේ වෙලා නෑ... මං හොරෙන් ආවේ... ඒ දේවල් මං පස්සේ කියන්නම්.. දැන් පුළුවන්ද කියන්නකෝ මාත් එක්ක එන්න.. ආපහු සැරයක් මේ අයියව විශ්වාස කරලා එන්න පුළුවන්ද"

අනේ.... එයා මට යන්න කතා කරනවා.... තාම උදේ වෙලා නෑලු.... එයා හොරෙන්ලු ආවේ.... ඒත් ඇයි.... ඒ කොහොමද....

මගේ හිතට ප්‍රශ්න කෝටියක් විතර ගලා ගෙන ආවා....ඒත් එයා කිව්වනේ ඒවා ගැන පස්සේ කියන්නම් කියලා.... ඒ නිසා මං ඒවා ටිකකට පැත්තකින් තියලා නැගිට්ටා.... එයාව විශ්වාස කරන්න පුළුවන්ද ඇහුවා ආපහු සැරයක්.... පුළුවන් අයියෝ.... මට ඔයාව විශ්වාසයි....

𝐁𝐋𝐈𝐍𝐃 | ✅Where stories live. Discover now