Hófehérke-sztori

391 2 0
                                    

Van, aki nem ismer engem a mesekönyvekből? Igaz, a történetem itt-ott hiányos, ami közel sem véletlen, hiszen a kimaradt részek nem gyermekeknek valók. Ezeket olvashatod alább!

-------------------------

Mikor a mostohám elől menekültem, az erdő mélyén egy kis házikóra leltem. Az ajtót szerencsémre senki sem zárta be, a házban egy teremtett lelket se találtam. Nagyon megéheztem és elfáradtam, ezért evés után lefeküdtem a legjobbnak tűnő ágyba. Csodálkoztam, miért van ennyi fekhely egy szobában, de úgy gondoltam, vagy vendégszerető népség lakhat itt, esetleg egy kisebb fogadóra bukkantam, amit nemrég hagyott magára a tulajdonosa. Aki ilyen takaros szobát tart fent, talán nem bánja, ha kicsit kipihenem magam.

A szakadt és koszos köpenyemet kioldottam, majd magam mellé tettem, az ágyhoz közel. Meztelenül feküdtem le, nyakig betakaróztam. A kicsi ágyon csak felhúzott lábakkal tudtam elaludni. Azt álmodtam, hogy valaki a mellemet puszilgatja, simogatja. Nagyon kellemes élmény volt, mámorítóan éreztem magamat.

Ahogy felébredtem, a bizsergető érzés nem múlt el. A paplant felhajtottam, mire egy jóképű, ártatlannak látszó törpe nézett fel a mellemről. Aranyosan, kedvesen mosolygott, nagyon vendégszeretőnek tűnt. A tekintete őszintén csillogott, szemernyi kétségem sem maradt afelől, hogy nem a rosszindulat vezérli. Visszamosolyogtam rá, és bólintva jeleztem neki, hogy folytathatja, amit eddig csinált velem, rajtam. A hátamra fordultam, a lábaimat széttártam és feltettem az ágy támlájára. A törpe boldogan folytatta a puszilgatásokat, a testem kellemesen borzongott az érintésétől, a gyengéd kényeztetésétől.

- Ahhh... Jól csinálod! Ahhh... Még! - nyögtem ösztönösen, mert olyan fantasztikus érzés kerített hatalmába, amit korábban nem tapasztaltam.

Ekkor a törpe megfordult rajtam és az öléből kilógó, keménynek tűnő tagját a számba tette. Korábban az állatoknál megfigyeltem, hogy a hímeknél van ilyen dolog, ami nekem nincs, és izgalom esetén ez megnő, feláll. Többen sokféleképpen hívták és a törpének hála végre testközelből is megismerhettem!

Izgalmas játéknak tűnt, ahogy a forró férfiassága a nyelvemen csúszkált. Nem akartam megharapni, ezért az ajkaimmal rászorítottam, erősen szopni kezdtem. Cserébe olyan pontot talált meg rajtam, amit ingerelve a testemet mintha érzéki villámok csapdosnák. Hol az ujjával, hol a nyelvével masszírozta az ölemnél. Eddig nem is sejtettem, hogy ilyen élvezetes testrészeim vannak. Fantasztikus volt! Azt akartam, bár sose hagyná abba, amit csinál!

Ekkor hangokat hallottam valahonnan kintről:

- Hé! Mit csinálsz ott bent? Igyekeznél végre? Ugye semmi bajod? Szólalj már meg!

Mire a törpém felemelte a fejét, és hevesen visszakiabált:

- Nyugalom, semmi bajom! Öt perc és jövök! Most tárgyalunk arról a kárról, amit csinált! Minden rendben lesz, csak várjatok! - aztán visszahajolt az ölembe és tovább szopogatta azt az édes pontomat.

Néhány pillanat múlva kihúzta a számból a férfiasságát, és ismét megfordult felettem. Csillogó szemekkel rám tekintett, vidáman elmosolyodott, majd egy erős nyomást éreztem a testemben, ami egyre beljebb hatolt. Először nagyon fura érzés volt és majdnem felsikítottam, de a törpe a szám elé tette a tenyerét. A kiáltásom némaságba fulladt, de az a valami még beljebb nyomult bennem. Azt hittem, már sosem áll meg, de aztán lassan kicsúszott. Aztán ritmusosan járt ki és be. Nem kellett sokat gondolkodnom, hogy rájöjjek, azt a finom szerszámát nyomta belém, amit az előbb még a számban ízlelgettem. Pár mozdulat után nagyon jó érzés lett rajtam úrrá, és hagytam, hogy a törpe azt tegyen velem, amit csak akar.

Tinivágyak - Szexíró verzióDonde viven las historias. Descúbrelo ahora