Özel Bölüm

2.2K 211 45
                                    

Merhaba! Bu kitaptan bildirim almayı özlediniz mi? 🥹🥹 Ben yazmayı çok özledim çünkü.

İzninizle, biraz kendimi açıklayayım, biraz sohbet edeyim. Çünkü bazı ukteler var içimde anlamadığınıza dair. Bunları açıklığa kavuşturmak istiyorum. Uzun olacak ama gerekli lütfen bunu atlamayın.

...

Yorumlarınızı da dikkate alarak kitabı baştan düzenledim. Aklıma yatmayan yerleri, aklınıza yatmayan yerleri. Bir iki kişiye açıklama da yaptım ama buradan da yapayım.

İnsanlık hali, biraz yanlış okumuşsunuz. Arkadaşlar Barış Hazal onu terk ettikten sonra, bakın Barış değil Hazal terk etti, iki yıl boyunca hayatına kimseyi almadı. Ve takdir edersiniz ki bebeği de, eski sevgilisinin neden terk ettiğini de bilmeyen birisi masum sandığı bir kadın ile İKİ YIL aradan sonra bir ilişkiye başlayabilir. İpek ile başlamasının sebebi ise duygusal boşluğun ve Hazal'ın yerini doldurma isteğinin yanı sıra, İpek'in planına uygun olarak Hazal konusunda Barış'ın kötü olduğu zamanlar yanında olmasıydı.

Yani İpek onları ayırdı ve Barış çok kötü bir ruh halindeyken de toparlanmasına yardımcı oldu, elinden tuttu ve bunları yaparken Barış ikisini ayıran kişinin o olduğunu bilmiyordu. Haliyle İpek'e değer vermesi kaçınılmazdı. Aslına bakarsanız Hazal'ı unutmak için İpek'i kullandı. Yani İpek hiçbir şey yapmamış olsaydı, Hazal boşu boşuna terk etseydi ve ortada çocuk da olmasaydı İpek'e yazık bile olacaktı kullanıldığı için. Barış bu şekilde biliyordu, bu yüzden vicdan azabı çekiyor ve sorumluluk hissediyordu zaten ona karşı.

Seks yaptığında da adama çok sövdünüz ama yirmi dört yaşında bir futbolcu sizce sevgilisiyle beraber olmayacak mı...? Gerçek Barış Alper'in şu an aktif bir seks hayatı olmadığını mı düşünüyorsunuz. Bilmiyorum, bana Barış'ın yaptığı yanlış gelmiyor bu konuda. Hazal'a ulaşması engellendi. Hiçbir şeyden haberi de yoktu. Boşuna bu kadar hakaret yediğini düşünüyorum ;(

Öte yandan Hazal'ı genel olarak çok sevdiniz ama Barış'ı affettiği için de kızdınız. Arkadaşlar Barış, Hazal'ın hayal ettiği her şeydi. Hazal'ın Alper'i göstermemek istemesinin sebebi Barış'ın onu görmek istemediğini düşünmesiydi. İpekle olduğu için de haliyle kıskançtı ve kızgındı ayrıca. Tüm yanlış anlaşılmalar ortadan kalktıktan sonra çocuğunu babasına ve aşık olduğu adama göstermemesi için bir sebebi yoktu. Yıllarca bekledi, yıllarca kendini açıklamak için bekledi. Birisiyle ilişkiniz bittiğinde son bir defa konuşmak, hesap sormak veya kendinizi bir yanlış anlaşılma esnasında açıklamak istemez misiniz? Ben çok isterdim, istedim, yaptım. İçim çok rahatladı zamanında. Ayrıca dediğim gibi, Hazal bu adama aşıktı. Sadece bir panik atak geçirmesi kadını korkutmaya yetiyordu. Aşık olmak böyle bir şey :') Zamanında benim de gözüm hiçbir şeyi görmezdi ve şimdi gelse her şeye rağmen affederdim dediğim biri vardı.

Ben yazılarımda kendi hayatımdan örnekler çok kullanırım. Bazı diyaloglar bile bazen benim gerçekte duyduğum ya da söylediğim şeylerdir. Tabii hiçbir zaman çocuğumla ortada kalmadım dnkqmdkdka. Umarım da kalmam. Hazal kadar güçlü olduğumu sanmıyorum. Bir de bu konu var tabii. Hazal tüm gücüne ve duruşuna rağmen bir kadın, dahası bir insan. Belki ne kadar yorulduğunu anlatamamışımdır ama bir çocuğu büyütmek o kadar büyük bir sorumluluk ki... Özellikle de tek başına büyütmek. Bir baba faktörü olmadan büyütmek. Çünkü anne olmak yeterince zorken bir de baba olmak zorundasın ona. Çalışan bir kadın bu. Aklı devamlı oğlunda... Barış'a ihtiyacı vardı.

Ankara || Barış Alper YılmazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin