09. කොටස

422 64 87
                                    

"මොකක්ද මෙතන මේ වෙන්නේ.. මේ කවුද ලොකු පුතේ.."

ආහ්...

කවුරු හරි පිරිමි කෙනෙක් අපි ළඟින්ම කතා කරනවා මට ඇහෙන්න ගත්තා.... ලොකු පුතා කියලා කතා කරේ අයියට මං හිතන්නේ.... එතකොට ඇවිත් ඉන්නේ අයියගේ තාත්තාවත්ද....

ඒ කට හඬ හරිම ගොරෝසුයි.... බය හිතෙනවා....

මං ඉක්මනට අයියා ගාවින් අයින් වෙලා මූණ පිහද ගත්තා වෙද්දි මගේ අතකින් අල්ලන් හිටිය අයියට නොදැනීම මගේ අත තද වෙනවා මට දැනුනා.... මම දන්නෑ.... ඒත් මට හිතුනා අයියා ඉන්නේ කලබල වෙලා කියලා....

"තා..තාත්තේ මේ කොල්ලෙක්..."

"කොල්ලෙක් කියන එක මට පේනවා පුතා.. ඒකමයි මං අහන්නේ.. කෙල්ලෙක් එක්ක රවුම් ගහන්න ඕනි වයසේ පුතා මොකද මේ කොල්ලෙක් එක්ක රවුම් ගහන්නේ.."

"මොකද මට කෙල්ලෙක් ඕනි නැති නිසා"

"මොකක්ද පුතා කිව්වේ..!!"

ආහ්.. මං හිතන්නේ අයියගේ තාත්තට තරහ ගියා අයියා කියපු දේත් එක්ක.. ඒ මහත්තයා ගොඩක් හයියෙන් කතා කලා.... තරහ යන්නේ නැතුව තියෙයි ද.... මේ අයියත් මොනව කියවනවද මන්දා.... ඔහොම කිව්වම තාත්තට තරහ යනව කියලා දැන දැනමනේ මේ අයියත් පැටලෙන්න හදන්නේ....

"තාත්තට ඇහුනා එක තමා මම කිව්වේ... මට කෙල්ලෝ එපා... මං කැමති නෑ කෙල්ලොන්-"

*චටාස්*

"මොකක්ද උඹ කිව්වේ ආ.. එදා නටපු නාඩගම මදි වෙලාද දැන් තවත් එකක් පටන් ගත්තේ.. උඹ පිරිමියෙක් නේද.. අපේ මූණේ දැලි ගාන්නද හදන්නේ ආ.... මෙහෙ වරෙන් යන්න ගෙදර.."

"තාත්තේ අතාරින්න මාව.. මට එන්න බෑ.. මට මේ පැටියව දාලා එන්න බෑ.."

"මො..මොක.. පැටියා..?"

"ඔව්... ආ..ආහ්.."

"අනේ..! අනේ..! මහත්තයෝ අයියට ගහන්නේ එපානේ මහත්තයෝ.. මම යන්නම්.. මම යන්නම්... එයාට ගහන්න එපා.. එයා අසනීපෙන් ඉන්නේ... ආපහු අයියට අසනීපේ වැඩි වෙයි.... එ..එයාට ගහන්න එපා මහත්තයෝ.. අයියට බල කරන්න එපා... එයාගේ හිත සතුටින් තියන්න ඕනි.... අ..අයියා පව් මහත්තයෝ මන්නේ වැරදි මම යන්නම්...."

𝐁𝐋𝐈𝐍𝐃 | ✅Where stories live. Discover now