Part 5

2.2K 302 6
                                    

(Authornim POV)

Usai aktiviti gotong royong itu,Minjung berjalan kaki pulang ke rumahnya.Selalunya dia akan bersama Jungkook namun hari ini Jungkook dan Members bts ingin menghantar Hana pulang...

Nasib badan minjung...

Dia mematikan jalanan menuju kerumahnya dan tergerak hatinya ingin ke Rumah Pokok Jungkook dan Minjung sewaktu kecil dulu..

Dahlama sngt tak pegi.

Sesampainya Di Rumah Pokok.

Minjung terhenti langkahnya.Bagai nak tercabut semua organnya melihat sesuatu yng menyampah bginya..

Di atas rumah pokok,kelihatn Hana dan BTS tengah syok berbual bersama.Gelak mereka pon serupa kuntilanak dah xD...

Fikirkan tdi dah sampai rumah....

Minjung cepat2 berlari,meningglkan kawasan itu.

"Penghuni baru"

//flashback//

Hajat ingin menghantar Hana terbatal atas ajakan Jungkook sendiri mempelawa Hana ke Rumah pokok Mereka yng berlandscape kan tasik yng masih jernih airnya...Disitu jugak ada perahu,perahu yng selalu dinaiki Jungkook dan Minjung untuk bersiar2.

Hana yng suka dn ingin pegi melihat kawasan itu menerima pelawaan tersebut...

Namjoon apa lagi.Rempit haram dia sepanjang perjalanan tu.

//end flashback//

Kini,Jungkook ingin membawa Hana bersiar2 dikawasan tasik itu...Excited nya Hana..

Perlahan2 Jungkook memimpin tngn Hana menaiki perahu itu agar dia tidak terjatuh...

Jatuh kang susah dohh...

Mahu sahaja Jungkook naik,Jimin,V dan Suga menolak Jungkook ketepi dan mau naik ke perahu...

Karamlah perahu tu oiii...

"Yeahh kids~biarlah Jungkook yng bawa tu perahu.Kang sah c hana dngn perahu tu karam"kata namjoon dri rumah pokok...

Jungkook menjelirkan lidahnya kepada hyung2 nya itu...mereka bertiga apalagi,buat muka kuang-ajar-kau-kookie mianhae xD

Lalu dngn hati2 Jungkook mendayung perahu itu ke tengah2 tasik...

Manakala hyungnya,sudah buat terjunan Pandalela rinong masuk ke dlm tasik tu...Biasalah lelaki kalu dah jumpa swimming pool...mianhae again

"Tabahlah wahai hati"

To be countinued...

Happy Reading my dearest readers...^^

My Heart | jungkookWhere stories live. Discover now