Az előbbi sztoriból, pontosabban a kórházból már ismerhettek engem, Thomas vagyok. Angelával, az ápolómmal szerelem volt első látásra, illetve kicsit több is. Már több hete jártam vele, amikor úgy gondoltam, felesleges tovább kerülgetnem a lényeget, hiszen tudtam, hogy ő az igazi. Szóval feltettem neki azt a bizonyos kérdést egy igazán meghitt pillanatban. Épp az ágyban témáztunk azon a júliusi napon:
- Angela feleségül jössz hozzám?
Első meglepetése után örömmel ugrott a nyakamba (előtte épp alattam volt), szóval az arcomat csókolgatva ismételgette:
- Igen! Persze! Igen!
- És mikor házasodjunk? - érdeklődtem behatóbban, aztán a csípőmet mozgatni kezdtem.
- Október 17-én jó lesz? - nyögte a masszírozásomtól.
- Felőlem lehet december 9-én 11:22-kor is. - lihegtem. - Persze, hogy jó! De még milyen jó! - nyomultam benne egyre mélyebbre, és elégedetten mosolyogtam a jövendőbeli asszonyomra.
Hogy miért ezt a dátumot választotta akkor, sosem derült ki számomra, de tényleg bármikor feleségül vettem volna, akár aznap is.
Október 17-én feleségül vettem életem nőjét, nem tartottunk túl nagy szertartást. Viszont a menyasszonyi ruhájában nagyon dögösen nézett ki! Legszívesebben már a szertartás alatt magamévá tettem volna, de igyekeztem uralkodni magamon. Valószínűleg észrevette az izgatottságomat, mert többször titokzatosan mosolygott rám. Sok nászajándékot és jókívánságot kaptunk a meghívottaktól.
Az esküvőt hajnali kettőkor fújtuk le, nem akartam, hogy az ifjú feleség teljesen kifáradva kerüljön ágyba, hiszen még hátra volt a legfontosabb testmozgás! A helyszíntől nem messze béreltem egy szobát, ahová az ölemben vittem a küszöbön át Angelát. Bent nem kapcsoltunk villanyt, csak a telihold fénye világított be.
- Na, mit szólsz? Házasok vagyunk! - adtam puszit az arcára, miután bent álltam vele.
- Úgy örülök, Tom! - sugárzott az arca a boldogságtól.
- Részemről a szerencse, hölgyem! - vigyorogtam, miután leültettem őt az ágy szélére. A háta mögött megtámaszkodott.
- És hová menjünk nászútra? - érdeklődött vidáman. Igaz, ezt nem terveztük el, eddig csak az esküvővel foglalkoztunk.
- Amerikába jó lesz? - kacsintottam rá, ahogy kipattant a fejemből az ötlet.
- Igen! Tetszik! - tapsikolt, majd széles vigyorral terpesztette szét a lábát. Hosszú ruhája kirajzolta a combja körvonalait. - Na, milyen vagyok?
- Dögös! Szuper! Gyönyörű! Csodás! - soroltam a jelzőket. Leguggoltam elé, tenyeremet a combjain csúsztattam egyre feljebb. Lassan az öle felé hajoltam, de végig a szemébe néztem. A csípőjére tévedtek az ujjaim, nem éreztem fehérneműt a ruha alatt. - Nagyon rossz kislány vagy, tudod?
- Tudtam, hogy imádni fogod! - sóhajtotta fülledt hangon.
- Villanyt kapcsolok, hogy megcsodáljam a feleségem csodás ajkait - duruzsoltam egyre jobban fölé magasodva.
- Ne, ne! - suttogta Angela. - Inkább gyere még közelebb!
- És legközelebb - suttogtam, majd forrón megcsókoltam.
Csók közben az ágyra dőltünk, a derekát és mellét simogattam. De nem bírtam sokáig, látni akartam a nedves punciajkait. Lefelé indultam a testén, meg sem álltam a forró öléig. Leguggoltam elé, és a ruhája alá bújtam. A combján felfelé haladva csókolgattam, harapdáltam a puha bőrét, magamba szívtam a fülledt illatot, ami az öléből sugárzott.
Mikor elértem az izgatottságtól lucskos ajkait, örömmel nyaltam be közéjük, persze ugratva a kemény csiklóját. Hangos nyögést hallottam, a fejemet megfogta a ruhán át, és próbált egyre mélyebben a puncijába nyomni. Bekaptam a kemény magját, finoman szopogatni kezdtem. A nyögések egyre jobban szaporodtak, a kis feleségem imádta a csiklószopást. Azt főleg, ha közben két ujjal masszíroztam a G-pontját, úgyhogy nem hagytam sokáig szenvedni szegényt, határozottan megujjaztam az egyre tüzesebb bejáratát. Kedvesen, hívogató mozdulatokkal szórakoztattam belülről az egyre többször összeránduló kedvesemet. Néhány élménydús masszírozó mozdulat után Angela teste heves remegéseket produkált, majd zihálva, nyögve adta meg magát az örömteli élményt okozó férjének, azaz nekem.
Elégedetten vigyorogva, némileg maszatos arccal bújtam elő. A kis feleségem még mindig remegve, kicsit nyöszörögve pihegett az ágyon. Óvatosan levetkőztettem, majd én is ledobtam magamról az elegáns ruhát. Mikor már mindketten meztelenek voltunk, addigra életem értelme kicsit magához tért, és a még kemény farkamat a szájába vette. Élvezettel szopott, mintha csak szomjas lett volna.
Mielőtt felrobbantam volna, Angela kis pihenőt iktatott be, gyengéden simogatta a lüktető férfiasságomat. Lenyomott az ágyra, ezzel jelezve, hogy lovagolni kívánt az úrnőm. Nem tagadhattam meg eme határozott óhaját, és miközben kényelmesen elhelyezkedett rajtam, élvezettel gyúrtam a mellét. Imádott a csípőjével körözni, mintha csak táncolna rajtam. Mélyen megdörzsölte magában a makkomat, de nem akartam elengedni magamat, a kölykökkel egyelőre várni akartunk.
Valószínűleg a nyögéseimből ítélve érezte, hogy robbanásközeli állapotban lehetek, mert néhány galoppolás és csípőkörzés után leszállt a nyeregből. Újfent bemutatta a csodás szopástudományát. Oldalt térdelt, így kényelmesen elérhettem a punciját, hogy közben ne hagyjon alább a lelkesedése, bár Angela mindig is szeretett szopni.
Nem fogtam vissza magamat, a határozott, célirányos masszírozásának hamar meglett az eredménye. Alaposan feltöltöttem spermával azt a csókos száját, láthatóan nagyon ízlett neki a nászéjszakai menü. Megállás nélkül nyelte a forró folyadékot, mintha tényleg szomjazott volna. Az érzékeny makkom szívása miatt szédülni kezdtem. Mire az utolsó cseppeket kifejte belőlem, a felhők közt szálltam.
Hatalmas cuppanással, majd elégedett mosollyalengedett el. Mellém feküdt, elégedetten simult hozzám, majd a farkammal akezében, kedves puszi után hunyta le a szemét. A punciját finoman simogatvakívántam neki jó éjt.
ESTÁS LEYENDO
Tinivágyak - Szexíró verzió
RomanceA tizenéves koromban írt erotikus történeteimet eredeti verzióban már kitettem ide a Wattpadra (keresd Mike Menders oldalát!). Úgy gondoltam, ideje érettebb fejjel újrafogalmazni, kiszínezni ezeket a gyöngyszemeket, így készültek el a hajdani szexn...