(My Heart Part 12)
"Baekhyun sshi"panggil seseorang dri belakang Baekhyun,Baekhyun menoleh.
"Nae kenapa?"tnya nya pula."yeoja"tersebut membetulkan dulu rambutnya yng serabut.Dia tercungap cungap.
"Eh awak ni,Janganlah Lari,Awak kan sakit"kata Baekhyun risau.Yeoja itu hnya senyum."awak okey tak kat sini?"tnyanya.Baekhyun mengangguk.
"Ouh good and then lets start our plan?"kata Yeoja itu pula.
Senyum baekhyun termati."awak,lebih baik kita..."kata2 Baekhyun tergantung.Dia mengeluh."Tak boleh lah,kita dah jauh ni.Kita harus teruskan plan ni"katanya+berlalu pergi.
"Baekhyun aku pon tak nak lakukan ini.Mianhae"desis hati yeoja itu+nangis.
Skipp~Kelas 2A
Yerin dan Minjung sedang gigih membuat homework mereka yng belum siap itu.
"Oii Yerin,jawapan No.20 tu ape ha?"tnya Minjung smbil mencari jawapan soalan maths itu.
"Sedap je kau mintak jawapan dngan aku.Aku pon tak tahulah.Cikgu Gary tulah,ajar laju sngt"bebel Yerin.Minjung memdengus geram.
"Kau ni Yerin,aku nak jawapan bukan bebelan kau tu lah"kata Minjung namun tiba2 Seseorang meletakkan buku maths tersebut di meja Yerin dan Minjung dngn kasar.
Minjung dan Yerin mendongak.Rupanya Baekhyun.
"Tirulah"pendek Baekhyun kata dan berlalu pergi keluar dri kelas.
"Yehet!"jerit Yerin×Minjung gembira.
Gembira nampak^^Skipp~Kelas 2B
Jungkook mengelamun panjang dri tadi.Entah kemana Hana pegi.
Semakin Hari,makin bnyak pelajar yng ship dan jeles kan tentang hubungan mereka berdua.Namun semakin hari,Hana makin berubah perangainya.Seperti ada rahsia dia simpan pada Jungkook dan Hana sentiasa mengelak Jungkook.Dalam kelas pon dia diam je.Biarpun Hana duduk sebelah Jungkook.Macam Jungkook ja yng melayan Hana setiap hari.
Tapi ada yng lebih menghairankan dan Jungkook syak sesuatu tentang Hana.
*flashback*
"Babe~"pnggil Hana manja pada Jungkook.Jungkook tersenyum."nae chagiya?"tnya Jungkook.
"Hari ni babe takyah hntar Hana pulang tau"kata Hana smbil mengemas barang sekolahnya memandangkan sekejap lagi pulang.
"Kenapa pulak Sayang?"tnya Jungkook pelik sbb Jungkook sentiasa Hantar Hana pulang kerumah.
"Sbb....sebab..hari ni ....Appa Hana jemput Hana pulang..."kata Hana tergagap gagap.Mukanya berpeluh.
"Gwenchana Hana?...Tak pelah kalau Appa Hana ambil Hana."kata Jungkook.Hana tersenyum lalu memberi ciuman singkat di bibir Jungkook.
A/n:Hana,that my Kookie><why?why?im sick-,-#
"Thankss babe"ucap Hana.Jungkook trsenyum sngat dia.heuheu.
KRING!KRING!"Esok kita jumpa tau Sayang,Jangn lupa call babe malam ni"ucap Jungkook.Hana pula sudah keluar dri kelas.Dia sempat melambai Jungkook.
Tetapi Jungkook tidak merasa sedap hati.Dia berfikir sejenak...
Jungkook segera berlari ke sebuah tingkap dekat koridor.
A/n:Kelas Jungkook tingkat 3Dari jauh,kenampakkan Hana menunggu seseorang,jungkook brfikir hendak membiarkannya sbb hana dah kata itu appanya maybe namun lain pula yng menjemput Hana.
Keluar seorang Namja+handsome+cute dri kereta ferrari hitam itu lalu menjemput Hana masuk ke kereta tersebut.
Jungkook ingin meneliti muka Namja itu namun pergerakannya laju dan jauh untuk dilihat dri paras ini.Lalu kereta itu ingin berlalu pergi,jungkook makin tak keruan jadinya.Namun mahu saja dia berlari mengejar Hana,dia ternampak seokjin aka Jin hyung di pagar sekolah tengah hidup kan enjin keretanya.
Namjoon pun ada sekali."Hyung!!"jerit Jungkook buat pelajar yng lalu lalang itu pelik melihatnya.
Namjoon dan Seokjin menoleh."ikut kereta tu!!"jerit Jungkook+berlari ke arah kereta Jin dan masuk ke dalam kereta.
"Kenapa ni Kookie?"tnya Jin+pakai tali pinggang."ppali!!"kata Jungkook.
Jin pun apa lagi,dihidupkannya enjin itu dan memecut laju mengejar kereta yng Jungkook tunjuk itu.
-Hospital International Seoul-
Kereta Jin dan kereta Hitam tersebut berhenti di hospital itu.Jin,Rapmon dan Jungkook pelik.
"Hyung tunggu sini dulu eh"kata Jungkook+keluar dan mengikuti Hana dan Namja itu secara senyap2 yng telah keluar masuk ke dalam hospital itu.
Sesampainya di Kaunter,Hana dan Namja tersebut bertanya pada nurse itu.Jungkook pula menyorok disebalik pasu bunga itu.
Betapa terkejutnya Jungkook melihat muka Namja itu dngn lebih dekat ...Dia kenal akan budak itu biarpun mereka baru berjumpa.
"D..dia!"gumam Jungkook+geram."apa semua ni?"gumamnya lgi...
-to be countinued-
-Happy Reading-
-vote dan comment dialu alukan-
YOU ARE READING
My Heart | jungkook
Fanfiction❝ Are we still the same ? because i can't feel it anymore ❞ S1 [✔] S2 [ON-GOING] 🍃 All right reserved © sailorjeon-